לקראת לידה בבית בכורה בת 4 וקצת מאוד דואגת מזה שכשהתינוק יגיע לא תהיה לי…

לקראת לידה בבית בכורה בת 4 וקצת מאוד דואגת מזה שכשהתינוק יגיע לא תהיה לי סבלנות או זמן אליה. כשאני לא ישנה טוב ממש קשה לי להיות סבלנית ואני יודעת שיצא לי לא מעט להיות עם שניהם לבד בגלל שבעלי עובד המון. עצות? לא בא לי שהאהובה שלי תסבול היא רגילה להיות לבד, המלאכית של הבית ומרכז תשומת הלב. מה יהיה איתה עכשיו? בא לי שיהיה לה טוב וקליל.
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 17:51
בע"ה שיהיה בשעה טובה ובקלות 💝 תאמיני שיהיה בסדר וטוב ושיהיה לך חלון קבוע אליה. אפשר להזמין בייביסיטר ולצאת איתה לגךידה/לסופר לגינה וכו מעכשיו תכיני לה הפתעות ויצירות שיהיה לך בבית מתנה יפה שהתינוקי מביא לה. ממתקים שהיא אוהבת. יהיה בסדר מותר לך לישון מותר לך שלא יהיה לך סבלנות אבל רק תאמיני שיהיה בסדר. אם צריך גם "תעבדי"בזה.. תקבעו יום קבוע שהוא רק שלכן ככה גם היא תהיי בציפיה לרגע הזה וגם את אמא ☺️ שבוע מבורך
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 18:59
דווקא גיל 4 זה גיל מהמם להיות אחות תשתפי אותה אחרי הלידה תראי לה שזו מתנה שלה גם כשחוזרת מהגן תגידי לה כמה הבייבי חיכה לה בבית ומספר לך בבוקר כמה הוא אוהב אותה .. וכשהוא יגדל קצת ובזמן רגוע או שהוא ישן את יכולה להיות איתה ולבלות איתה אל תדאגי את תהיי מצויינת! כשזה במודעות להיות בשבילה אתצבעז”ה תצליחי. לא סתם אומרים את המשפט ’כשהלב מתרחב פעם שניה’ זה באמת כי נהיה לך יותר מקום! וגם לנסיכה יהיה מקום לאח קטן🤩

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך