בעלי מוריד ווי כחול בוואטסאפ - למה זה מעצבן אותי?

פתאום בעלי מוריד ווי כחול בוואטסאפפ למה זה מעצבן אותי?
💬5 תגובות

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 06:49
זה מעצבן
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 06:50
מאודד אבל איפה שמים את האצבע?? למה זה מעצבן אותי? באלי להתעצבן אבל אין לי מספיק טיעונים חחחחח
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 07:00
כן זה מעצבן בעיקר אני חושבת שזה על עניין של לסמוך אחד על השני או באמת לוודא שהוא ראה את ההודעה שלי ולא התעלם ממנה או באמת לא היה פנוי לכן לא עונה ואז אני יכולה סתם להתעצבן עליו. זה מה שאותי היה באמת מעצבן. בגלל זה אני לא מורידה וי כחול וגם בעלי, לא יכולה לחיות בחוסר וודאות הזאת זה מחרפן
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 07:29
מעצבן מאוד לא רק בעל אלה כל בנאדם נורמלי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי22 ביוני 2026 בשעה 09:20
תחשבי עם עצמך טוב טוב למה זה מעצבן אותך כי רק לך יש את התשובה לזה. רק אחרי שתעני לעצמך בכנות תוכלי לשקף לבעלך ❤️

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך