משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 23:13
היי אשמח לפרוק לגבי נושא מסוים אשמח לשמוע מחשבות ,
אני נשואה פלוס ילד בן שש וחצי שעולה לכיתה א' בקרוב מצב כלכלי השתפר בתקופה האחרונה בעבר היה יותר גרוע כרגע בעלי עובד הוא עובד בעבודה שבדרך כלל זה בוקר ואני כבר שנה עובדת בעבודה שהיא רק ערב אני התחלתי כנציגת שירות במחלקה הטכנית של הוט שבמצב הזה עוד יכלתי לפעמים לשלב ערב ובוקר וכרגע אני קודמתי להיות מדריכה של קורסים שזה כרגע אצלנו בעבודה שלי זה רק ערב וכל הזמן משמיעים לי וכאילו זורקים לי באוויר שהם מסכן הילד וכאילו את לא בבית.
ולצערי זה באמת יוצא ככה שאני מתוסכלת מזה המון כי אני רוב הזמן לא בבית כי בבוקר הוא הולך לגן ואז בערב אני לא פה זאת אומרת שמ-3:00 אני חוזרת עד 12:00 בלילה שהוא כמובן כבר ישן. ולצערי איפה שאני גרה אין הרבה אופציות לעבודות פה כאילו מאוד קשה למצוא ולשם שינוי מצאתי מקום ממש טוב ואנחנו מאוד צריכים את הכסף זאת אומרת שאם אני לא יעבוד אז המזכרת של בעלי באמת שלא תספיק. פשוט עצוב לי כי אני יודעת שהילד זקוק לי ולפעמים הוא אומר לי מה אמא אולי תתפטרי כאילו ילד קטן אבל הוא כל פעם זורק כזה אולי אל תלכי לעבודה אולי תעבדי מהבית עכשיו לפני כן עוד איך שהוא קצת יכולתי כשהייתי נציגה רגילה אבל כרגע אני קודמתי מנהלת הדרכות ואני מעבירה קורסים ואין לי אפשרות לדפוק ברז כי לפני כן עוד הייתי דופקת ברזים או להגיד אני רוצה להגיע בוקר כאילו זה לא אפשרי.
מה אתם הייתם עושים במצב כזה?? כי לדוגמה אם אני עוזבת יהיה לי קשה למצוא מקום אחר קשה מאוד.
💬7 תגובות