משתמשת פורטי24 במאי 2026 בשעה 09:12
אני עם תינוקת בת שנה וחצי וניובורן
יש לי מטפלת מ 9 עד 15:00
עכשיו הבת שנה וחצי בשנצ אז אמרתי למטפלת שאני גם אכנס לישון עם הניובורן כי היה לילה קשוח
והיא כזה הסתכלה עליי המומה וכזה אמרה ״מה את רוצה שאני אעשה״
אמרצי לה שיש קצת כביסה לקפל אמרה ואז? אמרתי לה לא יודעת תוכלי טיפה לשבת עד שהגדולה תתעורר
כאילו מה הציפייה? זה העבודה יהיו גם זמנים שהילדה ישנה מה אני יכולה לעשות עם זה? זה תקין? מה קורה בכל בית עם מטפלת אני לא מבינה
💬4 תגובות