משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 16:14
התייעצות דחוף…
מי שנוטלת פרנטל 9 חודשים של אלטמן אשמח שתריחו את הקופסא עדיף קופסא שנפתחה לאחרונה ותגידו לי אם גם אתן מריחות ריח חריף מידיייי מהכדורים והקופסא לאחרונה??
זה תקין??
בדיוק סיימתי קופסא שלא היה לה ריח בכלל
💬3 תגובות