☰
ראשי
קהילה
שבועות הריון
מדיטציה להריון
קופונים והטבות
השוואת מחירים
בלוג
דירוגים
מאגר שמות
מחשבונים
ראשי
›
קהילה
קהילה
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 06:21
כמה עליתן עד שבוע 20?
💬
1 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 05:36
בוקר טוב בנות רוצה להתייעץ תינוק בן 4 חודשיים ,לאחרונה מרגישה שהוא באי שקט ,בוכה בלי הפסקה הוא אוכל אבל לא כמו מלפני ,אני עם ילד בן 4 ובהיריון שבוע 7+2 , לפני יומיים היה לו חום הבאתי לו כמובן תרופה ועבר לו ,אני מרגישה שאני קורסת ,התינוקי בוכה בידיים ,בטיולים כמובן שהיום אקח אותו לרופא בערב ,אני לא מפסיקה לבכות כי אני לא יודעת איך לעזור לו זהו פרקתי …
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 05:32
מישהי יודעת מאיפה התיק החתלה של ספיר אביסרור?
💬
1 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 05:13
קורה לכם שאתם הולכות הליכה קנת מהירה וכואב לכם בבטן התחתונה או בצד של הבטן?
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 03:58
היי, בשנות ה 40 מעוניינת בילד נוסף, אשמח לשמוע מניסיון של בנות פה מה אפשר לעשות כדי לשפר את מספר הביציות ואיכותן לפני שאיבה. תודה 🙏
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 01:16
ממצב שאלה איטימית מי שזה לא נעים לה שתדלג אני מאז הלידות יבשה למטה לא יכולה שנוגעים בדגדגן זה מציק לי אפילו בקמה של לנגב פיפי בשירותים לא כיף לי בסקס באלי שיסתיים וזהן
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
23 ביוני 2026 בשעה 00:21
כבר מאוד מתוסכלת באלי למות מהמחשבה של איך תהיה הלידה שבוע 32הריון ראשון עברתי קיסירי חירום הילדה בת שנה וחצי מפחדת מאוד לא באלי שוב לעבור ניתוח
💬
2 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 23:59
היי הבת שלי בת שנה וחצי כבר 24 שעות של חום עולה בערך כל 4 שעות היינו אצל הרופאה בבוקר אמרה לנו ויראלי קרה למישהי כאן?
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 23:43
זה הגיוני הכאבי גב הנוראיים אחרי הלידה ??? מה זה הדבר הזה אני לא יכולה להרים את התינוקת שלי בחיים לא סבלתי ככה
💬
2 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 23:15
בשביל לפתוח תיק ברבנות לגירושים צריך לגשת למקום בו פתחנו את התיק נישואים?
💬
1 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 23:13
היי אשמח לפרוק לגבי נושא מסוים אשמח לשמוע מחשבות , אני נשואה פלוס ילד בן שש וחצי שעולה לכיתה א' בקרוב מצב כלכלי השתפר בתקופה האחרונה בעבר היה יותר גרוע כרגע בעלי עובד הוא עובד בעבודה שבדרך כלל זה בוקר ואני כבר שנה עובדת בעבודה שהיא רק ערב אני התחלתי כנציגת שירות במחלקה הטכנית של הוט שבמצב הזה עוד יכלתי לפעמים לשלב ערב ובוקר וכרגע אני קודמתי להיות מדריכה של קורסים שזה כרגע אצלנו בעבודה שלי זה רק ערב וכל הזמן משמיעים לי וכאילו זורקים לי באוויר שהם מסכן הילד וכאילו את לא בבית. ולצערי זה באמת יוצא ככה שאני מתוסכלת מזה המון כי אני רוב הזמן לא בבית כי בבוקר הוא הולך לגן ואז בערב אני לא פה זאת אומרת שמ-3:00 אני חוזרת עד 12:00 בלילה שהוא כמובן כבר ישן. ולצערי איפה שאני גרה אין הרבה אופציות לעבודות פה כאילו מאוד קשה למצוא ולשם שינוי מצאתי מקום ממש טוב ואנחנו מאוד צריכים את הכסף זאת אומרת שאם אני לא יעבוד אז המזכרת של בעלי באמת שלא תספיק. פשוט עצוב לי כי אני יודעת שהילד זקוק לי ולפעמים הוא אומר לי מה אמא אולי תתפטרי כאילו ילד קטן אבל הוא כל פעם זורק כזה אולי אל תלכי לעבודה אולי תעבדי מהבית עכשיו לפני כן עוד איך שהוא קצת יכולתי כשהייתי נציגה רגילה אבל כרגע אני קודמתי מנהלת הדרכות ואני מעבירה קורסים ואין לי אפשרות לדפוק ברז כי לפני כן עוד הייתי דופקת ברזים או להגיד אני רוצה להגיע בוקר כאילו זה לא אפשרי. מה אתם הייתם עושים במצב כזה?? כי לדוגמה אם אני עוזבת יהיה לי קשה למצוא מקום אחר קשה מאוד.
💬
5 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 23:12
יש לי שאלה אם התינוקת שלי נולדה ב1:40 בלילה מאז שהיא נולדה היא נרדמת רק בשעה הזאת לא משנה מה אני ניסיתי לעשות מקלחת מוקדמת אוכל אחרי מקלחת באמת הכל ואין כלום לא עובד היא נרדמת רק ב1-2 בלילה גם אצלכם זה ככה?
💬
2 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 22:58
ביקשתי מבעלי שישן היום ליד הבן שנה שלנו , אני חודש שמיני וכבר נגמרתי להתעורר באמצע הלילה הוא פשוט אמר לי לא אני צריך לישון לקח שמיכה ובא לצאת מהחדר ואז חטפתי עצבים אמרתי לו שיזהר אם יוצא עצרתי אותו ואמרתי לו שאני ישנה שם בסלון ולקחתי את הכרית שלי והלכתי לסלון והוא פשוט נתן לי ללכת ועד עכשיו לא הגיע להגיד לי כלום😭בעל זבל למה מתחשב מה ביקשתתתתיי כבר😭😭😭😭 גם ככה אני עם הילד כל היום מה אכפת לך לתת לי לילה עם שינה טובה מידי פעם !!!! פשוט נהיה זבל אליי באמת לא יודעת אני מרגישה ששונאת אותוווווו כבררר
💬
4 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 22:26
בנות שהסתובבו עם פתיחה של 2.5 ומחיקה 70 בערך .. איך הגעתן בסוף לחדר לידה עם כמה פתיחה ומחיקה ? אני כבר מעל שבוע ככה לא בדקתי מאז אבל ממה שידוע לי
💬
4 תגובות
משתמשת פורטי
22 ביוני 2026 בשעה 22:11
היי בנות האם יש פה מישהי שעישנה ירוק ועשתה הפלה (לא כדור)
💬
0 תגובות
הקודם
1
2
3
4
5
6
7
הבא