בעלי בגד בי פעם שנייה עם החברה הכי קרובה שלי – מה עושים?

אני פשוט מטומטמת נאיבית טיפשה שלאא לומדת מטעויות נהרסו לי החיים אני לא יודעת מה לעשות איך אני ממשיכה מאז שהתחתנתי עברתי לגור באילת עם בעלי כי יש לו פה עסק ודירות שהוא משכיר במקור אני מראשון לציון בת יחידה להורים שלי בזמן האחרון אבא שלי לא כלכך מרגיש טוב אז אני מגיעה למרכז המון לעזור בעסק של המשפחה הייתי אצל ההורים מיום ראשון שעבר והייתי אמורה לחזור היום בטיסה לאילת חברה שלי ירדה לאילת אתמול והחלטתי להצטרף אליה ברכב בעלי לא היה זמין אז לא יכולתי לעדכן אותו שהגעתי הביתה ראיתי מה שראיתי גם לפני שנתיים ! אותו במיטה שלנו עם מי שאת שהכי התקרבתי אליה מאז שעברתי לפה זאת שתמיד ייעצה לי וגרמה לי לא ״לוותר״ על מה שיש לי וכמה זכיתיי בגבר של החיים שלי אני טיילתי כל הלילה ברחובות מנסה להוציא את התמונה הזאת מהראש שלייי בפעם השניה הוא עשה ממני צחוק הוא עושה ממני מטומטמת פעם שניה שהוא הופך אותי לסמרטוטה פעם שניה שהוא דורך הורס לי את החיייים ולמהה אני לא מצליחה להגיד את זה בקול רם !! למה אני מפחדת לספר לחברות למשפחה למה אני מפחדת ללכת
💬54 תגובות👍3 לייקים😢1 עצב

תגובות (54)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 16:49
וואו קודם כל ממש צר לי מה שאת.עברת ועוד בפעם השניה אולי שווה שתפתחי את העיניים נשמה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 16:50
עצוב... חיבוק איזה אפס מאופס! תתעדי כל שיחה שלכם מעכשיו כדי שתוכלי להוכיח את הבגידה ברבנות ולהוציא ממנו את הכתובה! אבל מה שכן אל תסלחי לו שוב בוגד פעם אחת יבגוד 100 פעם והוא כבר בגד פעמיים, אז את רואה שזה באמת נכון...
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 16:50
הוא קלט שראית?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 16:51
הוא בגד בך גם פעםם שעברה עם אותה אחת?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 16:54
זה היה ברור נשמה אם סלחת לו פעם אחת הוא כבר הפך את זה כנראה להרגל ואת לא שמת לב תהיי בטוחה שזאת לא הייתה רק פעם שניה ואם תישארי זה גם יגיע לפעם המאה שיקולים שלך את לא פחות גרועה ממנו שאת מחליטה להישאר כשבוגדים בך, את מזלזלת בעצמך לא פחות משהוא בך.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 16:55
פעם אחת הופך לכל הזמן ומי שחושבת שזה לא נכון באמת נאיבית ותמימה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 17:00
אחותי את צריכה להעריך את עצמך יותר זה הכל לא לסלוח ווואלה גם לקחת תיעוד מהמקרה שאת מדברת איתו על זה בוואצפ ולשמור אחכ להתגרש ולדרוש על זה כתובה!! עכשיו הכל הראה שחור אבל את תמצאי גבר שיעריך אותך והחברה סתם שרטוטה גבר כזה זה אפס שרק יכיאיב לך גבר בלי מוסר בלי טיפה של אנושיות תקומי ותלכי! תספרי למי שאת הכי סומכת אמא אבא חברה לא משנה מי תעשי את זה פשוט בלי לחשוב יותר מדי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי21 ביוני 2026 בשעה 17:01
מאמי תברחי עכשיו כל עוד אין לכם ילדים! תמצאי הוכחה לבגידה ותוציאי את הכתובה

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך