קהילה

מי יכולה להרגיע אותי 🥹🥹🥹 שבוע 8+4 עם המטומה 36/11 מ״מ לא יודעת למה לצפות, אני ממש מפחדת🥹
💬2 תגובות
מחזור מאחר לי בשבועיים בגלל ביוץ מאוחר והביוץ קרה כבר ובאיחור, אתמול היה לי דם חשבתי זה מחזור ועכשיו אין כלום מה זה אומר? ועשיתי בדיקת בטא ביום רביעי ואין היריון אבל כן הביוץ כבר היה לפי הבדיקת פרופיל הורמונלי
💬3 תגובות
צריכה המלצה מניסיון למשאבת חלב איכותית וטובה שלא שמכאיבה. אני רגישה מאוד באזור ולכן צריכה משאבה שבקושי מרגישים שהיא שואבת
💬0 תגובות
אמהות בגובה 1.50 ורזות במיוחד במותניים ואגן ..איזה מנשא אתן משתמשות? בייביביורן הכי מהודק שיש עדיין רופף עליי..ניסיתי בד גם לא עבד..לבעלי כן יושב הבביבי ביורן טוב כי הוא רחב וגבוה, אבל אני חייבת וכבר מיואשת! מרגישה ששום דבר לא מתאים ולא רוצה לקנות יקר רק כי זה מותג..אודה להמלצות ממישהי במידות שלי שחיפשה גם
💬0 תגובות
שלום בנות אני יודעת שזה נשמע לא הגיוני אבל ככה קרה בן שנתיים ו10 חודשיים כבר חודשים מנסה לגמול מחיתול ביום יש הרבה שיפור אבל עדין יש כמה פספוסים ביום מה עושים ומה שכן מוזר שהוא בלילה קם כבר כמה ימים עם חיתול יבש לגמרי ( נגמל בלילה אבל ביום לא לא מוזר?
💬0 תגובות
מישהי יודעת אם בתלוש שכר מופיע שעות הריון על בדיקות ששלחתי או לא מופיע
💬3 תגובות
היי בנות אני שבוע 22 וסובלת מפסוריאזיס במפשעה מה יכול להקל התורים לרופא עור ארוכים מאוד
💬1 תגובות
היי בנות באמתע הלילה קמתי מכאבים בכל הגב התחתון זה הרגיש בשלב מסויים כמו סכינים באיזור למעלה אבל נעלם אחרי כמה דקות ארוכות ולא חזר זה הריון ראשון שלי ואני לא יודעת אם זה ציר או משהו רפואי אחר זה כאב שאף פעם לא חוויתי זה ממש הלחיץ אותי שבוע 32+5
💬1 תגובות
חוששת ממש שמתחיל לי גודש איך מטפלים? מפחדת מממש מדלקת. השד כבד נפוח וקשה הכי נורא זה שיש פער נראה לעין בין השדיים. לא רוצה להפסיק להניק רק להפסיק ליצר מעל הצורך של הבת שלי
💬0 תגובות
חוששת ממש שמתחיל לי גודש איך מטפלים? מפחדת מממש מדלקת. השד כבד נפוח וקשה הכי נורא זה שיש פער נראה לעין בין השדיים. לא רוצה להפסיק להניק רק להפסיק ליצר מעל הצורך של הבת שלי
💬3 תגובות
במה אתן מלבישות בלילה תינוק עד גיל שנה? פיג'ימה או בבגד גוף ושמיכה או שק שינה?
💬2 תגובות
חוששת ממש שמתחיל לי גודש איך מטפלים? מפחדת מממש מדלקת. השד כבד נפוח וקשה הכי נורא זה שיש פער נראה לעין בין השדיים. לא רוצה להפסיק להניק רק להפסיק ליצר מעל הצורך של הבת שלי
💬1 תגובות
בנות תמליצו לי על שקי שינה לניו בורן? רואה בנקסט שיש או ממש דקים או ממש חמים מישהי ניסתה ויכולה להגיד אם 5.2 טוג מתאים לעונת מעבר וחורף?
💬0 תגובות
אפשר לשים לתינוק בן חודש שכבה אחת של חולצה ביום
💬2 תגובות
קשה לי.. מרגישה שכבר לא אוהבת את בעלי. כלכלית המצב כבר תקופה לא טוב , עברנו חזרה לגור אצל ההורים שלי- עבד הרוויח 7 אלף- עכשיו פוטר מהעבודה . מרגישה שכבר שנים שום דבר לא מתקדם כלכלית ואישית וזה הופך את התקשורת היום יומית שלנו לסבל . הבן אדם לא נעים , שלילי , מתלונן על כל דבר כל הדברים הפכו למשיכה שלי אליו להגיע לאפס . איך בעל ואבא עם ילד לא תופס את עצמו בידיים ומבין שצריך לכלכל כמו שצריך
💬8 תגובות👍1 לייקים