שק הריון ללא עובר ודופק - מישהי חוותה את זה?

מחזור אחרון 5/5 . לפי הספר אני שבוע 7. בטא נהדרת. יש שק הריון וחלמון . אין עובר ודופק כבר מעל שבוע.. משערים אולי הריון צעיר עקב ביוץ מאוחר. אבל העניין שהשק לא גדל מאז גם. הרופאה חושבת הריון לא תקין. היא כמעט בטוחה. אמרה להגיע שבא הבא הזדמנות אחרונה לפני גרידה. מישהי חוותה את זה ?
💬0 תגובות

תגובות (0)

אין תגובות עדיין