קהילה

פליז עזרה !!! הבת שלי בת 2.8 כבר שבוע לא מוכנה לעשות קקי באסלה, נרתעת מפוחדת זה עומד לה בפי הטבעת והיא מתאפקת לא יושבת לעשות.ֶ היא נגמלה מזמן בגיל 2 בדיוק לכן לא שייך כי תמיד עשתה קקי משהו קרה לאחרונה!!! שלשום בלילה שמתי פתילה שיעזור לה אכן שיחררה המון קקי וחזר לה השטות הזאת לראששש היא נעולה לא לשבת ולא לנסות להוציא !!! מה עושים????
💬1 תגובות
היי, מה חושבות על זוג דתי שהבעל שומר עיניים וממש מקפיד ולומד תורה יומיים בשבוע והולכים לים מעורב ?
💬5 תגובות
בנות רגע של שעשוע 😅 מה המיתוסים על הריון של בן ומה המיתוסים על הריון של בת?
💬0 תגובות
שאלה האם מנהגי אבלות זה חובה זה מנהג או הלכה אני באמת צריכה תשובה אני דתייה אבל ברוך השם בזה לא מבינה. אמא שלי נפטרה לפני חודש ומשהו הדבר הכי קשה בעולם זה ההתמודדות אחרי כל לילה לא מצליחה להירדם אבל שירים עוזרים לי מאוד ומרגיעיפ זה עושה ישר מצב רוח זה ממש עוזר אם אני לא שומעת משהו ישר יש לי מחשבות מעציבות ממש אז שואלת.. אם מישהי מבינה ויודעת לתת לי תשובה..
💬6 תגובות
מאיזה שבוע צריך להיות במעקב על תנועות?
💬0 תגובות
אשמח להתייעצות ממי שהתנסה בפועל. יש לנו Britax One4Life ואנחנו מאוד מרוצים ממנו, ילד בן 2.11, שוקל 12.9 ק”ג. בעוד כחודשיים תיוולד לנו תינוקת, ואנחנו מתלבטים האם להעביר את ה-One4Life אליה ולקנות לאיתן Grow With You ClickTight, או פשוט לקנות One4Life נוסף. המחיר פחות מהווה שיקול. אשמח לשמוע במיוחד ממי שהיה לו ניסיון עם שני הדגמים
💬1 תגובות
כותבת פוסט של מריבה עם בעלי אחרי תקופה כל כך טובה שלנו ביחד שהתחלתי להרגיש מאוהבת בו מחדש, יש לנו 2 ילדים קטנים, בעלי באמת בן אדם חרוץ, קם כל יום לנץ באמת אחלה בן אדם, משתדל לשמח אותי, יש בו מלא דברים טובים. הלכנו לישון אתמול מאןד מאוחר ב00:00 בלילה אני בבית הייתי כל היום וכן נחתי , התינוק שלי משום מה היום לא היה רגוע אבל כן ישן אז הצלחתי גם לנוח בשקט שלי וגם לישון איזה שעה. סידרתי את הבית. בבוקר הוא היה עם שניהם אחרי שקם ב4 וחצי בבוקר לנץ ואז היה עם התינוק שלי שאני אוכל לישון עוד ואירגן את הילדה שלי לגן כמו שצריך ולקח אותה לגן כמו תמיד. אחרהצ אמר שהוא שבור מעייפות ולמרות שהיה לי קשה עם שניהם אחרהצ כי הוא חוזר מאוד מאוחר אמרתי שאקח אותם לגינה להעביר את הזמן ושאלתי אותו כמה זמן הוא מתכוון לישון הוא אמר לי ששעה. אמרתי טוב אני יעביר את הזמן ויש לנו מדרגות בבית אז אמנם היה לי קל לרדת וכבר חיכיתי שיעבור שעה כי כבר רציתי את הסוף יום . לקראת הזמן שעובר שעה התקדמנו לבית חייגתי אליו אמרתי לו אתה יכול בבקשה לרדת והוא אמר די נו די אין לי כוח , בתכלס יכולתי לעלות איתם לבד אבל זה איזה 15 מדרגות ואני עם עגלה, נתתי לבן אדם לישון כמעט שעה כמו שסיכמנו. אני מתקשרת אליו הוא אומר אין לי כוח ואני פאקינג מחזיקה פיפי ומחכה כמו מסכנה. קראתי לו מאמי מאמי וגם התינוק שלי שניה בכה . אחרי בערך 3-4 דקות לא זוכרת הוא ירד. התקשרתי אליו כמה פעמים והוא ניתק לי בפרצוף. רעד לי הלב. אני הייתי בשוק עולמי. בחיים הוא לא פגע בי ככה. הוא תמיד שותף ופעיל 100% בגן שעשועים הוא זה שסוחב את הילדה שלנו על הכתפיים כל הזמן ואני נחה הכי סבלני, אוהב אכפתי ודואג. גם לי. התנהגות מסריחה ובזויה של ילד שלא מתאימה לו. אחר כך קילחנו אותם אני הכנתי לילדה ארוחת ערב לתינוק בקבוק והוא נרדם מאוד מהר התינוק. אמרתי לו שאני עולה להתקלח ושיטפל בגדולה. הוא טיפל בה קרא לה סיפורים לפני השינה ניקה אותה והרדים אותה. אחר כך הלך לקנות נובימול לקטן כי ביקשתי. אני בפאקינג שוק. בחיים הוא לא פגע בי. בחלומות הכי מגעילים לא יכולתי לדמיין סצנה כזאת נוראית שהוא גרם לי לחוות. אני פגועה. חרא לי. יש לו מזל שירד. נשבעת לכם שלא הפסקתי לקלל אותו בלב. אני מבינה שהוא עייף. שבור וגם עכשיו? אשכרה לא בא להשלים איתי הולך לישון קראתי לו ילד קטן . כל כך עצוב לי שהוא משאיר אותי ככה ולא פותר בצורה בוגרת דברים. התנהגות בזויה. מה אומרות?! אני צודקת נכון? אשמח לעצות לשלום בית. אני באמת אבודה. בחיים לא נפגעתי ככה. אני בשוק
💬70 תגובות
היוש בנות יש לי שאלה מינית אז מי שלא מתאים לה שתעביר סליחה מראש אני ממש סקרנית לדעת מה זה אומר איבר ארוך או עבה לא ראיתי בחיים לפני בעלי וגם אין לי כלכך אינדיקציה מה זה נקראא ארוך ומה זה נקרא עבה? בערך בסנטימטרים או בהמחשה למשהו אני יודעת שזו שאלה מביכה בטירוף אבל זה יושב לי בראש כל פעם שמדברים על זה ויש הרבה נושאים כאלה כאן בפורטי שנשים אומרות יש לו גדול או יש לו עבה על כמה מתכוונות אשמח לדעת אחת ולתמיד תודה למי שעונה וסליחה שוב אם מפריע למישהי 🙏🏻
💬2 תגובות
מחזור אחרון 1.6 בטא 200 היום , האם זה תקין ? איזה שבוע זה?
💬1 תגובות
בנות שעברו גרידה איך היה לכם מבחינת הדימום
💬0 תגובות
שבוע 9 ויש לי בטן כמו בהריון הראשון בחודש רביעי. איך זה יכול להיות??
💬1 תגובות
יש סימילאק בבום?
💬0 תגובות
היי משהי קנתה עגלת ג'וי ? קניתי רוצה לשמוע איך היא
💬1 תגובות
היי רציתי להתייעץ הבת של בת שנה ושלוש נפלה על הפנים והשן שלה נשברה מה אפשר לעשות ?😭 בקופת חולים אמרו לי להגיע מחר
💬4 תגובות
שבוע 9 כל יום אוכלת מנה חמה זה בסדר או שמשפיע ??
💬6 תגובות