קהילה

היי לכולן, אשמח לשמוע מניסיון של מי שהייתה במצב דומה אני בהריון ראשון, כרגע בשבוע 16 שקיפות עורפית – 2.8 מ"מ. סקירה מוקדמת: קפל עורפי 4.5 מ"מ. ציסטה צווארית קטנה (2 מ"מ) בצד שמאל. מוקד אקוגני בחדר שמאל של הלב (EIF). שאר הסקירה הייתה תקינה. בדיקת NIPT יצאה תקינה (סיכון נמוך לכל מה שנבדק). בעקבות הממצאים הרופא המליץ על ייעוץ גנטי ועל בדיקת מי שפיר. אשמח לשמוע ממי שהייתה עם שילוב דומה של ממצאים: האם עשיתן מי שפיר? האם בהמשך ההריון הממצאים נעלמו או נשארו? אני מבינה שכל מקרה הוא שונה, אבל אשמח מאוד לשמוע סיפורים מניסיון אישי כדי לקבל קצת פרספקטיבה.
💬0 תגובות
מישהי יודעת איך מנקים עגלת אנקס איקיו?
💬1 תגובות
היי בנות עשיתי שתי בדיקות ביתיות ששתיהן יצאו חיוביות ובדיקת דם גם חיובית אבל שהלכתי לרופא נשים הוא לא ראה שק הריון האם זה תקין ?
💬1 תגובות
אמהות שמביאות ממרח חומוס לתינוקות, אתן מכינות חומוס בבית או קנוי של צבר או אחלה?
💬2 תגובות
הבן שלי בן 9 חודשים ועדיין לא יצאו שיניים, החניכיים כן מאוד נפוחות אבל כבר תקופה מאוד ארוכה, יש כמו שני סימנים שנראים כמו התחלה של שיניים אבל דווקא באיזור של הניבים ולא מקדימה או למטה כמו שאני יודעת שאמור להיות, קרה למישהי? לדאוג ?
💬1 תגובות
הי שבוע 21+ האם מותר לקחת טיפות אופטלגין ואם כן כמה מנות ביום ?
💬3 תגובות
אפשר לקלת במקום פרנטל את הברזל של אלטמן באבקה?
💬1 תגובות
היי אני 11 חודשים אחרי לידה ואקום יש לציין שעשו לי חתך גדול ולפעמים בצואה יש כתמים של דם בהיר בניגוב האם למשהי זה קרה?
💬1 תגובות
היי קרה לי משהו מוזר רוצה לדעת האם זה רק לי. קיבלתי מחזור ב16.6 אחרי 6 ימים סיימתי מחזור התחלתי לספור נקיים הייתי 3 ימים נקיה לגמרי ואז הייתי בדיקור סיני לאחר הדיקור התחילו לי הכתמות שבאות והולכות והיום - יומיים לאחר הדיקור נראה כאילו המחזור חזר.
💬0 תגובות
נכנסתי להריון ראשון ברוך ה׳ דיי מהר אחרי החתונה ממש רצינו את זה ושנינו בגיל שזה לא מהיר מדיי וגיליתי על זה כשלא הייתי בבית , רציתי להפתיע אותו אבל לא הצלחתי לשמור בבטן אז התקשרתי לספר לו הוא היה שמח אבל הוא מאלה שלוקח להם זמן לעכל וכשהגעתי לבית באותו יום שמתי לו עדיין בקופסא את הבדיקה ופתק של ״היי אבא״ והוא הגיב שזה מרגש אבל לא הראה יותר מדיי נכון שהוא יודע וזה לא הפתעה אבל ציפיתי שיקפוץ עלי וישמח איתי ומאז היה לנו שבוע ממש מתוח ומלא ריבים כי אני נפגעתי שהוא לא מתפוצץ מאושר אבל הוא אומר שהוא מפחד לשמוח כי זה בהתחלה עדיין והוא מפחד שחס וחלילה נתאכזב אז הוא מתון והוא מתרגש פשוט לא יודע בהכרח להוציא את זה והוא עדיין מנסה לעכל ושיש לו כל מיני חששות כלכליות זה ממש טבעי הרגשות שלו אבל מרגיש לי שגם מה שאני הרגשתי בסדר סתם הרגשתי צורך לפרוק כי אף אחד לא יודע עדיין ואין לי את מי לשתף ואיתו אני לא בטוח כל כך ואני ממש מנסה אשמח לעידוד כי אני לא מפסיקה לבכות ואני מרגישה שזה יכול להזיק😥
💬16 תגובות
פרסום הנס 🙌🏽❤️ הבטחתי לפרסם במשך 40 יום הדלקתי נרות לרחל אימנו וברוך ה׳ נושעתי ביקשתי הריון תקין ובריא וברוך ה׳ נושעתי 🙏🏽🙏🏽 תודה תודה רבה לבורא עולם ולרחל אימנו 🙏🏽🙏🏽
💬1 תגובות❤️1 אהבה👍4 לייקים
היי בנות יש לי בבית ילד בשם רפאל ועוד אחד דוד מה הייתן בוחרות לבת משהו דומה כזה לשני השמות
💬5 תגובות👍1 לייקים
היי לכולן ❤️ רוצה להתייעץ איתכן. יש לי ילד בן 4 שמתחילת השנה חווה קשיי התנהגות בגן. עם הזמן שמנו לב שיש ילד אחד שממש מוציא אותו מאיזון. גם הגננת אומרת שהשילוב ביניהם מאוד בעייתי, ושכששניהם יחד קשה לה לנהל את הסיטואציה. אני ביקשתי מהבן שלי אינספור פעמים להתרחק ממנו, לא לשחק איתו ולא להיגרר אחריו. גם מהגננת ביקשתי שוב ושוב להפריד ביניהם ככל האפשר, אבל בפועל זה לא ממש מצליח. מה שהכי בולט הוא שבימים שהילד הזה לא מגיע לגן, הבן שלי עובר יום רגוע, משתף פעולה ומתנהג הרבה יותר טוב. לעומת זאת, כשהם יחד הוא לא רק מאבד את האיזון, אלא גם מחקה הרבה מההתנהגויות השליליות של אותו ילד, וזה מאוד מטריד אותי. הבעיה היא שהוא ממשיך עוד שנה באותו גן, והמחשבה שהם ימשיכו להיות יחד מאוד מלחיצה אותי. אני חוששת שההשפעה הזו רק תימשך אם לא יימצא פתרון. מישהי חוותה מצב דומה? מה עשיתן? האם הצלחתן לשנות את הדינמיקה ביניהם או שיש משהו נוסף שאפשר לעשות? אשמח לשמוע מניסיון שלכן. 🙏🏻💙
💬1 תגובות
תגידו לי אם אני מגזימה קמנו בבוקר. באתי להביא לבעלי חיבוק כולי מתלהבת והוא עוצר אותי אומר לי תכף לא עכשיו אמאלה איך נפגעתי 😞 כמובן שכבר ממש לא בא לי את החיבוק שלו ולא מצפה
💬3 תגובות
לפני השאלה . התחיל בזה שגדלתי במשפחה שידעה טוב מאוד איך להוריד לנו תביטחון ואיך לתת לנו הרגשה של חוסר הערכה. אני לא רוצה להיות כזאת לילדים שלי ( יש לי 2) בנתיים מגדלת אותם יפה אבל מרגישה שאולי יש דברים שאני מפספסת בשביל להעלות להם את הביטחון. אני לא רוצה שהם יהיו מאוכזבים ממני שיגדלו שלא נתנתי להם תביטיון העצמי שזקוקים לו. הגדולה שלי תעלה לכיתה א לכן הנושא חשוב לי אפילו יותר
💬3 תגובות