קהילה

הבן שלי תיכף בן 10 חודש, ויש לי קושי מאוד גדול בלאכיל אותו מוצקים.. הוא אוכל רק ארוחת בוקר ובצהריים לא משנה מה אני מנסה לתת לו הוא מסרב סוגר תפה מעיף תצלחת.. אני כל יום כל היום מנסה מתכונים חדשים מהאינטרנט יושבת איתו בלי לחץ, אבל כלום לא עובד לי, כל היום מכינה וזורקת ישר😢 אמרו לי בגלל השיניים אבל הנה יצא לו 4 שיניים ואנחנן בתקופת רגיעה והוא עדיין מסרב לאכול חשוב לי לציין שהוא יונק רגיל בבקשה תעזרו לי כל טיפ אני כבר ממש מתוסכלת מהמצב 🙏
💬11 תגובות
בנות אני עם הדבקויות ברחם לאחר קיסרי וגרידה יש לי עוד שבועיים ניתוח על המקל אני רואה פתאום הריוןןן 3 בדיקות קניתי כולן הריון אבל יש לי הדבקויות מה אני עושה בלחץ ממש
💬4 תגובות
בנות אני עם הדבקויות ברחם לאחר קיסרי וגרידה יש לי עוד שבועיים ניתוח על המקל אני רואה פתאום הריוןןן 3 בדיקות קניתי כולן הריון אבל יש לי הדבקויות מה אני עושה בלחץ ממש
💬0 תגובות
בנות אני עם הדבקויות ברחם לאחר קיסרי וגרידה יש לי עוד שבועיים ניתוח על המקל אני רואה פתאום הריוןןן 3 בדיקות קניתי כולן הריון אבל יש לי הדבקויות מה אני עושה בלחץ ממש
💬1 תגובות
שבוע 26+4 עליתי 10 קילו שלמיםםםם יש לי תקווה או שכנראה יתווספו להם עוד 10 קילו עד שאלד? כמובן שהכל בשביל התינוקת שליי
💬0 תגובות
מישהי יודעת איפה אני יכולה למצוא שמלת ערב במחירים נגישים? מאזור המרכז הכל היום מעל 400₪ זה מטורף
💬1 תגובות
היי אני הגעתי ממשפחה שכולנו צמודים בגיל ותמיד רציתי גם להביא את הילדים שלי צמודים אבל מכל מיניי סיבות כרגע א רואה את עצמי מביאה צמודים (יש לי בן בן 9 חודשים) אשמח לשמוע מאמהות שיש בין הילדים שלהם הפרשים איך זה? האם הם משחקים ביחד? אני כל כך מפחדת מזה
💬7 תגובות
מרגישה שלא מבינה. כלום בקופת החולים אני במכבי אני רוצה לקבוע תור לאולטרסאונד ראשון - זה במכון לבריאות האישה או פשוט אצל כל גניקולוג?
💬2 תגובות👍1 לייקים
מה קניתם חדש לילד שני אותו המין?
💬2 תגובות
היוש אני בשבוע 26+3 ביצעתי היום העמסת סוכר 50 יצא לי 137 תקין?
💬0 תגובות
שבוע 31 איפה ממליצות לעשות את הקנייה הראשונה של הבגדים לתינוקי?
💬0 תגובות
היכן עשיתן NIPT ולמה שם?
💬3 תגובות
שבוע 8+5, כאב בעצם הזנב, מישהי חוותה???
💬0 תגובות
תינוק בן חודשיים רוב היום בוכה בעיקר בשעות הערב זה ככה אצל כולם? לא מצליחה להינות ממנו אין את הקטע של ער פשוט ומסתכל זה או ישן או בוכה כשהוא ער אני אובדת עצות בבקשה אם מישהי חווה את אותו הדבר או יש איך להקל עליו אשמח להמלצות🙌🏻
💬3 תגובות
אלוהים העייפות של השליש השלישייייי😴 מתה כבר להגיע לשלב הניובורן ושלפחות כשאני אשן אני אשן סביר יחסית
💬0 תגובות