משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 00:18
היי
תינוקת בת עוד מעט 5 חודשים
המליצו לי בטיפת חלב להתחיל לה טעימות שבגיל חצי שנה תאכל כבר ארוחה מלאה
מזה אומר ארוחה מלאה?
בלי תמל?
ואיך מתחילים טעימות ומשלבים ביחד עם התמל?
מתי כדאי לתת?
ומה?
כנל לגביי אלרגנים
אשמח מניסיונכם 🙏🏻
💬0 תגובות