משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 17:39
לקראת לידה
בבית בכורה בת 4 וקצת
מאוד דואגת מזה שכשהתינוק יגיע לא תהיה לי סבלנות או זמן אליה. כשאני לא ישנה טוב ממש קשה לי להיות סבלנית ואני יודעת שיצא לי לא מעט להיות עם שניהם לבד בגלל שבעלי עובד המון.
עצות? לא בא לי שהאהובה שלי תסבול
היא רגילה להיות לבד, המלאכית של הבית ומרכז תשומת הלב. מה יהיה איתה עכשיו?
בא לי שיהיה לה טוב וקליל.
💬2 תגובות