תקני ניו בורן כמה סטים בודדים - לא צריך יןתר מזה הם גדלים ממש מהר
והשאר 0-3
כמובן תלוי גם במשקל של הילד
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 16:07
ניובורן זה לשבועיים תלוי מה הערכת משקל אחרונה (מעל 3.5?)
בהתחלה צריך אוברולים בעיקר + בגדי גוף
לא צריך מכנסיים
ממליצה על אוברולים מנקסט
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 16:10
זה באמת משתנה מהמשקל והאורך של הבייבי.. אצלי הם נולדו ממש קטנים (2.865,2.625) ואפילו לבשו snb בחודש וחצי הראשונים וnb לאפילו 3 פלוס חודשים… אז זה באמת משתנה. תקני קצת ומקסימום תוסיפי עוד לפי איך שיוולד.
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 16:21
אצלי הם נולדים קטנים 2.800 אז ניובורן עד גיל חודש וחצי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 16:51
צריך כ5/7 סטים שיהיו במידה טובה
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 21:18
אני קניתי 6 בסיס nb ו4 אוברולים nb כל השאר קניתי / קיבלתי 0-3
הניו בורן החזיק לבת שלי באופן מפתיע לחודש וקצת והיא נולדה 3.400 , ממליצה לקנות מדלתא את הבגדים של ניו בורן