תזונה נכונה בהריון

תזונה נכונה חשובה להתפתחות תקינה שלך ושל העובר בזמן ההריון. 🤰🏼 ידוע שיש אינספור איסורים בהריון (דגים ובשר נא,נקניקים,גבינות מסריחות,רטבים ועוד דברים טעימים למיניהם🍱🍣🍤)

על מנת לספק את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים אספנו עבורך כמה תפריטים וטיפים שיכולים להמתיק לך את ההריון ו❗️לשמור על בריאות 💪🏻 .

 

ארוחת בוקר 🍳

דגנים,דגנים,דגנים 💪🏻💪🏻
ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר(באמת!) ,הגוף קם אחרי צום של 6-10 שעות שזה המון!! וחשוב לתת לו אנרגיה אבל לא להעמיס עליו יותר מידי. לפני הארוחה עצמה מומלץ לשתות כוס מים עם לימון- על מנת שהקיבה תתחיל לעבוד. ארוחת הבוקר יכולה לכלול- 2 פרוסות לחם מדגנים מלאים עם קוטג/גבינה לבנה 🍞 / חביתה/ ביצה קשה + ירק (מלפפון / עגבניה/ סלט ללא רטבים , או כל ירק אחר שבא לך)+ מעדן 🍧
מי שאוהבת מומלץ מאוד לאכול דייסת שיבולת שועל על הבוקר , מזין מאוד,ניתן להמתיק בעזרת דבש / סילאן/ פירות/ מעדן ועוד דברים בריאים וטעימים🍒.

 

ארוחת צהריים🍗

ברזל והרבה 💪🏻💪🏻💪🏻
בהריון יש לספק כמות מספקת של ברזל לגוף.
בארוחת הצהריים יש לשלב קטניה-אורז/כוסמת/עדשים/ועוד
בשר מזין- חזה עוף/ קציצות הודו/שוקיים (עדיפות לבשר אפוי או מבושל על פני מטוגן)..
ירקות-ירקות אפויים/מאודים(ברוקולי כרובית,בטטה) סלט/ אבוקדו(עשיר בשומן מהצומח🥑) מי שאוהבת מרקים מומלץ ביותר לשלב בארוחות הצהריים או ערב !!

 

ערב🍲

סידן🥛🥛🥛
בארוחת הערב חשוב לא לאכול ארוחה כבדה מידי ולא סמוך מאוד לשינה .. ניתן לעשות יוגורט מזין ביו 3% בתוספת פירות, דבש/סילאן וגרנולה
או
קציצות ירק/ לביבות תפוח אדמה .

 

ארוחות ביניים 🍦

הנה הגיעו החדשות המשמחות!!!! 😍😍
תזכרו בנות!!מותר לאכול הכל, גם פרוסת עוגה🍰,גם גלידה🍦,גם ארוחה במקדונלדס🍔(כן,כן!!) אבל!!! במיתון!! אם בא לך משהו מתוק – תאכלי. אם את מרגישה מפוצצת, ויש פרוסת עוגה ליד – לא צריך!! אם את רוצה לשלב מתוק בתפריט שלך את יכולה לשלב שקדים וצימוקים 🥜,פירות 🍇, חטיפי אנרג׳י,מעדנים ועוד כארוחות ביניים 😬

 

כמובן שכל אישה וגופה, כל אישה מרגישה שונה, כל אישה אוכלת שונה וכל אישה צריכה תפריט שונה. פה זרקנו טיפים ועצות שאתן יכולות להשתמש בהן באהבה ♥️ אך אין זה תחליף לדיאטנית/ רופא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top