קהילה

תגידו לי אם אני מגזימה קמנו בבוקר. באתי להביא לבעלי חיבוק כולי מתלהבת והוא עוצר אותי אומר לי תכף לא עכשיו אמאלה איך נפגעתי 😞 כמובן שכבר ממש לא בא לי את החיבוק שלו ולא מצפה
💬4 תגובות
לפני השאלה . התחיל בזה שגדלתי במשפחה שידעה טוב מאוד איך להוריד לנו תביטחון ואיך לתת לנו הרגשה של חוסר הערכה. אני לא רוצה להיות כזאת לילדים שלי ( יש לי 2) בנתיים מגדלת אותם יפה אבל מרגישה שאולי יש דברים שאני מפספסת בשביל להעלות להם את הביטחון. אני לא רוצה שהם יהיו מאוכזבים ממני שיגדלו שלא נתנתי להם תביטיון העצמי שזקוקים לו. הגדולה שלי תעלה לכיתה א לכן הנושא חשוב לי אפילו יותר
💬3 תגובות
קרה למישהי שאמרו לה שזה בת בסקירה הראשונה , ואז התברר כבן?
💬3 תגובות
אני ממש אוהבת את השם "שם רואי" אבל מתלבטת כי זה לא שם רגיל וקצת קשה לגלגל אותו על הלשון אבל ממש מרגישה מחוברת לשם הזה מה אומרות
💬1 תגובות
הריון שני כלכך מסקרן אותי איך הילד יראה מה חיב שהם יהיו דומים מענין אותי אם הוא יצא שונה לגמרי מהראשון או שהם יהיו דומים איך זה אצלכם סתם מסקרן אותי חחח
💬1 תגובות
سلفتي مع تحاول تفوت بحبل ثاني وصولها فتره ومش زابط وانا اسا طلعت حبله الحمدالله ،علاقتي فيها منيحه بنحترم بعض وفي اخذ وعطى مش عارفه كيف اقلها بدون متنجرح او تتضايق
💬1 תגובות
סליחה על הטימטום שלי אבל איך זרע אמור להריח איזה ריח יש לזה אף פעם לא ניסיתי להריח זרע דאפק
💬2 תגובות😊1 שמחה
עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש וברוך השם נושעתי והבטחתי לפרסם🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
💬4 תגובות❤️3 אהבה👍9 לייקים
עברתי תאונה עם הרכב בשבוע 28 ושברתי את האף והכתף ברוך ה נס שלא קרה כלום לעובר אבל ההחלמה של הכתף נורא קשה וכואבת לא יודעת איך אני ילד ככה מפחדת שיכניסו אותי לקיסרי משהי עברה חווויה דומה בהריון יש לי לחצים ופחדים וחרדות קשות מקיסרי ולא עברתי קיסרי
💬5 תגובות
בוקר טוב, מניסיון איזה טיפות הכי מקלות על גזים לתינוקת בת חודש וחצי? התחלתי עם גרפווטר והוא ממש מקל עליה והיא ישנה טוב משמעותית אבל מישהי אמרה לי שהוא לא מומלץ כי יש בזה אלכוהול הייתם מפסיקות לתת ומנסות משהו אחר?
💬3 תגובות
היי בנות אשמח לעזרה . הריון ראשון שבןע 35 עם בת. מה קונים מבחינת בגדים ? אמורה ללדת בתחילת אוגוסט אז לקנות קצר/ארוך? כמה סטים/חליפות/אוברולים גם מבחינת מידות NB/0-3? הלכתי ממש לאיבוד אשמח שמישהי תעשה לי סדר בבקשה
💬1 תגובות👍1 לייקים
הולכת לבר מצווה של בן של חברה. באה עם בתי התינוקת. מחשבון אירועים אומר לי ששמים 409-450 שח בצ׳ק. הלם. האם זה ככה? אלה הסכומים היום??
💬7 תגובות
39+2 ואין לי אפילו קצה של חוט לשם לתינוקת! תנו רעיונות לשמות של בנות. אני חושבת על דרך לחבר את השם לאחשלי שנהרג שהיה בחור שמח ומצחיק
💬4 תגובות
בוקר טוב , מחוברת לפיטוצין ואפידורל משעה 12 בלילה בערך ועדיין נישארתי אם אותה פתיחה שהגעתי איתה וכמעט אותה מחיקה .. מה אפשר לעשות מתוסכלת גם האפידורל משפיע לי בצד אחד בצד השני מתחיל לי כאב ואפ מ2 וחצי זה ככה מה יהיה עד עשר לא באלי להיות כאובה אוף מה עושים????
💬13 תגובות👍1 לייקים
במה אתן עובדות? רעיונות למשרות אם? הייתי מובטלת כשנכנסתי להריון ועכשיו אני מתחילה ממש להילחץ כי כן יש תכנון לילד שני וכן רוצה לשים בגן אבל חוסר ודאות כספית מאוד מפחיד אותי. אני לא ילדונת אז אני כן צריכה לחשוב על ילד שני מהר..אבל לא רוצה גם להגיע למצב שאני רק איתם כי זה לא משתלם להכניס לגן או בעבודה לא מתאימה נפשית בכלל. מישהי הייתה במצב דומה? מישהי מצאה עבודה מתאימה לאמהות שיכולה להמליץ?
💬3 תגובות