איך מתמודדים עם הלחץ בשבועות הראשונים של ההריון?

קודם כל ברוך השם יום שישי עשיתי בתי בדיקןת ביתיות יצאו חיוביות וגם בשבת בבוקר והיום בבוקר הלכתי עשיתי בטא וקבעתי גם ליום שלישי בטא ואת כל הבדיקות דם ושתן ובצהריים יש לי רופא נשים בפעם הראשונה אני מרגישה לחץ כזה מצד אחד אני רןצה כבר לעשות אולטרסאונד ושיגיד לי שהכל בסדר בעזרת השם אבל מצד שני לפי החישוב שלי אני היום נכנסתי לשבוע 4 ויש לי עוד זמן לדופק ולאולטרסאונד איך מעבירים את הזמן הזה ואת הלחץ, גם כל הזמן אני הולכת לשירותים ובודקת שחס וחלילה אין דימום והכל בסדר בנוסף יש לי גם עצירות נראה לי מהלחץ מאז הבדיקה ביום שישי , אפשר לקחת נר גליצרין כי קראתי באינטרנט וחלק אומרים שאסור בהריון
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 08:08
קודם כל המון מזל טוב🙏 בעזרת השם יהיה בשורות טובותתת מבינה אותך לגבי הלחץ והזמן שיש להעביר עד לאולטרסאונד אבל תנסי לחשוב מחשבות טובות תתעסקי בדברים שמשמחים אותך והזמן יעבור מהרררר תעדכני 🩷🩷
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 08:11
לגבי עצירות זה נורמלי ככה ידעתי שאני בהריון זה בגלל הורמון שמטפס
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 08:33
מזל טוב בשורות טובות בע״ה 🩷 נסי לשחרר להתפלל ולהודות על מה שיש בע״ה שיעבור בקלות ובמהירות!! 🙌🏻
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 09:43
גם אני באותם תחושות זה מאוד מלחיץ אבל תאמיני שהכל יהיה בסדר ותהיי חיובית ולגבי עצירות אם יש למשהי עצה זה מתיש אותי

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך