קהילה

היי אשמח להמלצה למרכך ואבקת כביסה במחיר נורמלי שעושים את העבודה משאירים ריח טוב ומורידים כתמים תודה! בנוסף האם יש הבדל בין הכביסה שלי לתינוק
💬0 תגובות
שאלה קצת שונה בנוף, פתחתי עמוד חדש באינסטגרם בתחום הלמידה וקיבלתי מלא חשיפה מאינסטגרם אבל 70% זה אנשי פלסטין בחינם ומוחמד הוא המשיח ואני שואלת את עצמי האם להתעלם ולהמשיך בקו כי אני באמת לא יודעת איך האלגוריתם של אינסטגרם עובד והאם הוא יציע לי קהלים אחרים בהמשך ככל שהחשיפה תגדל. כי בתכלס אני לא מעוניינת להיכנס לפוליטיקה אבל זה קשה לי לראות את זה מאחר והעם שלנו סובל כלכך
💬6 תגובות
מה אפשר לשים לפטריה בלי מרשם?
💬0 תגובות
בנות פליז עזרה איך אפשר לעזור לתינוקי עם הפה והגפיים הנוראי הזה 😭😭😭
💬4 תגובות
רפלקסולוגיה זירז לכן לידה?
💬6 תגובות
מישהי יכולה להרגיע אותי אני שבוע 37 מחר והייתי היום במעקב גדילת עובר ואמרו לי שהיא ענקית והראש גדול ב4 שבועות זה הריון שני שלי אחרי לידה רגילה מפחדת להגיע לקייסרי מה הסיכוי שאלד רגיל את הגדול שלי ילדתי 3.300 וההיקף ראש שלו היה 34
💬6 תגובות
מישהי יכולה להרגיע אותי אני שבוע 37 מחר והייתי היום במעקב גדילת עובר ואמרו לי שהיא ענקית והראש גדול ב4 שבועות זה הריון שני שלי אחרי לידה רגילה מפחדת להגיע לקייסרי מה הסיכוי שאלד רגיל את הגדול שלי ילדתי 3.300 וההיקף ראש שלו היה 34
💬0 תגובות
מישהי יכולה להרגיע אותי אני שבוע 37 מחר והייתי היום במעקב גדילת עובר ואמרו לי שהיא ענקית והראש גדול ב4 שבועות זה הריון שני שלי אחרי לידה רגילה מפחדת להגיע לקייסרי מה הסיכוי שאלד רגיל את הגדול שלי ילדתי 3.300 וההיקף ראש שלו היה 34
💬0 תגובות
מישהי יכולה להרגיע אותי אני שבוע 37 מחר והייתי היום במעקב גדילת עובר ואמרו לי שהיא ענקית והראש גדול ב4 שבועות זה הריון שני שלי אחרי לידה רגילה מפחדת להגיע לקייסרי מה הסיכוי שאלד רגיל את הגדול שלי ילדתי 3.300 וההיקף ראש שלו היה 34
💬0 תגובות
היי חברות אני רושמת ואני יודעת שיש כאלה שיגידו שזה לא חשוב ואל מה את מתבכיינת אבל לי זה חשוב ומי שיכולה אשמח לתגובה או לעצה באמת שראיתן שעזרה , אני בתחילת גיל העשרים ,הריון ראשון , אני לפני ההריון הייתי משקל ממש סבבה והייתי נראית טוב רזה וגבוהה רק נכנסתי להריון אני תחילת חודש חמישי וכבר עליתי 8 קג זה ממש גורם לי לנחיתות ואני יודעת שאם אני לא אחזור למשקל אחרי ההריון זה ממש ישבור אותי כי כל החיים אני במרדף אחרי המשקל אבל עכשיו אני ממש לא מצליחה לשלוט על זה קרה לעוד משהי שעלתה ככ הרבה בהתחלה ואחכ התאזן או שהצליחה לרדת או משהו ? תודה מראש לעונות
💬2 תגובות
קודם כל ברוך השם יום שישי עשיתי בתי בדיקןת ביתיות יצאו חיוביות וגם בשבת בבוקר והיום בבוקר הלכתי עשיתי בטא וקבעתי גם ליום שלישי בטא ואת כל הבדיקות דם ושתן ובצהריים יש לי רופא נשים בפעם הראשונה אני מרגישה לחץ כזה מצד אחד אני רןצה כבר לעשות אולטרסאונד ושיגיד לי שהכל בסדר בעזרת השם אבל מצד שני לפי החישוב שלי אני היום נכנסתי לשבוע 4 ויש לי עוד זמן לדופק ולאולטרסאונד איך מעבירים את הזמן הזה ואת הלחץ, גם כל הזמן אני הולכת לשירותים ובודקת שחס וחלילה אין דימום והכל בסדר בנוסף יש לי גם עצירות נראה לי מהלחץ מאז הבדיקה ביום שישי , אפשר לקחת נר גליצרין כי קראתי באינטרנט וחלק אומרים שאסור בהריון
💬4 תגובות
הבן שלי שבוע הבא בן חצי שנה וכבר שבוע מתעורר כל לילה כל שעה/שעה וחצי, זה קפיצת גדילה? מתי זה עובר? אני כבר מותשת
💬2 תגובות
שבוע חמש ואין לי תופעות ותסמינים , מה שקצת גורמים לי להלחץץץ
💬0 תגובות
איך משיגים את ערכות הלידה ראיתי שיש כמה למישהי יש קישורים?
💬3 תגובות
חייבת עזרה לפני שמשתגעת.. אולי רק בעלי חושב שהוא שייח הבעל שלכן עוזר בבית? לדוגמה מכבס/תולה/מקפל/שוטף כלים/שוטף רצפה/מעביר שואב? אצלי לא עושה שום דבר למרות שמבקשת באופן תמידי.. לא יודעת כבר מה לעשות ולאן הכנסתי את עצמי
💬13 תגובות