חלב שנצבר בחזה אחרי לידה - איך להקל על הכאב?

ילדתי ליפני 3 ימים וקמתי בשבת עם חלב החזה שלי כואב מאוד לא יכולתי לשאוב בשבת ועכשיו זה גדל יותר וכואב הרבה יותר לא מבינה בזה ... אני אצליח לשאוב ?
💬12 תגובות

תגובות (12)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 18:29
כן תשאבי!
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 18:35
כן בטח תשאבי החזה שלך פשוט מפוצץ בחלב או שתניקי יותר פשוט
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 18:36
תשאביייי שלא יהיה לל גודש
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 18:39
ואם ניהיה לי גודש ממש ענק אצליח בכל זאת לשאוב?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 19:03
כןכן את תצליחי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 19:03
תרככי אותו קודם עם מים חמים במקלחת ואז תתחילי לשאוב
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 19:04
את מניקה? במידה ואת לא מניקה תשאבי רק עד הקלה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 19:05
ואפשר לשאוב בשבת בידני ולזרוק את החלב לפח

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך