☰
ראשי
קהילה
שבועות הריון
מדיטציה להריון
קופונים והטבות
השוואת מחירים
בלוג
דירוגים
מאגר שמות
מחשבונים
ראשי
›
קהילה
קהילה
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 18:55
איפה קונים פונצו מגבת איכותי לילדים?
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 18:33
חחח איזה קטע אני שבוע 9+5 הריון שני מרגישה כמו בועות בבטן כיאלו מרגישה שמשהו חי בתוכי לא זוכרת שהרגשתי כזה מוקדם בהריון הראשון עוד מישהי מזדהה? 😂
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 18:25
ילדתי ליפני 3 ימים וקמתי בשבת עם חלב החזה שלי כואב מאוד לא יכולתי לשאוב בשבת ועכשיו זה גדל יותר וכואב הרבה יותר לא מבינה בזה ... אני אצליח לשאוב ?
💬
6 תגובות
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 18:22
גלולות סרזט כמה זמן היה לכן דימום הסתגלות? ומי שאיחרה ליטול גלולה ונהיה לה דימום,כמה זמן איחור זה היה והאם זה היה כתם עדין או דימום?
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 17:43
תינוק בן חצי שנה מותר להאכיל גבינה לבנה 5 אחוז?
💬
2 תגובות
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 17:38
שבוע טוב❤️ הבן שלי בן שבועיים וסבל מגזים בשעות הצהריים רעב רק שבמיומיים האחרונים הוא סבל יותר וצרח יותר התחלתי לתת לו ביוגאיה אתמול 5 טיפות והבנתי שיש שיפור אחרי שבוע זה הגיוני שכבר יש שיפור או שזה בפוקס? ועדיף לתת פחות מ5 טיפות?כי הוא עדיין לא בן חצי שנה
💬
0 תגובות
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 17:07
יאוווו גיליתי על הריון שלישייי אחרי שתי בניםםםםם איך אני מקווה שזאת תהיה בת, כמובן מה שבא מבורך אבל אם זה בן כנראה נתגלגל להריון רביעייי 😂😮
💬
1 תגובות
❤️
2 אהבה
👍
2 לייקים
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 16:55
היית אומרת שלום לאקס שלך ? פגשתי אקס שלי במקום ציבורי (כל אחד עם הילדים והמשפחה שלו) הוא ממש ניסה ליצור איתי קשר עין ופשוט התעלמתי לחלוטין . איך אתן הייתן מגיבות לסיטואציה שכזאת
💬
6 תגובות
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 16:33
הי בנות עברתי תפר חירום בשבוע 22 עקב התקצרות צוואר רחם השאלה שלי אם הצוואר אמור ליתארך עם הזמן ואשמח לשמוע אם יש כאן בנות שעברו את זה ומשכו עד הסוף ❤️🩹
💬
1 תגובות
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 16:21
לפי המחזור אחרון שבוע 40+1 לפי תיקון של הרופא (41 מחר) ברביעי הייתי פתיחה 2 ועשו לי סטריפינג בלילה יש לי צירים סדירים מאוד אבל ביום כלום איך ממשיכים מכאן מה אפשר לעשות כדי ללדת מיואשת כבר
💬
1 תגובות
👍
1 לייקים
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 14:58
מעניין אותי, אמנם זו אפליקציה שמתחילה כמקום להריוניות, אבל הפורומים כבר ממשיכים משם גם לאימהות. ואני נשארתי פה, למרות שהילדים כבר גדלו ממש ממש. אז מעניין אותי, כמה אתן נהנות מהאימהות? כמה אתן מאושרות ביומיום? זה עולה לי במיוחד כשבעלי לא נמצא, שזה בעיקר שבתות ואז אני איתם פשוט שעות רבות ברצף. אני רואה לפעמים את הטענה הכועסת, אז למה הבאתן ילדים בכלל? אם אתן לא רוצות לגדל אותם, להיות האחראיות על החינוך, שניה אחת של חופש ואתם רק מחכות לזרוק אותם למסגרת. אז הילדים שלי אפילו לא בצהרונים. שאני אוספת אותם אני מאושרת, כל כך התגעגעתי. שניה אחר כך כמובן שהכל כבר מתהפך. כל פעם שבעלי יוצא והוא מתקשר לשאול מה נשמע, אני עונה לו על הקצה, נשימה לפני פיצוץ. ובאמת שכבר מתביישת שכל פעם שהוא מתקשר ברור שאני סובלת. סובלת עם הילדים שלי. מרגישה בייביסיטר שרק מחכה שהזמן יעבור, שבעלי יחזור הביתה, שיהיה זמן ערב ויהיה טיפה של שקט. אני מנסה לחשוב עם עצמי כמה אחוז מהיום אני גם נהנית?
💬
5 תגובות
❤️
1 אהבה
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 14:41
תסבירן לי למה האחיות בתינוקיה אוהבות לעשות כאלה רגשות אשם אם לא לקחתי את הילד שלי כל דקה ביום אם הייתי רוצה אפס הפרדה אז הייתי לוקחת ואם אני שמה בתינוקייה כנראה שאני צריכה זמן להתאושש או שפשוט באלי לנוח ולצבור כןחות לפני שאני חוזרת הביתה
💬
3 תגובות
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 14:07
הבת שלי בת 7 שבועות אוכלת בבקבוק של הגן , מתלבטת אם להחליף לה מפטמה 0 לפטמה 1.. אוכלת די לאט ובקושי מסיימת בקבוק של 90 מ״ל מתי החלפתם? זה ממש הבדל?
💬
1 תגובות
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 13:55
בנות צירים זה ממש כואב או שזה כמו כאב מחזור ? אני לידה ראשונה ולא יודעת למה לצפות אתמול היה לי כאב בגב התחתון ובבטן כמו מחזור וזה כן היה כאב נסבל השאלה אם זה נחשב ציר ??
💬
7 תגובות
👍
1 לייקים
משתמשת פורטי
27 ביוני 2026 בשעה 13:52
אני מתה מתה ללדת כבר יאו בבקשה שזה יהיה היום בבקשה !!! שבוע 38+2
💬
4 תגובות
❤️
2 אהבה
👍
1 לייקים
הקודם
1
2
3
4
5
6
7
הבא