ילדתי ליפני 3 ימים וקמתי בשבת עם חלב החזה שלי כואב מאוד לא יכולתי לשאוב בשבת ועכשיו זה גדל יותר וכואב הרבה יותר לא מבינה בזה ... אני אצליח לשאוב ?