משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 21:38
היי. לידה ראשונה קיסרי. עברה כמעט שנה ועדיין הבטן הרופפת הזאת לא נעלמת. אני מתאמנת פעמיים בשבוע והתחלתי תפריט ירדתי כבר 8 קילו ב3 חודשים האחרונים והבטן נשארה אותו לא זזה מילימטר. איך נפטרים מהבטן הזאתתתת אני מתוסכלת
💬1 תגובות