קהילה

למישהו קופון להיפסטר ?
💬0 תגובות
פוסט פריקה לפני 4 חודשים הוצאתי התקן מירנה מאז אני מנסה להיכנס להריון ללא הצלחה בחודש האחרון הרופא שלח אותי מספר פעמים לבדיקות דם ומסתבר שיש לי רזרבה שחלתית נמוכה מאוד מאוד (ערך חריג) בהתחלה הוא התקשה להאמין לאור העובדה שהרתי פעמיים באופן ספונטני וחזרנו שוב על הבדיקה אבל התוצאות לא השתנו לצערי ממש נכנסתי מזה לדיכאון כרגע אני מחכה לתור לרופא פוריות בתקווה שיוך קצת אור אשמח אם מישהי שעברה משהו דומה תוכל לשתף אותי
💬1 תגובות👍1 לייקים
כלללל ערב אותה שעה הבת שלי בת החודשיים חווה התקף גזים ככל הנראה וווואי אני משתגעת וזה נמשך שעות עד שהיא נרדמת בחייאת מה עושים???
💬5 תגובות
היי לכולן. הבת שלי בת 3 וחצי בחודש האחרון פשוט מסרבת להיכנס לתוך האמבטיה להתקלח צעקות צרחות. מישהי עוד חוותה או חוווה עם הילדים ומה יש לעשות?
💬4 תגובות
התייעצות. אני התחלתי לחשוב על ללמוד מקצוע רציני וממש מתלבטת. אני בת 30 הריון רביעי, ובא לי ללמוד פסיכולוגיה התפתחותית. רוצה מאוד להיות מאבחנת. זה מצריך הרבה מאוד לימודים. נראה לכן מציאותי ללמוד תוך כדי הריונות, לידות וניהול בית שוטף? אני מתכננת כן עוד הריון או 2 לפחות בשנים הבאות. לא רוצה לוותר על ילדים בגלל הלימודים. מה אומרות? אפשאי שניהם? מציינת שאין לי שום דבר ביד חוץ מתעודת בגרות מלאה
💬4 תגובות
היי מאמאותתתת איך מנקים פליטות מבגדים פליז הלפפפ חח
💬1 תגובות
היי, יש משהו שלא מובן לי אני אחרי ivf ויצאה בדיקה דפ חיובית איך מחשבים איזה שבוע אני?
💬4 תגובות
ממליצות על דונה? לקראת לידה שניה הבת הגדולה תהיה בת כמעט שנתיים כשאלד בעזרת ה. חשבתי על דגם x שנשכב כאופציה.
💬0 תגובות
מישהי שהיה לה b12 נמוך בהריון כמה היה לכם ואיזה טיפול קיבלתם זריקות/כדורים?
💬8 תגובות
מישהי שהיה לה b12 נמוך בהריון כמה היה לכם ואיזה טיפול קיבלתם זריקות/כדורים?
💬0 תגובות
מישהי שהיה לה b12 נמוך בהריון כמה היה לכם ואיזה טיפול קיבלתם זריקות/כדורים?
💬0 תגובות
� מחפשים בייביסיטר חמה, אחראית ומנוסה? 🌸 היי, ❤️ מזמינה אתכם להשאיר את הילדים בידיים טובות ובטוחות. ✨ בעלת ניסיון רב עם ילדים ותינוקות: 👶 עבדתי בגני הילדים של עיריית תל אביב. 🍼 עבדתי במחלקת היונקים בבית החולים וולפסון. 💗 סבלנית, אחראית, חמה ואוהבת ילדים מכל הלב. 🏡 השמירה מתקיימת בבית שלי ביפו–תל אביב, בסביבה נעימה, נקייה ובטוחה. 🎨 משחקים, יצירה, הקראת סיפורים, יחס אישי והמון אהבה ותשומת לב. 💰 מחיר: 80–100 ₪ לשעה (בהתאם לגיל הילד ולשעות). 📩 לפרטים נוספים ולתיאום מוזמנים לשלוח הודעה ואחזור בהקדם
💬5 תגובות
היי בנות ילדתי היום בשעה טובה בןןן ב''ה בריא ושלם ויש לו ראש ביצה תגידו זה יעבור?.אמרו לי שיש לי תעלה צרה וזה יעבור כמה ימים ... באמת זה נכון?
💬8 תגובות👍4 לייקים
אני לא מעכלת !!! עשיתי את הסגולה של רחל אימנו ונתקלתי !!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹איזה טוב ה׳
💬2 תגובות👍8 לייקים
היי מישהי רכשה סל קל מסתובב במחיר נורמלי? אשמח להצעות ❤️
💬0 תגובות