קהילה

הבת שלי בת 12 יום וכבר יומיים ישנה במרווחים של שש שעות אוכל יפה כמיות גדולות (מה שנמדד מהבקבוק 65+ שאוב) וגם יונקת, יצאות טובות אבל ממש דואגת שהכל תקין לא מצליחה לישון בלילות והאם הכמויות לחלב אם שאוב תקינות
💬1 תגובות
הבת שלי בת 12 יום וכבר יומיים ישנה במרווחים של שש שעות אוכל יפה כמיות גדולות (מה שנמדד מהבקבוק 65+ שאוב) וגם יונקת, יצאות טובות אבל ממש דואגת שהכל תקין לא מצליחה לישון בלילות והאם הכמויות לחלב אם שאוב תקינות?
💬0 תגובות
היי ♡♡ צריכה עזרה ילדתי ב"ה לפני שבוע. עדיין לא מצאתי שם לבת. נלחצת מזה ממש. אשמח לכל רעיון בבקשה עזרתכן. שם דתי או אם קונוטציה. אבל כל רעיון התקבל. מי יודע :* תודה רבהההה
💬10 תגובות
תינוק בן שלוש שבועות שמתי לב שהנשימה שלו לא טובה , אני שמה לו טיפות אף באופן קבוע כך שהאף שלו לא סתום. הוא מחרחר מרגיש כאילו יש לו ליחה בגב ושהוא אוכל אז ממש מרגישים ושומעים את החירחורים זה נשמע שממש קשה לו לנשום משהי חוותה את זה?
💬6 תגובות
חייבת לפרוק אני ממש שונאת בני אדם אני חושבת שכולם אינטרסנטים (רוב רובם!) כולם חושבים איך הקשר יקדם אותם מה זה יתן להם אף אחד לא באמת אוהב אהבה אמיתית, טעות אחת שבן אדם יעשה לו במקום והבן אדם- מחוק. כל אחד רוצה רק לקדם את עצמו. כל אחד רוצה שהשני יגרום לו להרגיש טוב. כל אחד רוצה להתחבר לאנשים עם מעמד או כסף. או משפחה גדולה בשביל החברה.. אי אפשר לסמוך עליו בן אדם בלי קול אחד בסוף בוגד. לאחרונה אני ממש פוחדת מבני אדם ורואה בכל פרצוף אדם שבסוף יתקע סכין בגב, אז אני אומרת לעצמי למה מההתחלה לתת לו את הלב שלי, להיות מי שאני, להיפתח.. ובסוף מה יהיה??
💬3 תגובות👍1 לייקים
יש פה מישהי שראתה אווטאר אנג? ויודעת אם אווטאר קורה כזה נורא או ששווה לראות?
💬2 תגובות
מי ששותה ציפרלקס איך היה לכם בהתחלה באמת הגביר את החרדות ? מתי הרגשתם שיפור ?
💬2 תגובות👍1 לייקים
חייבת לפרוק קצת אני מנסה להיכנס להיום כבר 8 חודשים אני מרגישה שבהתחלה באמת הייתי אובססיבית ולא רגועה חודש שעבר המחזור שלי איחר בשבוע הייתי בטוחה שאני בהריוןןן ממש מאה אחוז כמעט בסוף קיבלתי מחזור מאז אני פשוט לא נותנת למחשבות שלי לחשוב על זה כל פעם שהיה עולה לי המחשבה מיד אמרתי לעצמי לא לא לא הכל בסדר ולא חשבתי על זה עכשיו אני אמורה לקבל מחזור ביום שלישי רביעי כזה ופיתעום אני מתחילה קצת יותר לחשוב על זה ואז כן אומרת לעצמי הכל בסדר אם אני מקבלת מחזור וממש אומרת לעצמי שהכל טוב במקום פהיכנס לדיכאון אני ממש מרגישה שכאילו הקפתי ברמות ומה שיקרה יקרה אבל עם כל זה זה הכי קשה בעולם אני רואה את חברות שלי וזרתי מעלה שהיא בהריון וזאתי מספרת שהיא בהריון ואני פשוט לא יודעת מה לעשות עם עצמי כי מצד אחד הרפתי של החיים מצד שני אני כל כך רוצה את זה בקיצור מקווה באמת שהחודש זה החודש שלי ובעזרת השם ניתבשר בבשורות טובות !!!! שתפו אותי עם תהליך הכניסה להריון שלכן ❤️
💬2 תגובות👍2 לייקים
באיזה אמצעי מניעה אתן משתמשות? כדורים או טבעת שנים לקחתי כדורים באלי משהו אחר אשמח להמלצות מנסיון
💬2 תגובות
אני שבוע 37+5 מתחילת ההריון סבלתי מסיפוליוזיס אבל לא אבחנתי את זה בתחילת ההריון התלוננתי בפני הרופאת נשים היא אמרה לי שזה מוקדם מדי המשכתי לסבול אתמול כשעליתי לישון זה החמיר ברמה גבוהה אני בקושי מצליחה ללכת לקום מהמיטה מהספה לעשות פעולות פשוטות קשה לי מה אפשר לעשות אני אובדת עצות אני מפחדת ללדת ככה ממש כואב לי המפשעות ובין הרגליים כבד לי באלי לעשות זירוז מרוב הכאבים 🫠😭
💬3 תגובות
בנות האם במקווה חייב להוריד תוספות אם עשיתי? צמות אפריקאיות
💬4 תגובות
מה אתן יכולות להגיד לי על העגלה של אנקס אלי מרוצות/ לא?
💬3 תגובות
אם אין לי חברות, אפילו חברה אחת מינימום לצאת איתה לבית קפה איזה פעם בחודש אפילו את זה אין לי. זה אומר עליי משהו? (אני נשואה +2)
💬8 תגובות
בנות איזו קופת חולים עדיפה לדעתכן ? ולמה?
💬2 תגובות
האם טעם מתכתי / ברזל בפה הוא סימן להריון ? יש פה בנות שחוו ? אמורה לקבל מחזור השבוע וכבר יום יומיים עם טעם מוזר בפה .. שלא עובר גם אחרי אוכל 🥲🤔
💬1 תגובות👍1 לייקים