היי בנות🌸 תוך כמה זמן הגיעו לכן תוצאות NIPT של שיבא? עוד שאלה, איך מגיעות…

היי בנות🌸 תוך כמה זמן הגיעו לכן תוצאות NIPT של שיבא? עוד שאלה, איך מגיעות התוצאות? זה חיובי/שלילי או סיכויים במספרים כמו בשקיפות עורפית? ולגבי מין העובר, זה ממש בולט לעין בתוצאות? 😅 מה עשיתן אם רציתן לעשות חשיפה יפה למין העובר?
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 ביוני 2026 בשעה 08:09
עשיתי בשני וקיבלתי בראשון שאחריו (אבל היה יום העצמאות באמצע). את לא מקבלת סיכויים את מקבלת סיכון נמוך/גבוה. את מקבלת במספר את אחוז הדם העוברי שנדגם מהדם וזה אומר משהו על רמת הדיוק של התוצאה. מין העובר מופיע במסמך בעמוד השני אל תגללי. ויש גם סרטון נפרד שאם לוחצים עליו מגלים את המין.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי11 ביוני 2026 בשעה 09:14
תודה רבה!💕

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך