קהילה

20 יום מהקיסרי ועדיין שורף באזור הצלקת ומרגישה שאזור המין רדום ונפוח בנות שעברו את זה מתי זה אמור לעבור ? כבר נכנסתי לדיכאון מהכאב הזה שלא יכולה באמת לנצל את החופשת לידה ואפילו לצאת מהבית
💬0 תגובות
תינוקי מתוקק בן שבועיים עם הפרשות מהעין!! תקין? איך אפשר לעזור לו
💬1 תגובות
היי אשמח לשמוע מניסיון, מתלבטת אם ללדת בברזילי או באסותא אשדוד
💬2 תגובות
שואלת כדי לראות איך זה יראה בעייני הסביבה אני ובעלי וזוג חברים שלנו החלטנו לעבור לגור יחד בבית גדול בשביל החוויה כי זה כיף כי באמת אנחנו והם במהלך השנים האחרונות עברנו מעיר לעיר (הבעלים עצמאים אז הם נוסעים מעיר לעיר ( אז חשבנו לעבור לגור כולנו יחד שזה יהיה כיף רצח . אני לא עובדת אני עם הבת שלי בבית ויש לי עוד שתיים שבגן והם בדיוק התחתנו בעזרת השם בקרוב ילד . מה דעתכם על הרעיון באמת שואלת בתמים גם איך מספרים דבר כזה למשפחות בלי שיחשבו שהשתגענו🤣 ותאמינו לי זה לא בא סתם ככה זה בא אחרי תקופה חרא מאוד נפשית בגלל דברים אישיים ואמרנו באמת זה יהיה דבר כל כך כיף .
💬9 תגובות
זה נורא אם לא התחלתי עדיין לצחצח שיניים לתינוקת שלי בת השנה וארבעה חודשים? שמים משחה? לא נורא שתבלע אותה? מצחצחים את כל הפה או רק איפה שגדל שיניים? איזה מברשת מומלצת?
💬5 תגובות
סוכרת הריון ותזונה דלת פחמימות - מישהי עושה/עשתה את זה?
💬0 תגובות
זה בסדר שחברים של הבן זוג שלי מדברים איתו על נשים אחרות שהם מתחילים ושואלים איך היא ניראת וכו וזה ?
💬5 תגובות
זה בסדר שחברים של הבן זוג שלי מדברים איתו על נשים אחרות שהם מתחילים ושואלים איך היא ניראת וכו וזה ?
💬0 תגובות
חברים של בעלי סגרו חמישי עד שבת של סוכות במלון בים המלח עם הילדים שלהם. התינוק שלי יהיה בתאריך הזה בן שלושה וחצי חודשים. האם לא מומלץ לצאת עם תינוק בגיל הזה לחופשה? זה קשוח? מישהי שיצאה עם תינוק בגיל הזה לחופשה?
💬2 תגובות
אני שואלת אתכן שאלה תענו בכנות אם עכשיו אתן במיטה עם הטלפון והבעל לעדכן גם בטלפון יוצא לכן להסתכל מה הוא עושה בטלפון הכוונה (יעני לרגל בלי שידע שאתן מסתכלות בזמן שהוא בטלפון לידכן) תקראו לזה איך שאתן רוצות אבל שאלה לגבר שלכן זה מפריע אם הוא יהיה לידכן בטלפון ואז יקלוט שאתן מסתכלות ?
💬13 תגובות
אני שואלת אתכן שאלה תענו בכנות אם עכשיו אתן במיטה עם הטלפון והבעל לעדכן גם בטלפון יוצא לכן להסתכל מה הוא עושה בטלפון הכוונה (יעני לרגל בלי שידע שאתן מסתכלות בזמן שהוא בטלפון לידכן) תקראו לזה איך שאתן רוצות אבל שאלה לגבר שלכן זה מפריע אם הוא יהיה לידכן בטלפון ואז יקלוט שאתן מסתכלות ?
💬0 תגובות
היי בנות , למה אתם נגד זירוז לידה? אני לידה ראשונה לא מבינה בזה בקושי
💬6 תגובות
היוש אני שבוע 36 וגיליתי ממש לאחרונה שיש קשר בין בעיית הקרישיות שלי בדם לבין עניין לקיחת האפידורל כלומר שלא אוכל לקחת אפידורל בעקבות זאת, ממש לא תכננתי על לידה ללא אפידורל אז אשמח לטיפים מנשים שעברו כבר לידה ללא אפידורל, איך התמודדתן עם הצירים והכאבים? המועד שלי מתקרב ואשמח לכל הטיפים שיש לכן
💬2 תגובות
בנות אני שבוע חמישי פלוס ארבע הגיוני שמתחיל לצאת לי בטן ???????
💬0 תגובות
בנות אני שבוע חמישי פלוס ארבע הגיוני שמתחיל לצאת לי בטן ???????
💬0 תגובות