סרטים מומלצים להריוניות

אספנו עבורך 10 קומדיות במיוחד להריון! אם זה סופש- חופש- או סתם יש לך כמה שעות להעביר עם עצמך- תשמרי את הרשימה הזאת, ולא תתאכזבי:)

1. תכנית גיבוי – The Backup Plan

אחרי שנים בעולם הדייטים, זואי, (ג'ניפר לופז) מחליטה שאין לה יותר סבלנות להמתין לאביר על הסוס הלבן. נחושה להפוך לאמא, היא מחליטה לעשות זאת לבדה, בוחרת תורם מבנק הזרע, קובעת תור אצל הרופא ועוברת הזרעה. באותו יום היא פוגשת את סטאן (אלכס אולאפלין) � גבר שמציע שפע של אפשרויות אמיתיות. הניסיון לטפח את מערכת היחסים המלבלבת, ולהסתיר את השלבים הראשונים של ההיריון הופך לקומדיה של טעויות, כשזואי משדרת לסטאן שפע של רמזים סותרים. בסופו של דבר זואי מגלה לסטאן את הסיבה להתנהגותה המוזרה וסטאן, נאלץ לשקול את העתיד הבלתי שגרתי שזואי מציעה לו, אך בסופו של דבר מצהיר כי הוא בפנים. אבל האם הוא יודע למה בדיוק הוא הכניס את עצמו?

2. הדייט שתקע אותי – Knocked Up

אליסון סקוט (קתרין הייגל), צעירה עם הבטחות לקריירה גדולה, ובן סטון (סת' רוגן), צעיר בטלן עם חיבה למסיבות, נפגשים בבר. הם מבלים לילה אחד ביחד וזה הכל… עד שאליסון צצה בביתו של בן, שמונה שבועות לאחר מכן, עם הבשורה: היא בהריון. למרות שהם שונים האחת מהשני להפליא, הם מחליטים לפחות לנסות איזו שהיא סוג של מערכת יחסים, לטובת התינוק.

‏3. ג'ונו – Juno

ג'ונו מק'גאף (אלן פייג') היא נערה מתבגרת שנונה ומשועממת. בעוד חברותיה משתעממות בקניון, היא עורכת ביקור קצר במיטתו של חבר טוב מהכיתה, פולי בליקר (מייקל סרה). ואז, ג'ונו מגלה שהיא בהריון. היא לא רוצה להפיל את הילד הלא רצוי, הוריה במפתיע תומכים בשיקול דעתה, וג'ונו מחליטה למצוא הורים מאמצים עבור התינוק הגדל במהירות. היא נעזרת בחברתה הטובה ליה (אליביה ת'ירלבי) ומוצאת זוג חשוך-ילדים שנראה כמו הזוג המושלם מהפרברים, ומי שיגדלו את הילד שלה בצורה הטובה ביותר. ג'ונו נאלצת להתבגר במהירות, כדי שתוכל לעשות החלטות שישפיעו על החיים של הרבה מאוד אנשים. ‏

4. הדבר הטוב הבא – The Next Best Thing

אישה שנולד לה בן, מחפשת אבא חורג בשבילו. היא מחליטה לגדל אותו יחדיו עם ידידה הגיי, אך כשבחור חדש מתחיל להופיע הצרות מתחילות. ‏

5. קילרים – The Killers

בחורה שנוסעת לחופשה פוגשת שם את הגבר האידיאלי, והקשר ביניהם מהר מאוד הופך לנישואים חפוזים. שלוות חייהם מופרת כאשר הם מגלים כי שכניהם עלולים להיות מתנקשים מסוכנים, שנשכרו על מנת להרוג אותם.

6. ההצעה – The Proposal

בוסית קשוחה (סנדרה בולוק) שעומדת בפני גירוש לקנדה, מאלצת את העוזר האישי שלה (ריאן ריינולדס) להתחתן איתה, בכדי להשיג ויזה שתאפשר לה להישאר בארה"ב.

7. האמת המכוערת – The Ugly Truth

אייבי (הייגל), מפיקת תוכנית בוקר מאותגרת מבחינה רומנטית, מסתבכת בעל כורחה בסדרה של מבחנים שערורייתיים ע"י הכתב השוביניסטי של התוכנית מייק (באטלר). מייק מנסה להוכיח את התיאוריות שלו על מערכות יחסים ולעזור לה למצוא אהבה. אך התכסיסים הערמומיים שלו יובילו לתוצאה בלתי צפויה.

8. בייבי מאמא – Baby Mama

ג'ו פוקס (טום הנקס) הוא איל הון אשר בבעלותו חנות ספרים ענקית. קת'לין קלי (מג ריאן) היא בעלת חנות ספרים עצמאית. השניים מתאהבים באופן אנונימי באינטרנט – אינם מודעים שלמעשה הוא מנסה לקחת את פרנסתה שלה. לכשייפגשו, יצטרכו לקחת כמה החלטות קשות.

9. יש לך הודעה – You’ve Got Mail

ג'ו פוקס (טום הנקס) הוא איל הון אשר בבעלותו חנות ספרים ענקית. קת'לין קלי (מג ריאן) היא בעלת חנות ספרים עצמאית. השניים מתאהבים באופן אנונימי באינטרנט – אינם מודעים שלמעשה הוא מנסה לקחת את פרנסתה שלה. לכשייפגשו, יצטרכו לקחת כמה החלטות קשות.

תהני!♥️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top