קהילה

היי אשמח לפרוק לגבי נושא מסוים אשמח לשמוע מחשבות , אני נשואה פלוס ילד בן שש וחצי שעולה לכיתה א' בקרוב מצב כלכלי השתפר בתקופה האחרונה בעבר היה יותר גרוע כרגע בעלי עובד הוא עובד בעבודה שבדרך כלל זה בוקר ואני כבר שנה עובדת בעבודה שהיא רק ערב אני התחלתי כנציגת שירות במחלקה הטכנית של הוט שבמצב הזה עוד יכלתי לפעמים לשלב ערב ובוקר וכרגע אני קודמתי להיות מדריכה של קורסים שזה כרגע אצלנו בעבודה שלי זה רק ערב וכל הזמן משמיעים לי וכאילו זורקים לי באוויר שהם מסכן הילד וכאילו את לא בבית. ולצערי זה באמת יוצא ככה שאני מתוסכלת מזה המון כי אני רוב הזמן לא בבית כי בבוקר הוא הולך לגן ואז בערב אני לא פה זאת אומרת שמ-3:00 אני חוזרת עד 12:00 בלילה שהוא כמובן כבר ישן. ולצערי איפה שאני גרה אין הרבה אופציות לעבודות פה כאילו מאוד קשה למצוא ולשם שינוי מצאתי מקום ממש טוב ואנחנו מאוד צריכים את הכסף זאת אומרת שאם אני לא יעבוד אז המזכרת של בעלי באמת שלא תספיק. פשוט עצוב לי כי אני יודעת שהילד זקוק לי ולפעמים הוא אומר לי מה אמא אולי תתפטרי כאילו ילד קטן אבל הוא כל פעם זורק כזה אולי אל תלכי לעבודה אולי תעבדי מהבית עכשיו לפני כן עוד איך שהוא קצת יכולתי כשהייתי נציגה רגילה אבל כרגע אני קודמתי מנהלת הדרכות ואני מעבירה קורסים ואין לי אפשרות לדפוק ברז כי לפני כן עוד הייתי דופקת ברזים או להגיד אני רוצה להגיע בוקר כאילו זה לא אפשרי. מה אתם הייתם עושים במצב כזה?? כי לדוגמה אם אני עוזבת יהיה לי קשה למצוא מקום אחר קשה מאוד.
💬7 תגובות
יש לי שאלה אם התינוקת שלי נולדה ב1:40 בלילה מאז שהיא נולדה היא נרדמת רק בשעה הזאת לא משנה מה אני ניסיתי לעשות מקלחת מוקדמת אוכל אחרי מקלחת באמת הכל ואין כלום לא עובד היא נרדמת רק ב1-2 בלילה גם אצלכם זה ככה?
💬2 תגובות
ביקשתי מבעלי שישן היום ליד הבן שנה שלנו , אני חודש שמיני וכבר נגמרתי להתעורר באמצע הלילה הוא פשוט אמר לי לא אני צריך לישון לקח שמיכה ובא לצאת מהחדר ואז חטפתי עצבים אמרתי לו שיזהר אם יוצא עצרתי אותו ואמרתי לו שאני ישנה שם בסלון ולקחתי את הכרית שלי והלכתי לסלון והוא פשוט נתן לי ללכת ועד עכשיו לא הגיע להגיד לי כלום😭בעל זבל למה מתחשב מה ביקשתתתתיי כבר😭😭😭😭 גם ככה אני עם הילד כל היום מה אכפת לך לתת לי לילה עם שינה טובה מידי פעם !!!! פשוט נהיה זבל אליי באמת לא יודעת אני מרגישה ששונאת אותוווווו כבררר
💬6 תגובות
בנות שהסתובבו עם פתיחה של 2.5 ומחיקה 70 בערך .. איך הגעתן בסוף לחדר לידה עם כמה פתיחה ומחיקה ? אני כבר מעל שבוע ככה לא בדקתי מאז אבל ממה שידוע לי
💬4 תגובות
היי בנות האם יש פה מישהי שעישנה ירוק ועשתה הפלה (לא כדור)
💬0 תגובות
היי. לידה ראשונה קיסרי. עברה כמעט שנה ועדיין הבטן הרופפת הזאת לא נעלמת. אני מתאמנת פעמיים בשבוע והתחלתי תפריט ירדתי כבר 8 קילו ב3 חודשים האחרונים והבטן נשארה אותו לא זזה מילימטר. איך נפטרים מהבטן הזאתתתת אני מתוסכלת
💬1 תגובות
בנות שנשואות 6 שנים כמה פעמים בשבוע אתם מקיימות יחסים ? רוצה לדעת אם תקין אצלינו זה פעם פעמיים לא יותר
💬12 תגובות
חברותתתת , לאחותי אין פורטי לכן היא ביקשה ממני לשתף אתכן ולקרוא אחכ את התגובות אז ככה , היא הכירה איזה חברה בקורס שעשו ביחד במהלך הקורס הן היו כל הזמן ביחד וגם אחהצ היו מדברות וממש התחברו אחרי שסיימו את הקורס אחותי החליטכ שהיא ממש משקיעה כדי לעסוק בקורס שהיא עשתה והתחיל להשקיע בקריירה, החברה הזו הייתה ממש אובססיבית אליה בקטע מוגזם , ציפתה שהן ידברו כל היום, וגם בערב הייתה מתקשרת ושולחת ווטסאפ כמעט על כל דבר שהיא עושה וזה כבר הפריע לאחותי לנהל את שגרת היום שלה אם אחותי לא זמינה ההיא הייתה מענישה אותה ולא מדברת איתה, היא לא ממש קיבלה את זה שלאחותי יש שגרה ודברים משלה ויאמר לזכותה של אחותי שהיא ממש בקדישה לה המון המון זמן גם שלא תמיד יכלה זה בא על חשבון דברים אישיים שלה, והחברה ממש הציבה לה תנאים אם את לא תהיי זמינה לי בלי הפסקה לא נהיה חברוצ אמרתי לאחותי תברחי כל עוד נפשך בך!! תקשיבו בעיניי זה ממש הזיה , זה כולה חברה שהכירו לא מזמן היא לא חייבת לה כלום בטח לא להיות זמינה נון סטופ. באיזה עולם ההיא חיה לא הבנתי? אחותי ממש התאכזבה ממנה . מה אתן חושבות ?
💬3 תגובות
בנות שבהריון ויש להן dvt איך אתן מסתדרות? עם הזריקות והבנתי שמסוכן להפסיק את הקלקסן לפני לידה זה אומר שאלד בלי אפידורל
💬6 תגובות
שאלה, חמותי ביקשה ממני שאעזור לה להזמין עבור אמא שלי פרחים ליום הולדת שבעוד כמה ימים. אמרתי לה שבטח ואני ממש עמוסה השבוע אז שאלתי אותה אם היא תוכל להזכיר לי בבוקר ביום הולדת ונעשה את ההזמנה של הפרחים. בעלי אמר לי שהתנהגתי ממש לא בסדר ולא רגיש אליה , שאיך היא רוצה לקנות משהו לאמא שלי ולשמח אותה ואני אומרת לה להזכיר לי … שאני לא רגישה .. ממש רבנו על זה .. ואני באמת לא מבינה מה הוא רוצה מה אתן חושבות?
💬14 תגובות
שבוע 9 ומאז שנכנסנו להריון לא שכבנו כי אני מפחדת מזה ושלא נדבר על זה שאין לי חשק בכלל ניסינו היום וממש שרף לי, הגיוני? מה עושים?
💬3 תגובות
מה אתן עושות עם הניו בורן לבד בבית כל היום? הוא רק בן שבועיים ובעלי חזר לעבוד ואני מחפשת מה לעשות עם עצמי חוץ מלישון כשהוא ישן
💬12 תגובות👍1 לייקים
בנות שהיו מתאמנות ומרימות משקלים לפני ההריון, מה עשיתם בתחילת ההריון? מבחינת המשקלים והאימונים? כי הדעות סביבי מאוד חלוקות ואני רוצה להתאמן אבל בלי משקל בכלל או משקל קטן מרגיש לא פרקטי הריון ראשון שבוע 6 + 5
💬16 תגובות
אני לא מפסיקה לבכות יש לי יום הולדת היום אני ובעלי רבנו לפני יומיים וחוץ מהודעת מזל טוב מעפנה לא קיבלתי ממנו כלום אפילו לא בלון הוא עד עכשיו בכלל לא בבית התקשרתי אליו הוא היה רדום אצל ההורים שלו אמר לי שראה משחק ונרדם אני כל כך מאוכזבת ולא מפסיקה לבכות
💬22 תגובות❤️2 אהבה👍1 לייקים
בנות שזה לא הריון ראשון מה התופעות לוואי הראשונות שהרגשתן? אני מפחדת לבדוק וממה שאני זוכרת אצלי זה מלא פיפי על ההתחלה והכתמות. אם חישבתי נכון אני שבוע 2-3 (אני תמיד מגלה ישר) יש לי גם טעם של ברזל בפה וקצת כואב בציצי אמאלההה הילדה עוד לא בת שנה
💬9 תגובות👍2 לייקים