☰
פורטי
  • ראשי
  • קהילה
  • שבועות הריון
  • מדיטציה להריון
  • קופונים והטבות
  • השוואת מחירים
  • בלוג
  • דירוגים
  • מאגר שמות
  • מחשבונים
  1. ראשי›
  2. קהילה›
  3. פוסט מספר 2285967

שתיתי בקבוק ליטר וחצי של בטר למון שמכיל כינין זה בעייתי?

User Avatar
משתמשת פורטי9 ביוני 2026 בשעה 19:32
שתיתי בקבוק ליטר וחצי של בטר למון שמכיל כינין זה בעייתי?
💬0 תגובות

תגובות (0)

אין תגובות עדיין

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

User Avatar
משתמשת פורטי26 בינואר 2025 בשעה 07:54
אוף תקשיבו אני דתייה ואני הולכת רק לרופאת נשים אני בהתחלה של ההריון והלכתי כי יש לי פטריה והלכתי לבדוק ולא סיפרתי לבעלי ובעלי כעס עליי עכשיו שהכלתי לדבר ולא לאישה ובאמת שלא היה והסברתי לו את אסיטואציה והוא לא מקשיב מנתק את הפלאפון אוף נמאס לי
💬33 תגובות
User Avatar
משתמשת פורטי23 במרץ 2025 בשעה 11:05
הגיוני שריפלוקס מתחיל רק בגיל 4 חודשים?
💬1 תגובות
User Avatar
משתמשת פורטי30 באפריל 2025 בשעה 23:16
בנות שילדו בהדסה הר הצופים בירושלים איך שם?
💬9 תגובות

כלים

  • מחשבונים
  • קבוצות הריון משוערות
  • תעודת לידה מעוצבת
  • ערכות לידה
  • קופונים והטבות
  • השוואת מחירים

בלוג

  • הריון
  • אמהות
  • תזונה בריאות וכושר
  • סיפורי לידה
  • תרבות ופנאי

מידע ויצירת קשר

  • פורטי ואחריות חברתית
  • פרסום בפורטי
  • תנאי שימוש
  • יצירת קשר

הורדת האפליקציה

App StoreGoogle Play

© 2026 פורטי. כל הזכויות שמורות.