☰
ראשי
קהילה
שבועות הריון
מדיטציה להריון
קופונים והטבות
השוואת מחירים
בלוג
דירוגים
מאגר שמות
מחשבונים
ראשי
›
קהילה
›
2
קהילה
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 12:46
בנות שיחדו באסותא אשדוד , צריך להביא שמן שקדים ללידה או שמקבלים ?
💬
2 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 11:41
חייבת עזרה חברה שלי רוצה לקנות לי מתנה מנשא לא יודעת מה לבקש תמליצוווו לי בבקשהההה
💬
5 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 10:43
זה ממש מבאס קניתי איפון 17 אמרו לי שהסוללה מחזיקה מלא זמן וזה לא נכון!!! היא יורדת במהירות למי שיש איפון 17 איך זה אצלכם??
💬
2 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 09:36
היי אני אחרי לידה רביעית הילדה בת חודשיים וישנה לי בלילה ברוך ה טפו טפו אבל אם אני קמה לפיםי או משהו לוקח לי המון זמן לחזור לישון .. להירדם גם לפעמים הרבה זמן חברות אומרות שזה בגלל הלידה אבל זה סיוט אני משתגעת מזה עוד מישהי זה ככה אצלה ? אני בת 28 אם זה קשור לגיל אולי.. מישהי שלקחה כדור שינה וזה עזר לה ? אולי משהו טבעי?
💬
2 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 09:24
היי בנות הקטנה שלי בת שבועיים והתחילו הגזים🤦🏼♀️ היא ממש מתפתלת מכאבים יש לכם המלצה למשהו טוב נגד גזים
💬
12 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 09:13
בנות שהיו שואבות איך הפסקתן?הרגשתן מצפון על זה שהפסקתן? התינוקת שלי בת שנה ושלוש. אני רוצה להפסיק לשאוב כי אני רוצה עוד הריון בעזרת ה׳ בחודשים הקרובים וגם כי זה כבר צריכה רק שני בקבוקים ביום בד״כ בשנצ ובלילה. אני נותנת לה ביומיים האחרונים מטרנה לפני השנצ ומורידה שאיבה אחת ומרגישה מה זה חרא עם עצמי על כל בקבוק מטרנה שנותנת לה כשיש לי חלב עדיין. למה? למה מרגישה ככה? אהיה שלמה עם זה בסוף? ממש רע לי מצד שני אני מבינה שלא יכולה להמשיך לשאוב עוד מלא זמן. גם החלב מתמעט לאט לאט כי פחות צריכה. משהי מזדהה עם התחושה הזאת?
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 09:07
כל מי שרוצה לקנות עגלת יויו 3 הבנתי שמוכרים באושר עד בית שמש ב 1299 ש"ח
💬
0 תגובות
👍
1 לייקים
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 09:02
האם קמילצ׳יק עוזר לכאבי שיניים? יש לי תינוק בן חצי שנה ובחודש האחרון הוא כל הזמן מכניס ידיים לפה ומרייר ובימים האחרונים אני שמה לב שהוא ממש באי שקט מתעורר הרבה בלילה (5-6 פעמים) ובאמצע היום פתאום בוכה בלי סיבה ברורה ובקושי מצליחה להרגיע אותו
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 08:40
תינוקת בת 17 יום אפשר להלביש רק שכבה אחת ארוכה דקה? אתמול הלכתי איתה עם העגלה לאסוף את הקטנה מהגן והיא פשוט הייתה מיםםםם עם 2 שכבות ארוכות
💬
5 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 08:37
שבוע 38+6 חלק מהפקק של הרירית מתחיל לצאת - יצאה חתיכה עם מעט דם על פי בדיקת רופא פתיחה 2, עם צירים לא סדירים מתי מתקדמים ללידה 😵💫😵💫😵💫
💬
5 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 08:36
8 חודשים לאחר לידה יש לי בליטה בבטן התחתונה צד ימין עשיתי בדיקות לא רואים כלום , קרה לעוד מישהי ? אמרו חשד לבקע אבל שוב לא רואים באולטרסאונד הייתי גם אצל כירורג אמר שלא רואה כלום
💬
4 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 07:37
אתם מכירות מישהו שיכול להכין לי ארנק בעיצוב אישי מעור???
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 07:35
היי, באיזה גיל עשיתן עגילים לקטנטונת? 🤏🏼😀
💬
9 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 07:32
בדיקת שקד שלישי עושים אצל רופא ילדים או אצל אף אוזן גרון?
💬
4 תגובות
משתמשת פורטי
25 ביוני 2026 בשעה 07:27
היי בנות בת 3 וחצי חודשים. התחילה להתעצבן תוך כדי בקבוק וחשבתי שהבעיה בפטמה, החלפתי לה לפטמה 1 של מאמ אבל זה מרגיש לי מוגזם, כל הפה שלה מתמלא בשניות והיא ממש נחנקת. כאילו הזרימה ממש מהירה. החזרתי לה ל0 אבל היא שוב מתעצבנת ובוכה תוך כדי הבקבוק... דיברתי עם רופא אמר יכול להיות ריפלוקס סמוי ונתן מרשם לאומפרזול אבל היא בכלל לא פולטת וגם זה לא תמיד. יכול להיות לה יום יומיים שתאכל בקבוקים מלאים והכל חלק ופתאום יום שלא תאכל לי טוב בכלל ותבכה ותתעצבן.. מרגיש לי לא טוב שאני משחקת עם הפטמות של הבקבוק כי כל פעם שהיא מתעצבנת אני מחליפה לה אבל לא יודעתתת אשמח לעזרהה אני כבר מיואשת
💬
3 תגובות
הקודם
1
2
3
4
5
6
7
הבא