DVT בהריון: איך מסתדרים עם זריקות קלקסן ולידה עם אפידורל?
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 20:41
בנות שבהריון ויש להן dvt איך אתן מסתדרות? עם הזריקות
והבנתי שמסוכן להפסיק את הקלקסן לפני לידה זה אומר שאלד בלי אפידורל
💬4 תגובות
תגובות (4)
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 22:24
אני ילדתי לידה יזומה בגלל הקלקסן קבעו לי לבוא לקבל זירוז בבית חולים ולפסיק עם הקלקסן 24 שעות לפני
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 22:50
יש לך אופציה לקיסרי או זירוז
אם ספונטני אז כמובן שפחות אפשרי…
משתמשת פורטי23 ביוני 2026 בשעה 06:04
ילדתי עם קלקסן 6 פעמים וזה תמיד הסתדר לי עם הלידה ויכולתי לקחת אפידורל,
לפי הסטטיסטיקה לידות מתחילות בלילה אז תמיד הזרקתי בבוקר ועד הלילה הבוקר שאחרי אם לא היה סימנים מחשיבים לתחילת לידה הייתי לוקחת שוב,
ב40 מ'ג צריך לחכות 12 שעות
לא יודעת מה המינון שאת לוקחת...