האם ריח חריף מפרנטל של אלטמן הוא תקין?

התייעצות דחוף… מי שנוטלת פרנטל 9 חודשים של אלטמן אשמח שתריחו את הקופסא עדיף קופסא שנפתחה לאחרונה ותגידו לי אם גם אתן מריחות ריח חריף מידיייי מהכדורים והקופסא לאחרונה?? זה תקין?? בדיוק סיימתי קופסא שלא היה לה ריח בכלל
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 16:32
מישהי ?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 16:51
לא מריחה משהו מוזר 😕
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 18:17
יש אצלי ריח מסריח חחח