☰
ראשי
קהילה
שבועות הריון
מדיטציה להריון
קופונים והטבות
השוואת מחירים
בלוג
דירוגים
מאגר שמות
מחשבונים
ראשי
›
קהילה
›
2
קהילה
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 05:11
איזה משחקים וצעצועים הילדים שלכם הכי אוהבים? מה הכי מעסיק אותם ? ממה הכי מתלהבים? איזה צעצועים אתן חושבות שחובה שיהיו בבית עם ילדים קטנים??
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 05:05
ריח לא נעים למטה אחרי לידה.. מתי זה עובר?
💬
2 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 05:04
הריון שלישי שבוע 35 עליתי פאקינג 19 קילו ! זה הכי הרבה מכל ההריונות באלי לבכות איך זה הגיוני שהאחרון הכי הרבה אני רואה את כולם שבאחרון עולות בקטנה לעומת הקודמים בכללי כולן נראות טוב אני מרגישה ענקית
💬
1 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 04:38
הריון שלישי שבוע 21 ואני מרגישה שאני בחודש שמיני מזה השטויות האלה??? הבטן ענקית אני מרגישה שאני בקושי זזה בקושי מתכופפת זה ממש לא היה ככה בהריון השני, אני לא משווה להריון ראשון שהיה צ׳יפס אבל זה מוגזםם!!! זה רק אני ככה???
💬
1 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 04:07
עם מה מומלץ להתחיל טעימות אשמח להמלצות
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 04:01
כשתינוק שלי יוולד הילדה שלי בדיוק תחגוג יום הולדת 3. אני צריכה עגלת תאומים או שבגיל 3 ילדים כבר לא צריכים עגלה?
💬
4 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 03:47
דליות בפות - מה עושים?!???!! אלוהים איזה כאבים
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
21 ביוני 2026 בשעה 23:48
הבת שלי בת 12 יום וכבר יומיים ישנה במרווחים של שש שעות אוכל יפה כמיות גדולות (מה שנמדד מהבקבוק 65+ שאוב) וגם יונקת, יצאות טובות אבל ממש דואגת שהכל תקין לא מצליחה לישון בלילות והאם הכמויות לחלב אם שאוב תקינות
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
21 ביוני 2026 בשעה 23:47
הבת שלי בת 12 יום וכבר יומיים ישנה במרווחים של שש שעות אוכל יפה כמיות גדולות (מה שנמדד מהבקבוק 65+ שאוב) וגם יונקת, יצאות טובות אבל ממש דואגת שהכל תקין לא מצליחה לישון בלילות והאם הכמויות לחלב אם שאוב תקינות?
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
21 ביוני 2026 בשעה 23:02
היי ♡♡ צריכה עזרה ילדתי ב"ה לפני שבוע. עדיין לא מצאתי שם לבת. נלחצת מזה ממש. אשמח לכל רעיון בבקשה עזרתכן. שם דתי או אם קונוטציה. אבל כל רעיון התקבל. מי יודע :* תודה רבהההה
💬
8 תגובות
משתמשת פורטי
21 ביוני 2026 בשעה 22:09
תינוק בן שלוש שבועות שמתי לב שהנשימה שלו לא טובה , אני שמה לו טיפות אף באופן קבוע כך שהאף שלו לא סתום. הוא מחרחר מרגיש כאילו יש לו ליחה בגב ושהוא אוכל אז ממש מרגישים ושומעים את החירחורים זה נשמע שממש קשה לו לנשום משהי חוותה את זה?
💬
6 תגובות
משתמשת פורטי
21 ביוני 2026 בשעה 21:38
חייבת לפרוק אני ממש שונאת בני אדם אני חושבת שכולם אינטרסנטים (רוב רובם!) כולם חושבים איך הקשר יקדם אותם מה זה יתן להם אף אחד לא באמת אוהב אהבה אמיתית, טעות אחת שבן אדם יעשה לו במקום והבן אדם- מחוק. כל אחד רוצה רק לקדם את עצמו. כל אחד רוצה שהשני יגרום לו להרגיש טוב. כל אחד רוצה להתחבר לאנשים עם מעמד או כסף. או משפחה גדולה בשביל החברה.. אי אפשר לסמוך עליו בן אדם בלי קול אחד בסוף בוגד. לאחרונה אני ממש פוחדת מבני אדם ורואה בכל פרצוף אדם שבסוף יתקע סכין בגב, אז אני אומרת לעצמי למה מההתחלה לתת לו את הלב שלי, להיות מי שאני, להיפתח.. ובסוף מה יהיה??
💬
3 תגובות
👍
1 לייקים
משתמשת פורטי
21 ביוני 2026 בשעה 21:05
יש פה מישהי שראתה אווטאר אנג? ויודעת אם אווטאר קורה כזה נורא או ששווה לראות?
💬
2 תגובות
משתמשת פורטי
21 ביוני 2026 בשעה 21:02
מי ששותה ציפרלקס איך היה לכם בהתחלה באמת הגביר את החרדות ? מתי הרגשתם שיפור ?
💬
1 תגובות
👍
1 לייקים
משתמשת פורטי
21 ביוני 2026 בשעה 20:43
חייבת לפרוק קצת אני מנסה להיכנס להיום כבר 8 חודשים אני מרגישה שבהתחלה באמת הייתי אובססיבית ולא רגועה חודש שעבר המחזור שלי איחר בשבוע הייתי בטוחה שאני בהריוןןן ממש מאה אחוז כמעט בסוף קיבלתי מחזור מאז אני פשוט לא נותנת למחשבות שלי לחשוב על זה כל פעם שהיה עולה לי המחשבה מיד אמרתי לעצמי לא לא לא הכל בסדר ולא חשבתי על זה עכשיו אני אמורה לקבל מחזור ביום שלישי רביעי כזה ופיתעום אני מתחילה קצת יותר לחשוב על זה ואז כן אומרת לעצמי הכל בסדר אם אני מקבלת מחזור וממש אומרת לעצמי שהכל טוב במקום פהיכנס לדיכאון אני ממש מרגישה שכאילו הקפתי ברמות ומה שיקרה יקרה אבל עם כל זה זה הכי קשה בעולם אני רואה את חברות שלי וזרתי מעלה שהיא בהריון וזאתי מספרת שהיא בהריון ואני פשוט לא יודעת מה לעשות עם עצמי כי מצד אחד הרפתי של החיים מצד שני אני כל כך רוצה את זה בקיצור מקווה באמת שהחודש זה החודש שלי ובעזרת השם ניתבשר בבשורות טובות !!!! שתפו אותי עם תהליך הכניסה להריון שלכן ❤️
💬
2 תגובות
👍
2 לייקים
הקודם
1
2
3
4
5
6
7
הבא