דם בניגוב אחרי לידה עם ואקום - האם זה נורמלי?

היי אני 11 חודשים אחרי לידה ואקום יש לציין שעשו לי חתך גדול ולפעמים בצואה יש כתמים של דם בהיר בניגוב האם למשהי זה קרה?
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי26 ביוני 2026 בשעה 14:01
לי עשו גם ואקום אבל בלי תפרים ולא היה שום דבר אבל עבר זמן אז לא נראה לי זה קשור נראה לי את צריכה לדבר עם הרופא