משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 14:41
תסבירן לי למה האחיות בתינוקיה אוהבות לעשות כאלה רגשות אשם אם לא לקחתי את הילד שלי כל דקה ביום
אם הייתי רוצה אפס הפרדה אז הייתי לוקחת ואם אני שמה בתינוקייה כנראה שאני צריכה זמן להתאושש או שפשוט באלי לנוח ולצבור כןחות לפני שאני חוזרת הביתה
💬3 תגובות