קהילה

אני באמת לא יודעת מה לעשות. אני לא עובדת כרגע בגלל ההריון וצוואר מקוצר, גם כשהייתי עובדת כל הזמן הייתי נלחמת על השקל כי בעלי טיפוס בזבזן נורא וכבר חדלו כוחותיי, חתמנו משכנתא ועכשיו בכלל אין לי גרוש, החרדה הקיומית הזאת חונקת אותי. מעבר לזה אני חיה אצל ההורים שלי עפ הבעל ובהריון ויש לנו חדר בלבד!!!!!! בעלי מסרב בכל תוקף לצאת לשכירות וגם סירב כשהיה כסף בידיעה שלא נחזיק כי הוא יבזבז הכל אני כבר לא מסוגלת נפשית להשאר בבית של ההורים שלי, הקושי לעלות מדרגוץת, הקושי לחיות עם האחים, איפה אני אכניס פה פאקינג תינוק???? אני מתביישת בעצמי ולא מאמינה שאני נשואה בהריון וחיה עדיין פה. ככ רע לי נפשית ברמה שאני מתחרטת על הכל. אני שקלתי לצאת לעבוד נטו בשביל להשכיר לי דירה, אף אחד לא מקבל כי אני בחודש 6 אני נחנקת מכל כיוון באמת
💬0 תגובות
כמה הערכות משקל עשיתם ובאילו שבועות ?
💬1 תגובות
פוסט פריקה **** אני לא יודעת מה אני מרגישה לחוצה מתרגשת מפוחדת חושששתתת הכל מהכלללללל הריון שני קיסרי אלקטיבי יש לי בן בע׳ה ובת בכורה חוגגת 3 עוד קצת 😍 בחרתי ללדת באסף ומיקי מוסקוביץ ינתח אותי אני שבוע 36 וזה קרוב מתמידדדדדדדד אני לא יודעת אני הולכת להיות אמא לשתייםם זה מרגש ומלחיץ בייחד
💬0 תגובות
הריון עם תאומים שבוע 16+ ושרירן גדול לידם (מיומה) יותר גדול מהם ממש שלישיה בבטן חחחח.. כבר מעכשיו בקושי מצליחה לישון בנוחות בלילה ואני עם כרית שינה . עוד מישהי כמוני?
💬0 תגובות
הריון תאומים מונו מונו שבוע 26 אורך צוואר 22 מישהי יכולה לשפוך קצת אור ?? האם זה קרה לה ומתי היא ילדה ?
💬0 תגובות
****הפלה***** לצערי לעובר אין דופק ואני אמורה מחר ללכת למיון להפלה עם כדורים. מהבוקר יש לי דימום שמתחזק ובערב התחילו גם כאבי בטן שמתחזקים. עכשיו כבר ממש מתכווצת מכאבים זה אומר שזה הפלה טבעית בעצם? אני עדיין צריכה ללכת מחר למיון? או שעדיף לחכות עוד? כמה זמן זה נמשך בד״כ עד שהרחם מנתקה? אשמח ממש לכל מידע
💬19 תגובות
שורף לי הפות ברמות ממש!!!! שבוע 38+4 מה זה יכול להיות ממש שורף
💬2 תגובות
בעלי הביא לי למיטה בייגלה בלי מים זה אומר שהוא רוצה להרוג אותי?????
💬7 תגובות
בנות יש לכן אולי המלצה על חנות לדלתות פנים במחירים זולים במרכז?
💬0 תגובות
שבוע 23 ! עליתי 10 קילו עד כה ! הריונות קודמים עליתי עד 13. זה הגיוני!?
💬0 תגובות
ואו שבוע 32 הצרבת פשוט לא עוזבת אותי אני לוקחת טבליה של טאמס ולא עובר מים קרים לא עובר לא אוהבת מלפפון משהי יכולה להגיד לי איזה תרופה לקחת?? הרופא שלי רק ב7 בבוקר אוכל לשלוח לה הודעה אני אקנה מקסימום מהסופר פארם תעזרו לי בנות בבקשה תרופה שמתאימה לצרבת בלי מרשם
💬1 תגובות
אני לא מסוגלת לשמוע קולות של לעיסות מחרפן אותיייייייי שבוע 6
💬0 תגובות
מעדכנת פה לטובת כולן ברוך ה אתמול (ח תמוז תשפו- 23/6/26) ילדתי באסותא אשדוד לידת מים חוויה מטורפת. כן אגיד שהכניסה למים היתה ב10 דקות האחרונות לפני הלידה ממש בשלב הלחיצות לוקח זמן עד שעולים לחדר לידה על שיש אישור רופא ללידת מים מוניטור תקין בלי עבר רפואי כזה או אחר בקיצורררר המון דברים וגם שהכל תקין לפחות רבע שעה למלא את המים.. ועדיין חוויה בלתי נשכחת !!! תודה לשליחות הנאמנות שהיו שם עבורי ותודה לבורא עולם מעל הכל!!!!
💬1 תגובות👍4 לייקים
האם באמת אסור מלון בהריוןן??
💬5 תגובות👍1 לייקים
עשיתי בדיקת בטא בבוקר בכללית ועד עכשיו תשע בערב אין תשובות זה הגיוני ? קרה למישהי ? לרוב זה באותו יום עד ארבע גג
💬0 תגובות