ספרים מומלצים להריון ולידה!

בחודשים האחרונים של ההריון ולאחר לידה בדרך כלל מתפנה לנו לא מעט זמן – ורצוי מאוד לנצל אותו כמו שצריך! הכנו לך רשימת ספרים של הריון ולידה שיוכלו לעזור ולסייע לך על מנת שתרגישי כמה שיותר מוכנה לקראת החוויה והשינוי שאת עומדת לעבור! 👶🏼

1. ״סודותיה של הלוחשת לתינוקות״

בספר חדשני זה מציעה המחברת תוכניות פשוטות שאפשר ליישם כבר בשבועות הראשונים לחייו של התינוק ושבעזרתן ילמדו ההורים:
לגרום לתינוק לאכול, לשחק ולישון לפי לוח זמנים שיעשה את חייהם של כל בני הבית קלים ומאושרים יותר. להבין מה התינוק מנסה לומר, כדי שלא ינסו להאכיל תינוק שבעצם רוצה לישון. את "קסם שלושת הימים של טרייסי" – שיטה לגמילה מהרגלים רעים של ההורים ושל התינוק בתוך שלושה ימים בלבד!

2. ״מלידה עד גיל שנה״

בספר תמצאו – שלבי התפתחות תקינה של התינוק מגיל אפס עד שנה, איך עוזרים לתינוק לעבור משלב לשלב ואיך יודעים אם חס וחלילה משהו לא בסדר.
מידע עדכני על בריאות התינוק, מחלות וחיסונים וטבלאות גדילה והתפתחות מעודכנות.
יומן התפתחות של התינוק בשנה הראשונה, שאתם ההורים תוכלו למלא בעצמכם.מה עושים כשהתינוק לא ישן, ואיך לעזור לו לפתח הרגלי שינה טובים.
מה לקנות ועם מה לחכות? רשימות מעודכנות של ציוד שבאמת נחוץ לכם ועצות פרקטיות לקנייה נבונה.
איך מגדלים תאומים, איך מתמודדים עם לידת פג, עם הורות ללא בן זוג או עם הורות חד-מינית, ומה בדיוק מגיע לכם בחופשת הלידה.
ועוד המון טיפים

3. ״לידה פעילה״

איך את בוחרת ללדת?
הלידה היא אחד הרגעים המופלאים בחייך. בין אם תלדי בבית חולים או בבית, עם אפידורל או בלי, ספר זה יעניק לך את הידע, ההשראה והכלים הנחוצים כדי להתכונן ללידה בדרך השלמה ביותר, לבחור באמת כיצד את רוצה להביא חיים אל העולם, ולחוות את הלידה בדרך הנכונה ביותר עבורך. 

‏4. ״omg אני בהריון״

בשפה צעירה, קלילה ומובנת, בלי שמץ בושה, כסת"ח וטרמינולוגיה פלצנית מסובכת, יספר לך המדריך שבידייך רק את האמת ואת כל האמת. הרזות והעגלגלות, השנטיות והעצבניות, הספורטיביות והחוסכות באנרגיה, כל אחת תמצא בו את התשובה התפורה על פי מידותיה.

5. ״הריון לידה ומה שאחריהם״

הריון, לידה ומה שאחריהם הוא מדריך מקיף ומפורט על התקופה החשובה ביותר בחיי אשה ובחיי זוג. הוא כולל את כל המידע שאת (ואתם) זקוקים לו בנושא זה. הספר מכיל את הניסיון המצטבר של צוות רב-תחומי, בעריכתה המדעית של רופאת נשים מנוסה (עורכת המהדורה האנגלית, ד"ר אן דינס). המהדורה העברית תורגמה ועברה עריכה מדעית בידי ד"ר אהוד רז, רופא נשים מומחה ובעל ניסיון רב בטיפול בנשים הרות וביולדות.

6. ״למה לצפות בשנה הראשונה״

למה לצפות בשנה הראשונה הוא מדריך מקיף המאורגן לפי חודשים במתכונת של שאלות ותשובות, ומספק מענה מיידי, אחראי ובגובה העיניים לכל מאות השאלות המתעוררות בשנה הראשונה לחיי התינוק.

7. ״המדריך השלם לטיפול בתינוק ובילד״

המדריך השלם לטיפול בתינוק ובילד מקיף את כל התחומים הנוגעים לטיפול בתינוק ובילד: הכנה ללידה, חיסונים, גמילה מחיתולים, האכלה, שינה, הכנה לגן הילדים, חיזוק ביטחונו העצמי של הילד ועוד.
כמו כן מספק הספר הדרכה חיונית לזיהוי ולפתרון בעיות בריאות שכיחות ופשוטות אצל ילדים, והוראות מפורטות להתמודדות עם מצבי חירום רפואיים.

8. ״מזל טוב אתה בהריון״

זהו מדריך ההריון הראשון שנכתב למען גברים, ומתמקד כולו בזווית של האבא. כאן תלמד מה לעשות כשהיא מבקשת שתדבר לבטן (לדבר לבטן), מה זה קורס הכנה ללידה (כינוי לשעמום קבוצתי), איזו בדיקה אסור לך להחמיץ (זו שבה רואים את הילד שלך), ומה לעשות בשלב שבו נגמרות ההקאות וכל דבר מזכיר לה סקס (פשוט לעשות!). כאן תקבל הרבה כבוד בתקופה שכל הכבוד הולך אליה, וכאן גם תלמד להתנחם עם עוד רבין וטובים, שכמוך הפכו בבת אחת משייח' קטארי נהנתן לסנדל מדברי מאובק.
מזל טוב אתה בהיריון הוא המתנה המושלמת לאבא החדש.

9. ״מה צריך ללמד תינוקות״

תכניות מפורטות לפעילות יום – יומית לפיתוח כושרו של התינוק מיום היוולדו עד גיל 3. כל אם השואפת לעזור לתינוקה להתפתח, יכולה להתחיל בפעילויות הסדורות והמתוכננות שמציע ספר זה מיד עם היוולד התינוק. עד מהרה היא תיווכח עד מה מהנות הן הפעילויות הללו ובאיזו יעילות הן מעודדות ומגרות את תשוקתו של התינוק ללמוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top