תקשיבו הייתי אצל רופאת נשים שאני לא מכירה
שבוע 32 לעשות הערכת משקל
היא אמרה לי שהוא מתאים לשבוע 30+3
ואמרה לי לחזור עןד שבועיים
יש מישהי שזה קרה לה שהכל היה בסדר?
💬10 תגובות
תגובות (10)
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 08:21
חייבת להוסיף שהרופאה לא הייתה נראת מקצועית היא לא הסבירה לי כל כך מה קורה ומה הלאה
ואםילו לא נתנה לי דף סיכום תור
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 08:40
תקבעי תור לרופאה אחרת אם משהו לא נראה לך במה שהיא אומרת
תנסי דרך *2700 אם את בכללית
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 08:56
קרה לי בשבוע 29 אותו הדבר.
חשדו שיש לקטנה שלי iugr. כל שבועיים עשיתי הערכת משקל. בפועל זה רק הערכה אז תיהי רגועה ותחשבי חיובי ותחזרי לבדיקה חוזרת.
יכולה להגיד לך שבסוף אצל הקטנה שלי הכל היה בסדר סתם נולדה קטנטנה (2.625 בשבוע 38+6) היא אמרה לך איזה אחוזון הוא? כי נגיד אצלי זה היה אחוזון 4 ואז שלחו אותי למיון לבדיקות..
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 09:50
זה קרה לי ולפני הכל חייבת להגיד לך שלא משנה מה תשמרי על רוגע זה מאוד חשוב זה ממש לא בסדר שזה ההתנהלות שלהם אני פרצתי בבכי כשבידיוק ככה היה עם הרופא נשים שלי הלכתי הבייתה מודאגת ולא הפסקתי לבכות ולחכות להגיע שוב אחרי השבועיים היום כשאני שנתיים אחרי אני אומרת לך לך שברפואה של היום באמת אין לך מה לדאוג הכל יהיה בסדר 🙏
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 11:05
שהייתי אצל הרופאת נשים שלי בשבוע 28 הוא שקל קילו מאה
והיום שבוע 32 הוא שוקל 1508
הוא מתחת לאחוזון 10