☰
ראשי
קהילה
שבועות הריון
מדיטציה להריון
קופונים והטבות
השוואת מחירים
בלוג
דירוגים
מאגר שמות
מחשבונים
ראשי
›
קהילה
›
4
קהילה
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 20:54
זה נורא אם לא התחלתי עדיין לצחצח שיניים לתינוקת שלי בת השנה וארבעה חודשים? שמים משחה? לא נורא שתבלע אותה? מצחצחים את כל הפה או רק איפה שגדל שיניים? איזה מברשת מומלצת?
💬
5 תגובות
👍
1 לייקים
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 20:53
סוכרת הריון ותזונה דלת פחמימות - מישהי עושה/עשתה את זה?
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 20:32
זה בסדר שחברים של הבן זוג שלי מדברים איתו על נשים אחרות שהם מתחילים ושואלים איך היא ניראת וכו וזה ?
💬
6 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 20:32
זה בסדר שחברים של הבן זוג שלי מדברים איתו על נשים אחרות שהם מתחילים ושואלים איך היא ניראת וכו וזה ?
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 20:28
חברים של בעלי סגרו חמישי עד שבת של סוכות במלון בים המלח עם הילדים שלהם. התינוק שלי יהיה בתאריך הזה בן שלושה וחצי חודשים. האם לא מומלץ לצאת עם תינוק בגיל הזה לחופשה? זה קשוח? מישהי שיצאה עם תינוק בגיל הזה לחופשה?
💬
4 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 20:24
אני שואלת אתכן שאלה תענו בכנות אם עכשיו אתן במיטה עם הטלפון והבעל לעדכן גם בטלפון יוצא לכן להסתכל מה הוא עושה בטלפון הכוונה (יעני לרגל בלי שידע שאתן מסתכלות בזמן שהוא בטלפון לידכן) תקראו לזה איך שאתן רוצות אבל שאלה לגבר שלכן זה מפריע אם הוא יהיה לידכן בטלפון ואז יקלוט שאתן מסתכלות ?
💬
22 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 20:24
אני שואלת אתכן שאלה תענו בכנות אם עכשיו אתן במיטה עם הטלפון והבעל לעדכן גם בטלפון יוצא לכן להסתכל מה הוא עושה בטלפון הכוונה (יעני לרגל בלי שידע שאתן מסתכלות בזמן שהוא בטלפון לידכן) תקראו לזה איך שאתן רוצות אבל שאלה לגבר שלכן זה מפריע אם הוא יהיה לידכן בטלפון ואז יקלוט שאתן מסתכלות ?
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 20:18
היי בנות , למה אתם נגד זירוז לידה? אני לידה ראשונה לא מבינה בזה בקושי
💬
8 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 20:13
היוש אני שבוע 36 וגיליתי ממש לאחרונה שיש קשר בין בעיית הקרישיות שלי בדם לבין עניין לקיחת האפידורל כלומר שלא אוכל לקחת אפידורל בעקבות זאת, ממש לא תכננתי על לידה ללא אפידורל אז אשמח לטיפים מנשים שעברו כבר לידה ללא אפידורל, איך התמודדתן עם הצירים והכאבים? המועד שלי מתקרב ואשמח לכל הטיפים שיש לכן
💬
2 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 19:43
בנות אני שבוע חמישי פלוס ארבע הגיוני שמתחיל לצאת לי בטן ???????
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 19:43
בנות אני שבוע חמישי פלוס ארבע הגיוני שמתחיל לצאת לי בטן ???????
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 19:20
תגידו איפה אפשר לקבל הערכת משקל נוספת חוץ מהרופא מעקב היריון? אם אני אלך למוקד/מיון יעשו לי?
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 19:04
דירה חדשה איזה כיריים ממליצות לקנות? אינדוקציה או גז עם להבות אשמח למענה מה דעתכן?
💬
22 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 18:57
בן 5 חודשים ישן טוב בלילות עד לקראת סוף משבר של ה4 חודש כבר שבועיים בערך שיש לו יקיצות אקראיות בהן הוא בוכה, אבל זה מתוך שינה, הוא אפילו לא מתעורר. כשמרימים אותו הוא מפסיק וחוזר לישון (הוא ישן מלכחתילה, אפילו לא פקח עיניים) הוא ישן טוב ולא מגיע ללילה באובר עייפות אני חושבת שזה בגלל שהוא לא מצליח לחבר מחזור שינה (קרה עכשיו וישן שעתיים ועשרים. לפעמים קורה לו כל שעה ב3 הראשונות של הלילה), או שאולי מתחיל שיניים (אין אדום או לבן, אבל הוא לןעס באגרסיביות כל הזמן דברים, ואם אין נשכן הוא לועס את השפה התחתונה שלו כאילו מגרד לו) מתסכל אותי כי הגוף שלי כבר התרגל לא להירדם לפני 1-2 בלילה שזה מתי שהוא קם לאכול. אחת לחודש ישן לילה רצוף וכשזה קרה שבוע שעבר לא הצלחתי להנות מזה. אגיד שאם לא להסתכל על הבכי, הוא הולך לישון 19:30-20:00, קם לאכול ב1:30-2:00 וממשיך לישון עד 5:30-6:30 ושם זה כבר בוקר טוב
💬
1 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 18:18
היי מישהי מכירה אפליצקיה למעקב לגאלקסי ?
💬
0 תגובות
הקודם
1
2
3
4
5
6
7
הבא