קהילה

דיכאון אחרי לידה קשור בהכרח לתינוק? אני חודש וקצת אחרי לידה, מרגישה עצובה, אין סיבה. אני פשוט מדוכדכת.. אבל רוצה להיות עם התינוקת בכל רגע נתון
💬4 תגובות
איזה משחקים התפתחותיים קניתן לגיל 0-3?
💬5 תגובות
היי מותר לעשות סתימה בשליש הראשון?
💬2 תגובות
אמהות לילדים במסגרת חינוך רגילה בתא, כמה אתן משלמות על צהרון?
💬2 תגובות
כאבי מחזור נראה לי שבועיים שלוש אחרי ביוץ .. להספיד את החודש?🥺
💬4 תגובות
רעיונות לארוחות ערב לילד בן שנה ???????? שלא אוהב חביתה וביצה חחח
💬4 תגובות
יש פה במקרה סוכנת נסיעות???? אני לא מצליחה לעשות צ׳אק אין אונליין ואני לא יודעת אם זה קשור לתוקף. (הדרכון מעל שלושה חודשים אבל פחות מחצי שנה) כתוב בצ׳אק אין שחייב חצי שנה לפחות תוקף. אבל השאלה אם זאת רק בעיה בצ׳אק אין אונליין או שזאת בעיה בתוקף ולא יתנו לי לעלות למטוס. אני יודעת שכניסה ליוון אפשר תוקף של שלושה חודשים ושלי תוקף של חמישה חודשים. אני יכולה לבוא לעשות צ׳אק אין רגיל בדלפק? או שאני צריכה לחדש דרכון? הטיסה מחר!! ממש אשמח לעזרה!!
💬2 תגובות
יש לי כיסא לאוטו של סייבקס והבת שלי בת שנתיים וחצי מוציאה את הידיים כל הזמן זה סגור הכי קטן יש איזה פתרון? אמרו לי לא להוסיף קליפס כזה שסוגר כי זה מסוכן ולעצור כל רגע לא רלוונטי רוב הזמן אין איפה לעצור
💬0 תגובות
היי מישהי מחתלת ברב פעמי?
💬11 תגובות
היי אני שבוע 10+2 ועדיין לא הייתי אצל אחות ליווי הריון אם אחכה עם זה לשבוע 12 ביום של השקיפות עורפית זה בסדר? או מאוחר
💬0 תגובות
היי בנות יש לי שאלה קצת מביכה אני מקווה שאני בקבוצה המתאימה לשאול זה בעיקר לנשים שהיו עם כמה בני זוג לא משנה לי גם דעה מנשים שהיו רק עם הבעל שלהן משנה לכן גודל איבר המין של הגבר ? אם יש לגבר איבר גדול יש יותר הנאה בסקס או שזה לא כזה משנה ? ואם יש בזה קשר לגמירה יש לי חברה טובה שנשואה שנתיים ובעלה הוא הראשון שלה והיא אומרת לי שהיא בחיים לא גמרה מחדירה תודה למי שעונה וסליחה שוב אם מפריע למישהי השאלה 🙏🏻
💬6 תגובות
שבוע 12 הטעם בפה גומר אותיייי זה כאילו השתפר מפעם אבל דיייי לא זוכרת כבר איך זה מצב רגיל אני משתגעת
💬0 תגובות
ההורים גרים בנתניה אני מאילת מתכננת לעלות אליהם לקראת המשוער ללדת במרכז בעז״ה איזה ביה״ח מומלץ ללדת באזור/סביבה עם חדרים נפרדים 🙏🏻
💬0 תגובות
אמורים לנסוע לאילת באוגוסט עם הילדים, אני ממש מתלבטת אם לבטל בגלל הכתבות בחדשות.. מה אומרות מה הייתן עושות?
💬4 תגובות
יש לי ילדה בת שנתיים והיא עדיין לוקחת מוצץ וכולם אומרים לי שזה לא טוב לשיניים זה מוציא לה את השיניים לבחוץ אני לא מצליחה להגמיל אותה מהמוצץ היא נגמילה מהטיטול כבר חודשים בלי טיטול רק נשאר לי מוצץ ניסיתי איתה כל הדרכים מה אפשר לעשות
💬6 תגובות