היכן עשיתן NIPT ולמה שם?

היכן עשיתן NIPT ולמה שם?
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 ביוני 2026 בשעה 11:32
עשיתי פעמיים בזר לבוראטורי פשוט ליד הבית, תשובות אחריי שבועיים בערך.בפעם השלישית עשיתי באסף הרופא נטו כי זה תוצאות מגיעות עד חמישה ימים