משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 08:00
קודם כל ברוך השם יום שישי עשיתי בתי בדיקןת ביתיות יצאו חיוביות וגם בשבת בבוקר והיום בבוקר הלכתי עשיתי בטא וקבעתי גם ליום שלישי בטא ואת כל הבדיקות דם ושתן ובצהריים יש לי רופא נשים בפעם הראשונה
אני מרגישה לחץ כזה מצד אחד אני רןצה כבר לעשות אולטרסאונד ושיגיד לי שהכל בסדר בעזרת השם אבל מצד שני לפי החישוב שלי אני היום נכנסתי לשבוע 4 ויש לי עוד זמן לדופק ולאולטרסאונד
איך מעבירים את הזמן הזה ואת הלחץ, גם כל הזמן אני הולכת לשירותים ובודקת שחס וחלילה אין דימום והכל בסדר
בנוסף יש לי גם עצירות נראה לי מהלחץ מאז הבדיקה ביום שישי , אפשר לקחת נר גליצרין כי קראתי באינטרנט וחלק אומרים שאסור בהריון
💬4 תגובות