תינוק בן 16 שבועות בשלושה שבועות האחרונים חווים ריגרסית שינה מטורפת ואין שיפור, ההפך מרגיש שזה מחמיר ומרק ריגרסיה בלילה גם הפך להיות ביום. מה עושים?