קהילה

חוששת ממש שמתחיל לי גודש איך מטפלים? מפחדת מממש מדלקת. השד כבד נפוח וקשה הכי נורא זה שיש פער נראה לעין בין השדיים. לא רוצה להפסיק להניק רק להפסיק ליצר מעל הצורך של הבת שלי
💬4 תגובות
במה אתן מלבישות בלילה תינוק עד גיל שנה? פיג'ימה או בבגד גוף ושמיכה או שק שינה?
💬5 תגובות
חוששת ממש שמתחיל לי גודש איך מטפלים? מפחדת מממש מדלקת. השד כבד נפוח וקשה הכי נורא זה שיש פער נראה לעין בין השדיים. לא רוצה להפסיק להניק רק להפסיק ליצר מעל הצורך של הבת שלי
💬1 תגובות
בנות תמליצו לי על שקי שינה לניו בורן? רואה בנקסט שיש או ממש דקים או ממש חמים מישהי ניסתה ויכולה להגיד אם 5.2 טוג מתאים לעונת מעבר וחורף?
💬4 תגובות
אפשר לשים לתינוק בן חודש שכבה אחת של חולצה ביום
💬3 תגובות
קשה לי.. מרגישה שכבר לא אוהבת את בעלי. כלכלית המצב כבר תקופה לא טוב , עברנו חזרה לגור אצל ההורים שלי- עבד הרוויח 7 אלף- עכשיו פוטר מהעבודה . מרגישה שכבר שנים שום דבר לא מתקדם כלכלית ואישית וזה הופך את התקשורת היום יומית שלנו לסבל . הבן אדם לא נעים , שלילי , מתלונן על כל דבר כל הדברים הפכו למשיכה שלי אליו להגיע לאפס . איך בעל ואבא עם ילד לא תופס את עצמו בידיים ומבין שצריך לכלכל כמו שצריך
💬11 תגובות👍1 לייקים
אין לי סבלנות כבר אני שבוע 39+2 ואני מתה ללדת אני כבדה חסרת סבלנות לידה 4 בעזרת ה' אשמח לטיפים לזרוז לידה .
💬4 תגובות👍2 לייקים
תינוק בן שלושה שבועות רוצה לישון רק על הבטן לאורך כל היום ובימים האחרונים גם בלילה, אני מנסה להפוך אותו על הגב כשהוא נמצא בשינה עמוקה אך הוא מתעורר בצרחות ולא נרגע עד שאני מחזירה אותו בחזרה על הבטן.. ניסיתי עיטוף, ניסיתי להרדים בידיים ולהניח אותו בעריסה, שום דבר לא עוזר… מה עושים? אני מרגישה אבודה לגמרי
💬7 תגובות
התייעצות דחוף… מי שנוטלת פרנטל 9 חודשים של אלטמן אשמח שתריחו את הקופסא עדיף קופסא שנפתחה לאחרונה ותגידו לי אם גם אתן מריחות ריח חריף מידיייי מהכדורים והקופסא לאחרונה?? זה תקין?? בדיוק סיימתי קופסא שלא היה לה ריח בכלל
💬4 תגובות
היי לכולן, אשמח לשמוע מניסיון של מי שהייתה במצב דומה אני בהריון ראשון, כרגע בשבוע 16 שקיפות עורפית – 2.8 מ"מ. סקירה מוקדמת: קפל עורפי 4.5 מ"מ. ציסטה צווארית קטנה (2 מ"מ) בצד שמאל. מוקד אקוגני בחדר שמאל של הלב (EIF). שאר הסקירה הייתה תקינה. בדיקת NIPT יצאה תקינה (סיכון נמוך לכל מה שנבדק). בעקבות הממצאים הרופא המליץ על ייעוץ גנטי ועל בדיקת מי שפיר. אשמח לשמוע ממי שהייתה עם שילוב דומה של ממצאים: האם עשיתן מי שפיר? האם בהמשך ההריון הממצאים נעלמו או נשארו? אני מבינה שכל מקרה הוא שונה, אבל אשמח מאוד לשמוע סיפורים מניסיון אישי כדי לקבל קצת פרספקטיבה.
💬6 תגובות
מישהי יודעת איך מנקים עגלת אנקס איקיו?
💬2 תגובות👍1 לייקים
היי בנות עשיתי שתי בדיקות ביתיות ששתיהן יצאו חיוביות ובדיקת דם גם חיובית אבל שהלכתי לרופא נשים הוא לא ראה שק הריון האם זה תקין ?
💬7 תגובות
אמהות שמביאות ממרח חומוס לתינוקות, אתן מכינות חומוס בבית או קנוי של צבר או אחלה?
💬5 תגובות
הבן שלי בן 9 חודשים ועדיין לא יצאו שיניים, החניכיים כן מאוד נפוחות אבל כבר תקופה מאוד ארוכה, יש כמו שני סימנים שנראים כמו התחלה של שיניים אבל דווקא באיזור של הניבים ולא מקדימה או למטה כמו שאני יודעת שאמור להיות, קרה למישהי? לדאוג ?
💬1 תגובות
אפשר לקלת במקום פרנטל את הברזל של אלטמן באבקה?
💬2 תגובות