קהילה

בנות אני שבוע 6 ומתה מקור לא יכולה מזגן בעלי מדליק ואני קופאתתתתת יש קשר להריון?
💬0 תגובות
בנות אני שבוע 6 ומתה מקור לא יכולה מזגן בעלי מדליק ואני קופאתתתתת יש קשר להריון?
💬0 תגובות
בנות בחודש 9 כמה פעמים אתם מקיימות יחסי מין עם הבעל? או קיימתם מי שהייתה בהריון? אני בחודש 9 שבוע 38 ונראלי לא קיימנו 3 שבועות הוא עייף מהעבודה תמיד
💬8 תגובות
שבוע איזור 6 הריון ראשון כבר שבועות עם סחרחורות חולשה כאבים בשדיים ובגב תחתון בחילות ועייפות לא יכולה לזוז רק לשבת או לישון לא מצליחה לתפקד מתי זה עובר ואיך לעזעזל עוזרים לזה לא מסוגלת כבר
💬0 תגובות
בת 39, עשיתי בדיקת שקיפות עורפית, יצא לי סיכון של 1:35, לעוד מישהי הייתה תוצאה נמוכה כזו ויכולה להרגיע אותי?
💬3 תגובות
היי דחוףףף למי שקרהה מקבלת מחזור כל 3 שבועות פתאום קיבלתי תוך שבועיים ועכשיו קיבלתי תוך שבוע זה תקין???
💬10 תגובות
אני כאן כדי לספר שבדיקת הפאפ לא כזאת נוראית כמו הסרטון שמסתובב ברשת לא יודעת מה חוותה הבחורה בסרטון אבל הרופאה המושלמת שלי עשתה לי עם ה״מגרפה״ הזו ולא הרגשתי כלום זה ממש עדין
💬0 תגובות
בנות תענו בכנות הייתן נותנות לבן זוג שלכם כל שבוע לצאת לבר עם חברים שלו ?
💬15 תגובות
בנות תענו בכנות הייתן נותנות לבן זוג שלכם כל שבוע לצאת לבר עם חברים שלו ?
💬0 תגובות
משוער 12.9 יש פה עוד מישהיא ? חולו נית שמתכננת ללדת בוולפסון?
💬2 תגובות
למישהו קופון להיפסטר ?
💬0 תגובות
פוסט פריקה לפני 4 חודשים הוצאתי התקן מירנה מאז אני מנסה להיכנס להריון ללא הצלחה בחודש האחרון הרופא שלח אותי מספר פעמים לבדיקות דם ומסתבר שיש לי רזרבה שחלתית נמוכה מאוד מאוד (ערך חריג) בהתחלה הוא התקשה להאמין לאור העובדה שהרתי פעמיים באופן ספונטני וחזרנו שוב על הבדיקה אבל התוצאות לא השתנו לצערי ממש נכנסתי מזה לדיכאון כרגע אני מחכה לתור לרופא פוריות בתקווה שיוך קצת אור אשמח אם מישהי שעברה משהו דומה תוכל לשתף אותי
💬2 תגובות👍1 לייקים
כלללל ערב אותה שעה הבת שלי בת החודשיים חווה התקף גזים ככל הנראה וווואי אני משתגעת וזה נמשך שעות עד שהיא נרדמת בחייאת מה עושים???
💬8 תגובות
היי לכולן. הבת שלי בת 3 וחצי בחודש האחרון פשוט מסרבת להיכנס לתוך האמבטיה להתקלח צעקות צרחות. מישהי עוד חוותה או חוווה עם הילדים ומה יש לעשות?
💬5 תגובות
התייעצות. אני התחלתי לחשוב על ללמוד מקצוע רציני וממש מתלבטת. אני בת 30 הריון רביעי, ובא לי ללמוד פסיכולוגיה התפתחותית. רוצה מאוד להיות מאבחנת. זה מצריך הרבה מאוד לימודים. נראה לכן מציאותי ללמוד תוך כדי הריונות, לידות וניהול בית שוטף? אני מתכננת כן עוד הריון או 2 לפחות בשנים הבאות. לא רוצה לוותר על ילדים בגלל הלימודים. מה אומרות? אפשאי שניהם? מציינת שאין לי שום דבר ביד חוץ מתעודת בגרות מלאה
💬7 תגובות