☰
ראשי
קהילה
שבועות הריון
מדיטציה להריון
קופונים והטבות
השוואת מחירים
בלוג
דירוגים
מאגר שמות
מחשבונים
ראשי
›
קהילה
›
2
קהילה
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 17:52
עשיתי בדיקת בטא בבוקר בכללית ועד עכשיו תשע בערב אין תשובות זה הגיוני ? קרה למישהי ? לרוב זה באותו יום עד ארבע גג
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 16:58
מה לקחת בתיק לידה חוץ ממסמכים תעדו רשימה מסודרת
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 16:47
היי בנות אחרי סקירות מערכות מוקדמת ומאוחרת הכל תקין ברוך השם הייתן עושות סקירה שלישית? מניסיון שלכן כי הבנתי שזה לא מסובסד
💬
5 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 16:15
איך משחררים את תחושת הכישלון? לידה שניה לפני חודש. מגיעה עם ירידת מים בשבוע 36 כשמשבוע 35 הזרימות בשיליה לא טובות, השיליה הפסיקה לעבוד. הגעתי בפתיחה 3 המוניטור לא מפסיק לצפצף, והרופאים מנסים למשוך קצת זמן ולראות התקדמות. אין התקדמות. פתיחה 3 במשך שעתיים אני שואלת על קיסרי ואומרים לי שזה לא המצב, מחכים עוד. בינתיים האפידורל לא משפיע עוד ציר ועוד ציר כל ציר המוניטור משתגע. העובר כבר חלש עוד לפני הלחיצות. מחליטים על קיסרי ואני נסערת בטירוף. כמה משכתי. כמה ניסיתי. ובסוף זה קרה קיסרי חירום. ירדו לי המים שעה לפני מסיבת החלאקה של הבכור שלי. פספסתי את המסיבה לא ילדתי טבעי. ואני תוהה לעצמי אם הייתי מתאשפזת כמה ימים לפני כמו שהמליצו לי הרופאים - אולי הייתי מצליחה ללדת טבעי? אני חודש אחרי הלידה היום בדיוק היה אמור להיות המשוער שלי. ואני לא מפסיקה לבכות בנוסף, הרחם נקרע עוד יותר בזמן הניתוח ואני מקווה כל כך שזה לא הרס לי את הסיכוי ללדת שוב טבעי. אני מודה גם שכל כך רציתי לחוות את זה עם המיילדות המקסימות שהיו שם. נסעתי יותר רחוק כי שמעתי כל כך הרבה המלצות עליהם. ובסוף זה היה בקיסרי. עשיתי עיבוד לידה זה עזר מאוד רק שעכשיו אני שוב מרגישה רע לא מרגישה מחוברת לתינוק כמו שבאמת חשבתי שאהיה. איך מעבירים את התחושה המעצבנת הזאת?? ומה הסיכוי שאלד טבעי למרות הקרע, החתך שנקרע עוד יותר? קרה למישהי והיא הצליחה ללדת טבעי לאחר מכן? כל כך רציתי לחוות שוב לידה טבעית!! את הקסם הזה של הלחיצות. שמניחים את התינוק עליי. את הבכי הזה, החיבוק הראשון. פה הייתי מנותקת. ביקשתי שימשיכו לטשטש אותי לא רציתי לחוות את הלידה הזאת אני מרגישה שלא ילדתי אני פשוט רוצה לחזור לעצמי, להפסיק להרגיש ככה ולהבין שגם קיסרי זאת לידה... ומנגד אני לא מפסיקה לחשוב על לידת ויבק, אם אצליח ואם בכלל יאשרו לי בגלל הקרע...
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 15:50
מה קנית לבייבי נויבורן או 0-3 וכמה סטים כדאי
💬
6 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 15:26
רציתי להתייעץ איתכן 😊 חשבתי לפנק את נשות הצוות במתנה קטנה לסיום השנה, כל אחת בשובר לקפה ומאפה של לנדוור. מתנה ממני הן חמש נשות צוות לכל הילדים שלי אז ייצא לי סבבה יחסית הסכום נראה לכן שזה מספיק מכבד ונחמד או שעדיף משהו אחר?
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 15:06
הריון ראשון שבוע 38+1 קצת בלחץ מהלידה .. יש לי כמה שאלות אשמח שתענו לי (למי שיש ניסיון כמובן) 1. במידה ויש ירידת מים או צירים כמה זמן יש לי להגיע לבית חולים בערך? 2. האם אני אמורה להרגיש משהו לפני הצירים או הירידת מים? כאילו זה בא בפתאום או שהגוף כמה ימים לפני מתחיל כבר להרגיש אחרת מבחינת כאבים וכו.. 3. במידה ואני יגיע לשבוע 40 הבנתי שאני צריכה ללכת לבית חולים, אם יגידו לי שאפשר לעשות זירוז לעשות? 4. אשמח לטיפ או משהו שעזר לכם לפני או לקראת הלידה גם בלידה עצמה תודה 🥰
💬
7 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 14:54
אמהות לילדים שנכנסו לגן עיריה ב2.8 .. חושבות שזה גיל בסדר ? הם מסתדרים? אצלי הוא יכנס בע״ה לראשונה לגן עירייה, הוא בחינוך ביתי . אשמח ממש לשמוע אתכן ❤️פתאום מפחדת שזה קטן מידי אבל להשאיר בבית עד 3.8 זה גם לא אופציה לצערי וגם מארצה שתהיה לו כבר מסגרת 🙏🏻🙏🏻
💬
6 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 14:11
היי מכירות מקום שיכול לתרום מטרנה?
💬
1 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 12:55
היי, הריון שלישי אחרי 2 צמודיים חמסהה,מתוכנן מאושרת ושמחה אבל העייפותתתתתתת ובחילות התחילו😭 לא סיפרתי לאף אחד רק לאימא וחמותי רוצה אחרי אולטראסאונד אבל אין למי לפרוקקק
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 11:49
הטנס באמת עוזר לצירים?
💬
1 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 11:36
הבן שלי תיכף בן 10 חודש, ויש לי קושי מאוד גדול בלאכיל אותו מוצקים.. הוא אוכל רק ארוחת בוקר ובצהריים לא משנה מה אני מנסה לתת לו הוא מסרב סוגר תפה מעיף תצלחת.. אני כל יום כל היום מנסה מתכונים חדשים מהאינטרנט יושבת איתו בלי לחץ, אבל כלום לא עובד לי, כל היום מכינה וזורקת ישר😢 אמרו לי בגלל השיניים אבל הנה יצא לו 4 שיניים ואנחנן בתקופת רגיעה והוא עדיין מסרב לאכול חשוב לי לציין שהוא יונק רגיל בבקשה תעזרו לי כל טיפ אני כבר ממש מתוסכלת מהמצב 🙏
💬
11 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 10:42
בנות אני עם הדבקויות ברחם לאחר קיסרי וגרידה יש לי עוד שבועיים ניתוח על המקל אני רואה פתאום הריוןןן 3 בדיקות קניתי כולן הריון אבל יש לי הדבקויות מה אני עושה בלחץ ממש
💬
4 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 10:37
בנות אני עם הדבקויות ברחם לאחר קיסרי וגרידה יש לי עוד שבועיים ניתוח על המקל אני רואה פתאום הריוןןן 3 בדיקות קניתי כולן הריון אבל יש לי הדבקויות מה אני עושה בלחץ ממש
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
24 ביוני 2026 בשעה 10:37
בנות אני עם הדבקויות ברחם לאחר קיסרי וגרידה יש לי עוד שבועיים ניתוח על המקל אני רואה פתאום הריוןןן 3 בדיקות קניתי כולן הריון אבל יש לי הדבקויות מה אני עושה בלחץ ממש
💬
1 תגובות
הקודם
1
2
3
4
5
6
7
הבא