קהילה

הריון ראשון שלי 😊 אני בשבוע 21+5 עד אתמול הרגשתי את העוברית שלי והיום נראה לי שבכלל לא.. קרה למישהי?
💬1 תגובות
התינוקת שלי בת שנה וארבעה בלי מעון, ואני איתה, אני לא יודעת אם השעות שינה שלה סבבה כי מרגיש לי שלא, אבל מתד שני זה ממש נח לי ככה , היא קמה בסביבות 11 היא יכולה לקום גם לפני אבל לאכול ולחזור לישון גג אחרי שעה-שעה וחצי, ואז ישנה ב15:00-16:00 ואז הולכת לישון בסביבות 22:00-22:30, אנחנו זוג עם ילדה ובדכ אנחנו יוצאים קצת שבעלי חוזר מהעבודה בסביבות 19:00 אז ככה שזה מסתדר לי שהיא לא ישנה בשעות המוקדמות האלה, אבל זה קריטי להתפתחות שלה??
💬4 תגובות
היי יש לי ילד מבחור מהמגזר הערבי הוא גר באום אל פחם ואני בעיר יהודית ממש ליד תבעתי אותו למזונות והוא תבע להורות משותפת. הוא עם עבר פלילי לא חשוב כרגע על מה. אני מפחדת שבית משפט יתנו לו את הילד לחצי מהזמן הבנתי שאם גרים בערים סמוכות יכולים לתת הורות משותפת גם אם האבא עבריין. הוא הגיש תביעה להחזקת קטין שופטת העבירה לרווחה לתסקיר עכשיו השאלה שלי העוס לסדרי דין באמת תגיע לכפר לעדות תסקיר? כי יש שם יריות ברחובות אני גרתי שם יש מצב שבאמת יאפשרו לו הורות משותפת? ברור שלא יעמוד בזה רק רוצה לבטל את המזונות והאם העובדת סוציאלית באמתתגחע לכפר לראות איפה הוא גר?
💬10 תגובות
תינוקת בת שנה וארבעה שישנה בערך ב22:30 בלילה, מתי אמורה לקום בבוקר ?
💬2 תגובות
היי לכולן ❤️ הילד שלי בן שנה, לפני כמה חודשים הרופאת ילדים שלנו הפנתה אותנו להתפתחות הילד בעקבות כך שהוא מקשית את הגב שלו המון. באבחון בפיזיותרפיה הוא יצא בסד, מבחינה מוטורית הוא כבר הולך עם תמיכה, ונעמד עם תמיכה, בנתיים פה ההתפתחות תקינה, אבל כשהגעתי לריפוי בעיסוק ולקלינאית תקשורת, התגלה שיש פער של בערך חצי שני בתקשורת. לא הייתי מופתעת, הייתי מודאגת עוד לפני למרות שהוא הילד הראשון שלי. במשפחה של בעלי יש גם דיי הרבה אוטיזם אז בכלל זו דאגה ישנה שהולכת איתי עוד לפני שנכנסתי להריון. ידעתי שזה יכול לבוא, אבל זה עדיין בוקס בבטן. קיוויתי שאולי אני טועה.. אף אחד כמובן עוד לא נתן אבחון מדויק, אבל מה שכן הפער הוא גדול ומאוד מדאיג. אני רוצה לעזור לו ולטפל כמה שיותר מוקדם! בסוף אם יש משהו גורף ששמעתי מכולם זה כמה חשוב להתחיל טיפול כמה שיותר מוקדם.. אז כרגע אני ממש מנסה לאסוף כמה שיותר מידע על הנושא- אם עברתן משהו דומה עם הילדים, אם אתן מכירות אנשים מקצוע אמינים באיזור המרכז והשרון, אם יש לכן עצה טובה למבוטחת מכבי שמיואשת מהמריחה של ׳ חכי שיקבעו לך תור׳ או כל עצה בעולם שיכולה לעזור אפילו ברמה של קבוצות בפייסבוק שמתעסקות בנושא אני ממש אשמח לקרוא על מה שתכתבו❤️ תודה רבה מראש❤️
💬1 תגובות👍1 לייקים
פרסום הנס💖 עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש, אמרתי 8 פעמים מזמור לתודה, הבטחתי לסיים ספר שלם בתהילים, הדלקתי נרות לבאבא סאלי ולרב יורם מיכאל אברג׳ל והבטחתי להגיע להודות בציון שלהם וברוך השם נושעתי!🙌🏻 פעם שלישית שעושה את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ונושעת! בנוסף, לקחתי על עצמי קבלה בצניעות שבטוחה שגם הוסיפה לישועה✨ תודה להשם יתברך מיליון פעם!
💬0 תגובות❤️1 אהבה👍4 לייקים
פרסום הנס💖 עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש, אמרתי 8 פעמים מזמור לתודה, הבטחתי לסיים ספר שלם בתהילים, הדלקתי נרות לבאבא סאלי ולרב יורם מיכאל אברג׳ל והבטחתי להגיע להודות בציון שלהם וברוך השם נושעתי!🙌🏻 פעם שלישית שעושה את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ונושעת! בנוסף, לקחתי על עצמי קבלה בצניעות שבטוחה שגם הוסיפה לישועה✨ תודה להשם יתברך מיליון פעם!
💬0 תגובות
עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ונושעתי 🙏🙏❤️
💬2 תגובות👍2 לייקים
חצי שנה אחרי לידה עם תפרים דרגה 2 ועדיין יש לי כאבים בתפרים בקיום יחסים קרה למישהי? המלצות מה לעשות?
💬18 תגובות
ילדתי ברמבם הייתה חוויה 10/10 עכשיו אני לא רוצה להיות עם עוד בנות בחדר רוצה לבד . אחרי מספר טלפונים אין מלונית ברמבם יש רק בבית חולים כרמל ובני ציון . ראיתי ביקורות סבבה אבל אשמח ככה באמת לדעת איפה אתן ממליצות מבחינת ניקיון יחס של צוות תינוקיה וכו.. אז תודה לעונות 🙏
💬6 תגובות
שאלה אינטימית… . . . . . . . . . . . . . אז אחרי 3 שנות נישואים נפתח השכר והצלחתי להשפריץ באורגזמה. בעלי קלט את העסק ויוצא שכמעט כל יחסים שלנו אני משפריצה אבל משהו קצת מוזר לי כשאני משפריצה זה לא מרגיש כמו פיפי שיוצא זה פשוט מרגיש כמו נוזל שיוצא ממני וגם בכמות גדולה בדרך כלל. זה כמובן מגיע בשיא של העוררות ככה שלא מאמינה שזה פיפי אבל כשאני מריחה זה לא שאין לזה ריח. לא יודעת אם זה ריח של פיפי אבל יש קצת ריח של נוזל גוף אם אתן מבינות למה אני מתכוונת. כאילו אולי ריח של פיפי אבל לא ממש, ריח עדין כזה יותר מה אתן חושבות? אני מקווה שזה לא פיפי למה בעלי מבסוט 😂😂😂 וגם שום, תוך כדי שזה יוצא זה לא מרגיש לי פיפי זה מרגיש קצת תחושה אחרת.
💬8 תגובות
היי לכולן, הריון ראשון אשמח להמלצה לכרית שאוכל להניח את התינוק בזמן האכלה 👩‍🍼, בלי שתישבר לי היד 🤭 תודה רבה
💬2 תגובות👍1 לייקים
בואו נצחק ונתמרמר ביחד 🫠 על מה בני השנתיים שלכם עשו טנטרום היום? אני אתחיל - היא רוצה טוסט אבל שלא יהיה בלחם/פיתה/חלה/לחמנייה או כל בצק אחר … מה שנקרא לא הבינה את הקונספט של הטוסט. וכמובן שכשניסיתי להסביר נשכבה על הרצפה וצרחה שבאלה טוסט בלי לחם 🤦🏼‍♀️
💬9 תגובות😊1 שמחה
היי בנות באולטרסאונד שבוע 5+1 נצפה שק הריון ורקמה בתוכו ויחד איתו ממצא אקוטי עם הדים עדינים . מה זה אומר ?
💬0 תגובות
תקשיבו הייתי אצל רופאת נשים שאני לא מכירה שבוע 32 לעשות הערכת משקל היא אמרה לי שהוא מתאים לשבוע 30+3 ואמרה לי לחזור עןד שבועיים יש מישהי שזה קרה לה שהכל היה בסדר?
💬10 תגובות