קהילה

בנות אני שבוע חמישי פלוס ארבע הגיוני שמתחיל לצאת לי בטן ???????
💬0 תגובות
תגידו איפה אפשר לקבל הערכת משקל נוספת חוץ מהרופא מעקב היריון? אם אני אלך למוקד/מיון יעשו לי?
💬0 תגובות
דירה חדשה איזה כיריים ממליצות לקנות? אינדוקציה או גז עם להבות אשמח למענה מה דעתכן?
💬12 תגובות
בן 5 חודשים ישן טוב בלילות עד לקראת סוף משבר של ה4 חודש כבר שבועיים בערך שיש לו יקיצות אקראיות בהן הוא בוכה, אבל זה מתוך שינה, הוא אפילו לא מתעורר. כשמרימים אותו הוא מפסיק וחוזר לישון (הוא ישן מלכחתילה, אפילו לא פקח עיניים) הוא ישן טוב ולא מגיע ללילה באובר עייפות אני חושבת שזה בגלל שהוא לא מצליח לחבר מחזור שינה (קרה עכשיו וישן שעתיים ועשרים. לפעמים קורה לו כל שעה ב3 הראשונות של הלילה), או שאולי מתחיל שיניים (אין אדום או לבן, אבל הוא לןעס באגרסיביות כל הזמן דברים, ואם אין נשכן הוא לועס את השפה התחתונה שלו כאילו מגרד לו) מתסכל אותי כי הגוף שלי כבר התרגל לא להירדם לפני 1-2 בלילה שזה מתי שהוא קם לאכול. אחת לחודש ישן לילה רצוף וכשזה קרה שבוע שעבר לא הצלחתי להנות מזה. אגיד שאם לא להסתכל על הבכי, הוא הולך לישון 19:30-20:00, קם לאכול ב1:30-2:00 וממשיך לישון עד 5:30-6:30 ושם זה כבר בוקר טוב
💬1 תגובות
היי מישהי מכירה אפליצקיה למעקב לגאלקסי ?
💬0 תגובות
היי מתכננים לעשות מסיבת גילוי מין העובר האם מומלץ לעשות את זה ביום הבדיקה?
💬0 תגובות
בנות בדיקת בטט חיובית 64 ואז אחרי ימיים 130 עכשיו שבוע 4+6 ומרגישה פצצה !!! לא עייפה לא בחילות לא כלום!!! ואני בלחץ כי בהריון הקודם היה לי היפרמזיס למי שיודע מזה זה הקאות יתר וסבלתי מההתחלה ביקשתי מהרופא שוב בדיקת בטא אני בלחץ 😭
💬0 תגובות
בנות לגיטימי לבקש מבעלי שיעבוד פחות שעות ביום כי קשה לי? אני בהריון עם תינוק בן תשעה חודשים בבית.. ביקשתי ממנו להפחית משמרות תחשבו שהוא עושה כפולה כל יום משש וחצי בבוקר עד 00:00 בלילה.. כפרה עליו זה קשה מאוד וגאה בו פשוט אנחנו גם רוצים אותו בבית
💬20 תגובות
חייבת עזרה 🙏 קבעתי תור לאסותא למי שפיר והרופאת נשים שלי התקשרה היום ואמר לי לקבוע גם ליעוץ גנטי לפני המי שפיר היא אמרה לי לשאול אם הם עושים את זה באותו יום מישהי יודעת מה הפרוצדורה? האם זה כבר עם התור ביחד ? או שצריך לקבוע בניפרד ולשלם בניפרד? תודה לעונות
💬3 תגובות
באיזה הזרעה נקלטתן
💬5 תגובות
באיזה הזרעה נקלטתן
💬0 תגובות
היי לכולם! אשמח לשמוע מה דעתכן בנושא שמעסיק אותי לאחרונה. אני אמא טרייה לתינוקת מקסימה בת שמונה חודשים ואני מאושרת לצידה ולצד בעלי. כולכם יודעות שמעבר לשמחה ולאושר שמציף יש גם אתגרים ואחד מהם הוא הקימה בלילה - אני קמה איתה בלילות בנוסף לתרופה שאני נוטלת לאיזון ולטיפול הנפש שלי מה שגורם לי לקצב חשיבה מואט ולתפקוד איטי הרבה יותר כולל דיבור. חוסר שינה וכדורים גורמים לי לטשטוש והערפול כבדים מאוד ובלבול בנוסף להאטה בחשיבה בדיבור ובתפקוד. אתמול שוחחתי על כך עם בעלי בקשר לשאלה למה לא מקבלים אותי למקומות עבודה ובעלי העיר לי על כך ואמר שאני מצטיירת אצל אנשים בתור טיפשה כיוון שכששואלים אותי שאלות אני עונה באופן מנותק לחלוטין מהשאלה ובכלל אני מרגישה שלא מצליחה לבטא את עצמי כמו שרוצה וזה היה ממש מתסכל ובכיתי. לעולם אל תשפוט בן אדם עד שנעלת את נעליו. אני הכי לא טיפשה, יש לי פוטנציאל להיות עובדת מעולה,עשיתי תואר ראשון,יש לי המון מה להגיד על כל מיני נושאים וחבל לי שככה הסביבה תופסת אותי,אני מרגישה פספוס ענקי מהסביבה ומכך שלא מצליחה למצוא עבודה. מצד שני,לצד העייפות אני מתחזקת את הבית,מבשלת, מנקה, מכבסת,מטפלת בילדה באופן מלא,ממשיכה להגיש קורות חיים,ניגשת לראיונות כשמזמנים אותי ועושה הכל על מנת שבעלי יקבל אישה מתפקדת שעושה הכל בלי להישבר ובלי להתלונן לרגע. אני לקחתי על עצמי לקום עם הילדה בלילות על מנת שלא להכביד על בעלי שעובד קשה על מנת לפרנס ושכלום לא יחסר לקטנה שלנו ולנו כמשפחה וזאת בניגוד מוחלט לעצת הרופא שמטפל בי שאומר שאני מחויבת לישון בלילות כדי להמנע מהתקף וחלילה מאשפוז. האם יש מישהי שהתמודדה עם מצב דומה? ומה אתן חושבות עלי
💬29 תגובות👍1 לייקים
דיכאון אחרי לידה קשור בהכרח לתינוק? אני חודש וקצת אחרי לידה, מרגישה עצובה, אין סיבה. אני פשוט מדוכדכת.. אבל רוצה להיות עם התינוקת בכל רגע נתון
💬3 תגובות
איזה משחקים התפתחותיים קניתן לגיל 0-3?
💬5 תגובות
היי מותר לעשות סתימה בשליש הראשון?
💬2 תגובות