קהילה

בוקר טוב הריון ראשון ושמעתי הרבה על המלצות לקנות משאבת הנקה מאלי אקספרס ושהניידות שלהם לא נופלות מהארץ ובפחות מחצי מחיר אשמח לשמוע המלצה על משאבה ספציפית שהיא נהנתה וקישור תודה מראש!
💬0 תגובות
למישהי היה שלילי אחריי יומיים איחור ואז חיובי ?
💬0 תגובות
איזה משחקים וצעצועים הילדים שלכם הכי אוהבים? מה הכי מעסיק אותם ? ממה הכי מתלהבים? איזה צעצועים אתן חושבות שחובה שיהיו בבית עם ילדים קטנים??
💬1 תגובות
ריח לא נעים למטה אחרי לידה.. מתי זה עובר?
💬1 תגובות
הריון שלישי שבוע 35 עליתי פאקינג 19 קילו ! זה הכי הרבה מכל ההריונות באלי לבכות איך זה הגיוני שהאחרון הכי הרבה אני רואה את כולם שבאחרון עולות בקטנה לעומת הקודמים בכללי כולן נראות טוב אני מרגישה ענקית
💬0 תגובות
הריון שלישי שבוע 21 ואני מרגישה שאני בחודש שמיני מזה השטויות האלה??? הבטן ענקית אני מרגישה שאני בקושי זזה בקושי מתכופפת זה ממש לא היה ככה בהריון השני, אני לא משווה להריון ראשון שהיה צ׳יפס אבל זה מוגזםם!!! זה רק אני ככה???
💬1 תגובות
עם מה מומלץ להתחיל טעימות אשמח להמלצות
💬3 תגובות
כשתינוק שלי יוולד הילדה שלי בדיוק תחגוג יום הולדת 3. אני צריכה עגלת תאומים או שבגיל 3 ילדים כבר לא צריכים עגלה?
💬3 תגובות
דליות בפות - מה עושים?!???!! אלוהים איזה כאבים
💬3 תגובות
הבת שלי בת 12 יום וכבר יומיים ישנה במרווחים של שש שעות אוכל יפה כמיות גדולות (מה שנמדד מהבקבוק 65+ שאוב) וגם יונקת, יצאות טובות אבל ממש דואגת שהכל תקין לא מצליחה לישון בלילות והאם הכמויות לחלב אם שאוב תקינות
💬0 תגובות
הבת שלי בת 12 יום וכבר יומיים ישנה במרווחים של שש שעות אוכל יפה כמיות גדולות (מה שנמדד מהבקבוק 65+ שאוב) וגם יונקת, יצאות טובות אבל ממש דואגת שהכל תקין לא מצליחה לישון בלילות והאם הכמויות לחלב אם שאוב תקינות?
💬0 תגובות
היי ♡♡ צריכה עזרה ילדתי ב"ה לפני שבוע. עדיין לא מצאתי שם לבת. נלחצת מזה ממש. אשמח לכל רעיון בבקשה עזרתכן. שם דתי או אם קונוטציה. אבל כל רעיון התקבל. מי יודע :* תודה רבהההה
💬7 תגובות
תינוק בן שלוש שבועות שמתי לב שהנשימה שלו לא טובה , אני שמה לו טיפות אף באופן קבוע כך שהאף שלו לא סתום. הוא מחרחר מרגיש כאילו יש לו ליחה בגב ושהוא אוכל אז ממש מרגישים ושומעים את החירחורים זה נשמע שממש קשה לו לנשום משהי חוותה את זה?
💬6 תגובות
חייבת לפרוק אני ממש שונאת בני אדם אני חושבת שכולם אינטרסנטים (רוב רובם!) כולם חושבים איך הקשר יקדם אותם מה זה יתן להם אף אחד לא באמת אוהב אהבה אמיתית, טעות אחת שבן אדם יעשה לו במקום והבן אדם- מחוק. כל אחד רוצה רק לקדם את עצמו. כל אחד רוצה שהשני יגרום לו להרגיש טוב. כל אחד רוצה להתחבר לאנשים עם מעמד או כסף. או משפחה גדולה בשביל החברה.. אי אפשר לסמוך עליו בן אדם בלי קול אחד בסוף בוגד. לאחרונה אני ממש פוחדת מבני אדם ורואה בכל פרצוף אדם שבסוף יתקע סכין בגב, אז אני אומרת לעצמי למה מההתחלה לתת לו את הלב שלי, להיות מי שאני, להיפתח.. ובסוף מה יהיה??
💬3 תגובות👍1 לייקים
יש פה מישהי שראתה אווטאר אנג? ויודעת אם אווטאר קורה כזה נורא או ששווה לראות?
💬2 תגובות