קהילה

אלוהים העייפות של השליש השלישייייי😴 מתה כבר להגיע לשלב הניובורן ושלפחות כשאני אשן אני אשן סביר יחסית
💬0 תגובות
היי בנות יקרות מתרגשת מחר לקראת סקירה בשבוע 14 פלוס 4 זה טבעי ככה להתרגש ו? לחשוש ? הריון כל כך יקר תודה לאל שקיפות תקינה
💬1 תגובות
היי לכולן ילדתי לפני שלושה וחצי חודשים תינוק מתוק החלטתי להתפטר לצורך גידול הילד ואני רוצה לקבל דמי אבטלה יש תקופת המתנה של 90 ימים ואחריה מתחילים לקבל את הכסף, עד כאן סבבה… העניין הוא איך מושכים בלשכת התעסוקה 90 ימי המתנה ואז עוד 100 ימי זכאות שעליהם אקבל תשלום מבלי שהם יפנו אותי לעבודות ? הבנתי שאני לא אמורה להגיד להם שאני לא מחפשת עבודה כי יכולים לשלול לי את הזכאות לדמי האבטלה… איך אני סוחבת חצי שנה בלשכת התעסוקה ככה ? מישהי עשתה את זה ויכולה לתת עצות ???
💬7 תגובות👍1 לייקים
מעניין אותי לדעת אם יצא למישהי שעשתה בדיקת הריון יצא לה שלילי ובכל זאת הייתה בהריון?
💬0 תגובות
היי למישהי קרה שאיחר לה המחזור ביומיים אבל בדיקה ביתית להריון שלילית? בחיים לא מאחר לי אפילו לא ביום
💬4 תגובות
היכן עשיתן NIPT ולמה שם?
💬0 תגובות
שבוע 25. מרגישה שיש לי הפרשות (לא קבועות) בזרם של מחזור. מסתכלת ורואה שזה מיימי אבל ממש מרטיב את התחתון. האם עוד בנות חוות את התופעה?
💬0 תגובות
אני כבר באמת לא יודעת אם אני מגזימה או שהייתן מרגישות כמוני, ואשמח לשמוע בכנות מה הייתן עושות במקומי. אני בת 28, נשואה 5 שנים. בעלי בפרק ב’ ואני בפרק א’. יש לנו ילדים משותפים. לאורך השנים היו הרבה דברים שפגעו בי בזוגיות, ואני מרגישה שאני היחידה שנלחמת עליה ומנסה לתקן. בשלב מסוים בעלי אמר לי במפורש שבמשך כ-3 שנים מהנישואים שלנו הוא עדיין היה מאוהב בגרושתו מבחינתי זה היה שבר גדול מאוד. בנוסף, כשהיינו יוצאים יחד היו פעמים שהיה מעיר על נשים אחרות מולי משפטים כמו: “שווה מכה”, “אם לא הייתי נשוי הייתי מביא אותה” ועוד בכל פעם זה גרם לי להרגיש מושפלת וחסרת ערך. כשהוא כועס לפעמים יוצאים ממנו דברים שקשה לי לשמוע גם כלפיי וגם כלפי הילדים היו מקרים שבהם קילל את הבן שלי או דיבר עליו בצורה משפילה ופוגענית היו גם מקרים שבהם הילדים הגיעו למסגרות וחזרו על משפטים אלימים כמו “אבא שלי ישבור לך את העצמות” ו”אבא שלי ירסק אותך” עד שהגננת העירה על כך. גם כלפיי יש לא מעט זלזול לפעמים ליד הילדים ומה שהכי קשה לי זה שלאחר מכן הוא מציג אותי כאילו אני הבעיה כאילו אני הרגישה מדי או הבעייתית בזמן שהוא הקורבן. במשך כל השנים ביקשתי שוב ושוב טיפול זוגי לא כי אני חושבת שאין לי מה לשפר בעצמי אלא כי בעיניי כשיש בעיה בזוגיות שני הצדדים צריכים להיות שם. הוא מסרב בעקביות וטוען שהבעיה היא רק אצלי ושאני היחידה שצריכה טיפול. אפילו הצעתי שלא ילך לטיפול אמרתי לו שייקח כמה שעות לעצמו בלי טלפון ובלי הסחות דעת ילך להתבודד לדבר עם השם שיעשה חשבון נפש יחשוב על החיים שלנו על הילדים על מה הוא רוצה לתקן ולהשיג בהמשך הדרך התשובה שלו הייתה: “זה בזבוז זמן”. אני מרגישה שבמשך 5 שנים אני מחזיקה את הקשר הזה בשתי ידיים תמיד מנסה להבין להכיל את לסלוח, לתקן ולחבר אבל ברגע שאני בעצמי צריכה לקבל קצת בחזרה אני לא מוצאת אותו שם. יש גם משפט שהוא אומר לי לא מעט: “אני מחזיק פרה שלמה בשביל כוס חלב, וגם את כוס החלב אני לא מקבל.” כשאני מסבירה לו שהריחוק שלי הכעס שלי או הקושי שלי קשורים להתנהגויות שפגעו בי לאורך השנים הוא עונה: “למה את חיה בעבר? תתקדמי.” אז אני באמת שואלת אתכן: אם הייתן נשואות לגבר שמודה שהיה מאוהב באחרת במהלך הנישואים, שמסרב לכל ניסיון לטיפול זוגי או חשבון נפש, שמשפיל ומזלזל לפעמים בכן ובילדים, ושבכל פעם שאתן מעלות כאב אומר לכן “תתקדמי” מה הייתן עושות אם הייתן נשואות לגבר שמודה שהיה מאוהב באחרת במהלך הנישואים, שמסרב לכל ניסיון לטיפול זוגי או חשבון נפש, שמשפיל ומזלזל לפעמים בכן ובילדים, ושבכל פעם שאתן מעלות כאב אומר לכן “תתקדמי” מה הייתן עושות? הייתן ממשיכות להילחם על הקשר? מציבות תנאי ברור לשינוי? או מתחילות להבין שאי אפשר להציל לבד זוגיות ששני אנשים צריכים
💬17 תגובות
שבוע 14 ואיין בכלל בטן יש מזדהות?
💬1 תגובות
שבוע 11+3, לא עשיתי אולטרסאונד כבר חודש ושקיפות עורפית רק עוד שבוע פלוס, זה היריון שלישי ובשלב הזה כבר הייתה לי קצת בטן בהיריונות הקודמים ועכשיו מרגיש לי מוזר, לא יודעת מה לעשות ? ללכת למוקד ? מה להגיד ?
💬0 תגובות
שבוע 11+3, לא עשיתי אולטרסאונד כבר חודש ושקיפות עורפית רק עוד שבוע פלוס, זה היריון שלישי ובשלב הזה כבר הייתה לי קצת בטן בהיריונות הקודמים ועכשיו מרגיש לי מוזר, לא יודעת מה לעשות ? ללכת למוקד ? מה להגיד ?
💬0 תגובות
איזו מידת מצעים מתאימה למתחברת?
💬0 תגובות
מה התנאים לסטריפינג? מתכננת ללדת בשיבא יעשו לי אם אבקש? שבוע 38+4
💬6 תגובות
בוקר טוב התייעצות יקרות אבל בבקשה אל תשפטו הבת שלי בת 5 ילדה מאוד חכמה ומבינה הכל לחברה הכי טובה שלה מהגן יש מחר יומולדת עם הפקה והכל הבת שלי מאוד רוצה ללכת אך אין באפשרותי לקנות לה מתנה לצערי אני מחכה ל10 כדי להתגלגל ולשרוד עכשיו אם אני אתנצל בפני האמא שאנחנו לא יכולות להגיע כי יש לנו בדיקה/סידור או משהו אחר הבת שלי ישר תגיד שסתם לא הלכנו ליומולדת של תהל ושהיינו בבית ולא נעים לי ממש הן חברות ממש טובות וגם יחגו לאותו בית ספר בהמשך להביא משהו מהבית לא אופציה כי הכל פתוח ומשומש אני ממש מתביישת יש למישהי רעיון מה אפשר לעשות?
💬9 תגובות
בוקר טוב התייעצות יקרות אבל בבקשה אל תשפטו הבת שלי בת 5 ילדה מאוד חכמה ומבינה הכל לחברה הכי טובה שלה מהגן יש מחר יומולדת עם הפקה והכל הבת שלי מאוד רוצה ללכת אך אין באפשרותי לקנות לה מתנה לצערי אני מחכה ל10 כדי להתגלגל ולשרוד עכשיו אם אני אתנצל בפני האמא שאנחנו לא יכולות להגיע כי יש לנו בדיקה/סידור או משהו אחר הבת שלי ישר תגיד שסתם לא הלכנו ליומולדת של תהל ושהיינו בבית ולא נעים לי ממש הן חברות ממש טובות וגם יחגו לאותו בית ספר בהמשך להביא משהו מהבית לא אופציה כי הכל פתוח ומשומש אני ממש מתביישת יש למישהי רעיון מה אפשר לעשות?
💬1 תגובות