קהילה

מחזור אחרון 5/5 . לפי הספר אני שבוע 7. בטא נהדרת. יש שק הריון וחלמון . אין עובר ודופק כבר מעל שבוע.. משערים אולי הריון צעיר עקב ביוץ מאוחר. אבל העניין שהשק לא גדל מאז גם. הרופאה חושבת הריון לא תקין. היא כמעט בטוחה. אמרה להגיע שבא הבא הזדמנות אחרונה לפני גרידה. מישהי חוותה את זה ?
💬2 תגובות
מחזור אחרון 5/5 . לפי הספר אני שבוע 7. בטא נהדרת. יש שק הריון וחלמון . אין עובר ודופק כבר מעל שבוע.. משערים אולי הריון צעיר עקב ביוץ מאוחר. אבל העניין שהשק לא גדל מאז גם. הרופאה חושבת הריון לא תקין. היא כמעט בטוחה. אמרה להגיע שבא הבא הזדמנות אחרונה לפני גרידה. מישהי חוותה את זה ?
💬8 תגובות
בנות אני עוד חמישה חודשים אחרי לידה וראיתי שנשר לי מקדימה השיער בשני הצדדים כמו מפרצים כאלה רציתי לדעת אם עשיתי משהו שעזר לכם?
💬2 תגובות
היי,אשמח להמלצות לכסא בטיחות🙏🏻
💬0 תגובות
היוש שאלה - כמה תינוק בן שלושה חודשים אמור לאכול בארוחה? (חלב שאוב)
💬0 תגובות
אני שבוע 29+1 הריון ראשון תודה להשם , אני מרגישה שני כבר לא יכולה לחכות ממש מגרד לי הגוף כבר לעבור את זה ממש מתחיל להיות לי קשה ההמתנה וכל יום מרגיש לי כמו נצח עוד מישהי ככה?
💬3 תגובות
בנות שהאריכו את חופשת הלידה אחרי 3.5 חודשים לחצי שנה או יותר הייתן צריכות לשלם אחרי 3.5 חודשים דמי ביטוח לאומי?
💬5 תגובות
מרגישה מרומה נכנסתי לשבוע 15 ובחילות חזרו וגם אין תאבון מה עושים 😵‍💫
💬3 תגובות
התינוקי נרגע רק אצל אימא או אבא שלי, קם אוכל גרעפס נרדם (20-30 דקות) אצלי יכול לקחת שלוש שעות. לא נוח לו באף תנוחה אצלי, לא מצליחה להוציא לו גרעפס, אז הוא גם פולט, בוכה ולא רגוע מתי לומדים להיות אימא טובה😞
💬2 תגובות
למישהי יש את הטלפון בוואטסאפ של baby genes? נמחקה לי השיחה ואני צריכה אותם
💬0 תגובות
למישהי יש את הטלפון בוואטסאפ של baby genes? נמחקה לי השיחה ואני צריכה אותם
💬1 תגובות
בעלי לא רוצה ללכת לטיפול זוגי ואני כבר דיברתי איתו החודש על מקרה שעשה לי שהיה השיא ישבתי דיברתי איתו ובכיתי לו שאני לא רואה את עצמי איתו ושירד לי ממנו סיפרתי לו את כל האמת מה שאני מרגישה , הוא אומר לי זה בגלל ההריון את הורמונלית וגם מה עומס עם הילד בבית ניסה להקטין את זה ואני אמרתי לו שאני תקופה ארוכה מאוד במחשבות על העתיד שלנו הוא לא ממש עוזר לי וממשיך בשגרה שלו מבלי להתעניין ולהתעסק במה שיש לו בבית.. והוא הבטיח שיעשה שינוי רק שלא נתגרש כי לא יתן לזה לקרות והחלטתי לשים בצד את הכעס ואמר לי גם שלא יקרה שנתגרש הצעתי לו טיפול זוגי ואמר בחיים לא אלך שזה פדיחות וכל מיני כאלה ואני עייפה מהזוגיות הזאת אני נטו לבד מרגישה חד הורית (לא מזלזלת כי כן יש פה בן זוג אבל באמת מרגיש לי לבד) אני לא יודעת מה לעשות כמה פעמים עולות לי מחשבות לקחת את הילד וללכת אבל אין לי לאן להורים שלי אין מקום לישון שם אין לי פשוט אין לי חלופה אחרת כבר חשבתי ללכת עם הילד למלון לילה רק לא להיות בבית אבל ירדתי מזה אני לא יכולה לחיות ככה עוד
💬5 תגובות❤️1 אהבה👍1 לייקים
מישהי הזמינה לכאורה משיין?
💬11 תגובות
בנות תרגיעו אותי טסה בפעם הראשונה בחיי אני בהריון שבוע 30 ויש לי ממש חרדות מיזה בלחץ ממש בחיים לא הייתי במטוס ובכללי טיול בחו"ל טסה לקפריסין
💬1 תגובות
שבוע 27 ולא יכולה לסבול את בעלי מסכן לא עשה כלום ואולי זאת הבעיה בכלל כי משגע אותי שמרגיש לי שהוא לא מקריב כלום ורק אני מקריבה את ההרגלים שלי העבודה שלי החיים שלי הגוף שלי בשביל הרחבת המשפחה איך מתמודדים עם זה?
💬2 תגובות👍1 לייקים