אני עם תינוקת בת שנה וחצי וניובורן יש לי מטפלת מ 9 עד 15:00 עכשיו הבת שנה וחצי…

אני עם תינוקת בת שנה וחצי וניובורן יש לי מטפלת מ 9 עד 15:00 עכשיו הבת שנה וחצי בשנצ אז אמרתי למטפלת שאני גם אכנס לישון עם הניובורן כי היה לילה קשוח והיא כזה הסתכלה עליי המומה וכזה אמרה ״מה את רוצה שאני אעשה״ אמרצי לה שיש קצת כביסה לקפל אמרה ואז? אמרתי לה לא יודעת תוכלי טיפה לשבת עד שהגדולה תתעורר כאילו מה הציפייה? זה העבודה יהיו גם זמנים שהילדה ישנה מה אני יכולה לעשות עם זה? זה תקין? מה קורה בכל בית עם מטפלת אני לא מבינה
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 במאי 2026 בשעה 09:20
לא סיכמתן בניכן מה יהיה בזמנים כאלה? היא עושה גם עבודות בית אצלך? קצת מוזר. כשעבדתי כמטפלת לתאומות לא הייתי עושה כלום כשהן ישנו, אוכלת ונחה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 במאי 2026 בשעה 09:33
היא אמורה לעשות גם עבודות בית? בזמן שהגדולה ישנה תעשו לשניכם הפסקה, את עם הקטן והיא בזמן חופשי בתוך הבית
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי24 במאי 2026 בשעה 09:36
אני טיפלתי בזוג תאומים והייתי עושה מטלות בית בזמן שישנו, אבל לא בגלל שאמרו לי לעשות,אלא בגלל שכשאת נכנסת לבית ולמשפחה אז את כבר רוצה לתת מעצמך. כנראה שכן צריך להגיד את הדברים לפני כן כי מסתבר שזה לא תמיד ברור.לדעתי לעשות כביסה כלים וסידור כללי זה בסדר גמור לבקש. אם התינוק ישן שעתיים זה לא הגיוני שהמטפלת תישב שעתיים