כושר בהריון

הרבה נשים סובלות מכאבי גב בזמן ההריון כתוצאה מלחץ של הרחםהנה לכן כמה תרגילים שיכולים להקל על הכאבים ולשפר את הרגשתכן:

תרגיל מתיחה

שכבי על הרצפה, שימי מתחת לגב התחתון איזושהי תמיכה(אפשר גם שמיכה מקופלת), על מנת לאפשר לגב להשאר במצב פיזיולוגי טבעי ולמנוע לחץ על החוליות.תניחי את רגל שמאל ישרה על הרצפה,ואת רגל ימין הרימי למעלה בכיוון התקרה.כאשר רגל ימין מורמת מתחי את אצבעות כף הרגל בכיוון התקרה והשאירי אותן מתוחות כ 10 שניות. לאחר מכן תורידי את הרגל וחזרי על התרגיל שוב- כ10 פעמים בכל רגל.

תרגיל מתיחה
תרגיל מתיחה

תרגיל חתול

עמדי על ארבע(כמו בתמונה הראשונה), הורידי את ראשך למטה ותוך כדי הרימי את הגב שלך לכיוון התקרה במשך 5 שניות. לאחר מכן לאט הרימי את הראש למעלה ואת הגב תורידי לכיוון הרצפה. יש לחזור על התרגיל 10 פעמים.

תרגיל חתול
תרגיל חתול

חצי גשר

שכבי על הגב, עם ברכיים מקופלות כאשר כפות הרגליים עומדות על הרצפה(כמו בתמונה 2) , והרימי את הטוסיק מהרצפה כמה שיותר. החזיקי בתנוחה זו 3 שניות ותורידי. יש לחזור על התרגיל 10 פעמים.

תרגיל חצי גשר
תרגיל חצי גשר

תרגילים אלו נועדו לשיפור והקלה על כאבי גב קלים, ועזרה ליציבות(אך בשום אופן לא מחליפים התייעצות רפואית).פעילות גופנית מתונה בהריון חשובה לתפקודים שונים בגוף,לכן מומלץ להתמיד גם כשקצת קשה ♥️💋
אם אתן רוצות עוד טיפים לתרגילים אתן מוזמנות להגיב.

כתיבת תגובה