קהילה

שבוע 38+6 חלק מהפקק של הרירית מתחיל לצאת - יצאה חתיכה עם מעט דם על פי בדיקת רופא פתיחה 2, עם צירים לא סדירים מתי מתקדמים ללידה 😵‍💫😵‍💫😵‍💫
💬6 תגובות
8 חודשים לאחר לידה יש לי בליטה בבטן התחתונה צד ימין עשיתי בדיקות לא רואים כלום , קרה לעוד מישהי ? אמרו חשד לבקע אבל שוב לא רואים באולטרסאונד הייתי גם אצל כירורג אמר שלא רואה כלום
💬4 תגובות
אתם מכירות מישהו שיכול להכין לי ארנק בעיצוב אישי מעור???
💬3 תגובות
היי, באיזה גיל עשיתן עגילים לקטנטונת? 🤏🏼😀
💬9 תגובות
בדיקת שקד שלישי עושים אצל רופא ילדים או אצל אף אוזן גרון?
💬4 תגובות
היי בנות בת 3 וחצי חודשים. התחילה להתעצבן תוך כדי בקבוק וחשבתי שהבעיה בפטמה, החלפתי לה לפטמה 1 של מאמ אבל זה מרגיש לי מוגזם, כל הפה שלה מתמלא בשניות והיא ממש נחנקת. כאילו הזרימה ממש מהירה. החזרתי לה ל0 אבל היא שוב מתעצבנת ובוכה תוך כדי הבקבוק... דיברתי עם רופא אמר יכול להיות ריפלוקס סמוי ונתן מרשם לאומפרזול אבל היא בכלל לא פולטת וגם זה לא תמיד. יכול להיות לה יום יומיים שתאכל בקבוקים מלאים והכל חלק ופתאום יום שלא תאכל לי טוב בכלל ותבכה ותתעצבן.. מרגיש לי לא טוב שאני משחקת עם הפטמות של הבקבוק כי כל פעם שהיא מתעצבנת אני מחליפה לה אבל לא יודעתתת אשמח לעזרהה אני כבר מיואשת
💬3 תגובות
מישהי עשתה פזיותרפיה של רצפת האגן? כולן עושות? איפה עשתה מה שעשתה ואיך זה שינה לה את התחושה או משהו?
💬3 תגובות
באיזה חודש/שבוע אתן ממליצות לספר למשפחה וחברים ?
💬13 תגובות👍2 לייקים
היי בנות ממש אשמח למענה כמה חלב שאוב לתת לתינוק בן 11 שבועות? באינטרנט לפעמים כתוב 90-120 ולפעמים 120-150 לא ברור היום משביע אותו 110 מל והוא עוד פולט קצת אחרי אבל מפחיד אותי שזה לא מספיק
💬3 תגובות
קרה למישהיא שאיחר לה בחמישה ימים עשתה בדיקה ביתית שלילית ועשתה בדיקה דם מראה חיובי ?
💬6 תגובות
איזה קרם הגנה משתמשות לתינוקות גיל שנה ?
💬5 תגובות
שבוע 5 כבר הרגשתן תסמינים? אם לא, אז באיזה שבוע?
💬17 תגובות
למשהי קרה גם בהנקה גירודים בכל בית החזה אני מתחרפנתתת מה עושים?
💬2 תגובות👍1 לייקים
באיזה חודש התינוק שלכן התחיל לעקוב אחרי צעצועים
💬0 תגובות
אני באמת לא יודעת מה לעשות. אני לא עובדת כרגע בגלל ההריון וצוואר מקוצר, גם כשהייתי עובדת כל הזמן הייתי נלחמת על השקל כי בעלי טיפוס בזבזן נורא וכבר חדלו כוחותיי, חתמנו משכנתא ועכשיו בכלל אין לי גרוש, החרדה הקיומית הזאת חונקת אותי. מעבר לזה אני חיה אצל ההורים שלי עפ הבעל ובהריון ויש לנו חדר בלבד!!!!!! בעלי מסרב בכל תוקף לצאת לשכירות וגם סירב כשהיה כסף בידיעה שלא נחזיק כי הוא יבזבז הכל אני כבר לא מסוגלת נפשית להשאר בבית של ההורים שלי, הקושי לעלות מדרגוץת, הקושי לחיות עם האחים, איפה אני אכניס פה פאקינג תינוק???? אני מתביישת בעצמי ולא מאמינה שאני נשואה בהריון וחיה עדיין פה. ככ רע לי נפשית ברמה שאני מתחרטת על הכל. אני שקלתי לצאת לעבוד נטו בשביל להשכיר לי דירה, אף אחד לא מקבל כי אני בחודש 6 אני נחנקת מכל כיוון באמת
💬21 תגובות👍1 לייקים