קהילה

פרסום הנס 🙌🏽❤️ הבטחתי לפרסם במשך 40 יום הדלקתי נרות לרחל אימנו וברוך ה׳ נושעתי ביקשתי הריון תקין ובריא וברוך ה׳ נושעתי 🙏🏽🙏🏽 תודה תודה רבה לבורא עולם ולרחל אימנו 🙏🏽🙏🏽
💬1 תגובות❤️1 אהבה👍4 לייקים
היי בנות יש לי בבית ילד בשם רפאל ועוד אחד דוד מה הייתן בוחרות לבת משהו דומה כזה לשני השמות
💬6 תגובות👍1 לייקים
היי לכולן ❤️ רוצה להתייעץ איתכן. יש לי ילד בן 4 שמתחילת השנה חווה קשיי התנהגות בגן. עם הזמן שמנו לב שיש ילד אחד שממש מוציא אותו מאיזון. גם הגננת אומרת שהשילוב ביניהם מאוד בעייתי, ושכששניהם יחד קשה לה לנהל את הסיטואציה. אני ביקשתי מהבן שלי אינספור פעמים להתרחק ממנו, לא לשחק איתו ולא להיגרר אחריו. גם מהגננת ביקשתי שוב ושוב להפריד ביניהם ככל האפשר, אבל בפועל זה לא ממש מצליח. מה שהכי בולט הוא שבימים שהילד הזה לא מגיע לגן, הבן שלי עובר יום רגוע, משתף פעולה ומתנהג הרבה יותר טוב. לעומת זאת, כשהם יחד הוא לא רק מאבד את האיזון, אלא גם מחקה הרבה מההתנהגויות השליליות של אותו ילד, וזה מאוד מטריד אותי. הבעיה היא שהוא ממשיך עוד שנה באותו גן, והמחשבה שהם ימשיכו להיות יחד מאוד מלחיצה אותי. אני חוששת שההשפעה הזו רק תימשך אם לא יימצא פתרון. מישהי חוותה מצב דומה? מה עשיתן? האם הצלחתן לשנות את הדינמיקה ביניהם או שיש משהו נוסף שאפשר לעשות? אשמח לשמוע מניסיון שלכן. 🙏🏻💙
💬1 תגובות
תגידו לי אם אני מגזימה קמנו בבוקר. באתי להביא לבעלי חיבוק כולי מתלהבת והוא עוצר אותי אומר לי תכף לא עכשיו אמאלה איך נפגעתי 😞 כמובן שכבר ממש לא בא לי את החיבוק שלו ולא מצפה
💬4 תגובות
לפני השאלה . התחיל בזה שגדלתי במשפחה שידעה טוב מאוד איך להוריד לנו תביטחון ואיך לתת לנו הרגשה של חוסר הערכה. אני לא רוצה להיות כזאת לילדים שלי ( יש לי 2) בנתיים מגדלת אותם יפה אבל מרגישה שאולי יש דברים שאני מפספסת בשביל להעלות להם את הביטחון. אני לא רוצה שהם יהיו מאוכזבים ממני שיגדלו שלא נתנתי להם תביטיון העצמי שזקוקים לו. הגדולה שלי תעלה לכיתה א לכן הנושא חשוב לי אפילו יותר
💬3 תגובות
קרה למישהי שאמרו לה שזה בת בסקירה הראשונה , ואז התברר כבן?
💬3 תגובות
אני ממש אוהבת את השם "שם רואי" אבל מתלבטת כי זה לא שם רגיל וקצת קשה לגלגל אותו על הלשון אבל ממש מרגישה מחוברת לשם הזה מה אומרות
💬1 תגובות
הריון שני כלכך מסקרן אותי איך הילד יראה מה חיב שהם יהיו דומים מענין אותי אם הוא יצא שונה לגמרי מהראשון או שהם יהיו דומים איך זה אצלכם סתם מסקרן אותי חחח
💬1 תגובות
سلفتي مع تحاول تفوت بحبل ثاني وصولها فتره ومش زابط وانا اسا طلعت حبله الحمدالله ،علاقتي فيها منيحه بنحترم بعض وفي اخذ وعطى مش عارفه كيف اقلها بدون متنجرح او تتضايق
💬1 תגובות
סליחה על הטימטום שלי אבל איך זרע אמור להריח איזה ריח יש לזה אף פעם לא ניסיתי להריח זרע דאפק
💬2 תגובות😊1 שמחה
עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש וברוך השם נושעתי והבטחתי לפרסם🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
💬4 תגובות❤️3 אהבה👍9 לייקים
עברתי תאונה עם הרכב בשבוע 28 ושברתי את האף והכתף ברוך ה נס שלא קרה כלום לעובר אבל ההחלמה של הכתף נורא קשה וכואבת לא יודעת איך אני ילד ככה מפחדת שיכניסו אותי לקיסרי משהי עברה חווויה דומה בהריון יש לי לחצים ופחדים וחרדות קשות מקיסרי ולא עברתי קיסרי
💬5 תגובות
בוקר טוב, מניסיון איזה טיפות הכי מקלות על גזים לתינוקת בת חודש וחצי? התחלתי עם גרפווטר והוא ממש מקל עליה והיא ישנה טוב משמעותית אבל מישהי אמרה לי שהוא לא מומלץ כי יש בזה אלכוהול הייתם מפסיקות לתת ומנסות משהו אחר?
💬3 תגובות
היי בנות אשמח לעזרה . הריון ראשון שבןע 35 עם בת. מה קונים מבחינת בגדים ? אמורה ללדת בתחילת אוגוסט אז לקנות קצר/ארוך? כמה סטים/חליפות/אוברולים גם מבחינת מידות NB/0-3? הלכתי ממש לאיבוד אשמח שמישהי תעשה לי סדר בבקשה
💬1 תגובות👍1 לייקים
הולכת לבר מצווה של בן של חברה. באה עם בתי התינוקת. מחשבון אירועים אומר לי ששמים 409-450 שח בצ׳ק. הלם. האם זה ככה? אלה הסכומים היום??
💬8 תגובות