קהילה

יש פה מישהי שילדה בגיל 40 ויכולה לשתף איך זה לחוות הורות בגיל כזה. ? אני בת 40 אחרי 2 ילדים גדולים לא חשבתי ששוב החווה הריון לידה ושוב תינוק קצת מלחיץ
💬2 תגובות
שבוע 7 בחילות והקאות נוראיות לאורך כל היום למרות שלוקחת בונגסטה פעמיים ביום 😖 דיברתי היום עם הרופא והוא המליץ על עירוי ביתי עם זופרן ( אמר שיש מחקרים שמראים שהזופרן עלול לגרום למומים בעובר) ממש חוששת, מישהי שחוותה את זה גם ויכולה להאיר לי קצת על הנושא?
💬0 תגובות
התייעצות דחופה איזה וכמה טיטולים לקנות לקראת לידה ראשונה
💬5 תגובות
מחפשת שמלה לחתונה של אחותי שתהיה בסוף חודש חמישי כזה. הדרישות- * צנועה * מקסי * מיוחדת (לא סתם שמלת שבת רגילה, שתיראה של אחות של כלה) * בצבעים טורכיז/מנטה/תכלת/ירקרק * במחיר שפוי (עד 350 אם זה בהשכרה, עד 600 אם זה קניה...) איפה מוצאים? התייאשתי...
💬3 תגובות
הצילווו שבוע 15 גרד ברגליים בלתי פוסק מלמעלה עד למטה עד שאלך לרופאה שלייי , מישהי יודעת מה זה? ברמה שכל הרגליים שלי סימנים ושטפי דם מהגירוד ):
💬2 תגובות👍2 לייקים
לידה שנייה מה קונים??🫣😬
💬1 תגובות
הילדה שלי גדלה עוד מעט בת 4 וכל פעם שאני הולכת איתה לימי הולדת או לגן אני מפחדת שאין לה חברים שהיא לא אהובה ... יש לי ילדה מדהימה חכמה מאוד מה שכן היא מאוד עקשנית אוהבת את המשחקים שלה לא חולקת כל-כך והיא פחות מנסה להתחבר לקבוצות היא מאוד כזה נצמדה לחברה אחת וזהו.. מצד שני בבית ועם הדודים והחברים מהגן הקודם היא הכי חברותית , כיפית, מצחיקה ,שטותיניקית . יכול להיות זה פשוט הגן הזה שאין בו הרבה מבחר ( רק 20 ילדים- ו7 בנות) איך משחררים את החרדה זאת?
💬1 תגובות
עשיתי ברביעי דיקור מי שפיר. עד שאקבל תשובות זה עוד איזה 3 שבועות. באלי לספר כבר לחברות. רק אחת יודעת. הייתן מספרות או מחכות לתשובות?
💬0 תגובות
בחילות, הגיוני שזה הולך וחוזר ?
💬0 תגובות
בשורה משמחת תודה לאלוקים הריון שני ! יש לי בבית בת שנה ו4 איך זה לגדל שני ילדים בהפרשים כאלה ? ואיך לעזעזל מסתדרים עם שניהם ? חושבת על שני מקלחות שניים בוכים להוריד עגלה מקומה 2 בלי מעלית עם תינוק ותינוקת גדולה תאירו את עיני איך זה ואם יש לכם מילות עידוד להרגיע את עצמי שאסתדר חח
💬2 תגובות
היי לכולן🩷 אני שבוע 4+2 ודיי לחוצה ועם המון מחשבות לפני בדיקה אצל רופאה נשים ושמיעה דופק ולראות שסק הריון והכול במקום לציין הריון ivf . ביטא ראשון שלי היה 197 שני היה 377 גם דיי לחוצה למה לא באלפים למרות שרופאת נשים אמרה לא לעשות שוב בדיקה ביטא אלה להתקדם לאלטראסונד תשתפו אותי אם מישהי עברה או יש לה מידע כדי להרגע🙏🏻
💬4 תגובות
התאוששות אחרי גרידה עברתי היום ואשמח למידע כמה זמן לקח לכם לחזור לשגרה? כמה זמן דימום? אחרי כמה זמן קיבלתן מחזור?
💬5 תגובות
חמותי מתייחסת אליי ממש נורא בעצם לא מתייחסת מתעלמת ורק שבעלי לידי היא שואלת אותו אם אני רוצה לשתות לאכול משהו כשאני מגיעה אליה אף פעם לא תשאל מה שלומי רק אני זאת שמתעניינת בה תמיד.. לכלה השניה שהיא טריה יחסית היא מתנהגת כמו מלכה היא לא מהעדה שלנו והיא עושה עליה פוזות כדי שלא להשאיר עליה רושם רע וכי היא נשואה לילד המועדף שלה ( היא לא חוסכת במילים ותמיד אומרת את זה וכל הילדים שלה יודעים שהוא האהוב , שזה כבר מזעזע בעיניי בתור אמא אני לא אתן לילדים שלי את התחושה הזאת אבל אווקיי זה נושא אחר) ושהחתן שלהם גם מגיע היא מגישה לו אוכל בעצמה אין כאילו אני המובן מאליוו , כאילו אני הכבשה השחורה אני גם בהריון כמו הכלה השניה למה שלא תתעניין ותציע לי גם אוכל למה מה שונה בי?ממש מתסכל אני התחלתי לשבת אצלם בבית בחוזר חשק לא מדברת בכלל בקושי רוצה להתסכל עלייה , נמאס לי😢!!
💬6 תגובות
אמהות לילדים אוטיסטים האם שיניתם משהו בקריירה? אני מורה ולא מצליחה לשלב מרוב קושי עם הילד וגם עומס העבודה בביהס מתכוונת להוריד משרה
💬2 תגובות
מחר שבוע 7 ולא מרגישה שום תסמין מלבד נפיחות ורגישות בשדיים אני אחרי הפלה קרה למישהי וההריון שלה תקין?
💬2 תגובות