קהילה

קשה לי.. מרגישה שכבר לא אוהבת את בעלי. כלכלית המצב כבר תקופה לא טוב , עברנו חזרה לגור אצל ההורים שלי- עבד הרוויח 7 אלף- עכשיו פוטר מהעבודה . מרגישה שכבר שנים שום דבר לא מתקדם כלכלית ואישית וזה הופך את התקשורת היום יומית שלנו לסבל . הבן אדם לא נעים , שלילי , מתלונן על כל דבר כל הדברים הפכו למשיכה שלי אליו להגיע לאפס . איך בעל ואבא עם ילד לא תופס את עצמו בידיים ומבין שצריך לכלכל כמו שצריך
💬1 תגובות👍1 לייקים
אין לי סבלנות כבר אני שבוע 39+2 ואני מתה ללדת אני כבדה חסרת סבלנות לידה 4 בעזרת ה' אשמח לטיפים לזרוז לידה .
💬2 תגובות
תינוק בן שלושה שבועות רוצה לישון רק על הבטן לאורך כל היום ובימים האחרונים גם בלילה, אני מנסה להפוך אותו על הגב כשהוא נמצא בשינה עמוקה אך הוא מתעורר בצרחות ולא נרגע עד שאני מחזירה אותו בחזרה על הבטן.. ניסיתי עיטוף, ניסיתי להרדים בידיים ולהניח אותו בעריסה, שום דבר לא עוזר… מה עושים? אני מרגישה אבודה לגמרי
💬2 תגובות
התייעצות דחוף… מי שנוטלת פרנטל 9 חודשים של אלטמן אשמח שתריחו את הקופסא עדיף קופסא שנפתחה לאחרונה ותגידו לי אם גם אתן מריחות ריח חריף מידיייי מהכדורים והקופסא לאחרונה?? זה תקין?? בדיוק סיימתי קופסא שלא היה לה ריח בכלל
💬3 תגובות
היי לכולן, אשמח לשמוע מניסיון של מי שהייתה במצב דומה אני בהריון ראשון, כרגע בשבוע 16 שקיפות עורפית – 2.8 מ"מ. סקירה מוקדמת: קפל עורפי 4.5 מ"מ. ציסטה צווארית קטנה (2 מ"מ) בצד שמאל. מוקד אקוגני בחדר שמאל של הלב (EIF). שאר הסקירה הייתה תקינה. בדיקת NIPT יצאה תקינה (סיכון נמוך לכל מה שנבדק). בעקבות הממצאים הרופא המליץ על ייעוץ גנטי ועל בדיקת מי שפיר. אשמח לשמוע ממי שהייתה עם שילוב דומה של ממצאים: האם עשיתן מי שפיר? האם בהמשך ההריון הממצאים נעלמו או נשארו? אני מבינה שכל מקרה הוא שונה, אבל אשמח מאוד לשמוע סיפורים מניסיון אישי כדי לקבל קצת פרספקטיבה.
💬6 תגובות
מישהי יודעת איך מנקים עגלת אנקס איקיו?
💬2 תגובות
היי בנות עשיתי שתי בדיקות ביתיות ששתיהן יצאו חיוביות ובדיקת דם גם חיובית אבל שהלכתי לרופא נשים הוא לא ראה שק הריון האם זה תקין ?
💬4 תגובות
אמהות שמביאות ממרח חומוס לתינוקות, אתן מכינות חומוס בבית או קנוי של צבר או אחלה?
💬5 תגובות
הבן שלי בן 9 חודשים ועדיין לא יצאו שיניים, החניכיים כן מאוד נפוחות אבל כבר תקופה מאוד ארוכה, יש כמו שני סימנים שנראים כמו התחלה של שיניים אבל דווקא באיזור של הניבים ולא מקדימה או למטה כמו שאני יודעת שאמור להיות, קרה למישהי? לדאוג ?
💬1 תגובות
אפשר לקלת במקום פרנטל את הברזל של אלטמן באבקה?
💬2 תגובות
היי אני 11 חודשים אחרי לידה ואקום יש לציין שעשו לי חתך גדול ולפעמים בצואה יש כתמים של דם בהיר בניגוב האם למשהי זה קרה?
💬1 תגובות
היי קרה לי משהו מוזר רוצה לדעת האם זה רק לי. קיבלתי מחזור ב16.6 אחרי 6 ימים סיימתי מחזור התחלתי לספור נקיים הייתי 3 ימים נקיה לגמרי ואז הייתי בדיקור סיני לאחר הדיקור התחילו לי הכתמות שבאות והולכות והיום - יומיים לאחר הדיקור נראה כאילו המחזור חזר.
💬0 תגובות
נכנסתי להריון ראשון ברוך ה׳ דיי מהר אחרי החתונה ממש רצינו את זה ושנינו בגיל שזה לא מהיר מדיי וגיליתי על זה כשלא הייתי בבית , רציתי להפתיע אותו אבל לא הצלחתי לשמור בבטן אז התקשרתי לספר לו הוא היה שמח אבל הוא מאלה שלוקח להם זמן לעכל וכשהגעתי לבית באותו יום שמתי לו עדיין בקופסא את הבדיקה ופתק של ״היי אבא״ והוא הגיב שזה מרגש אבל לא הראה יותר מדיי נכון שהוא יודע וזה לא הפתעה אבל ציפיתי שיקפוץ עלי וישמח איתי ומאז היה לנו שבוע ממש מתוח ומלא ריבים כי אני נפגעתי שהוא לא מתפוצץ מאושר אבל הוא אומר שהוא מפחד לשמוח כי זה בהתחלה עדיין והוא מפחד שחס וחלילה נתאכזב אז הוא מתון והוא מתרגש פשוט לא יודע בהכרח להוציא את זה והוא עדיין מנסה לעכל ושיש לו כל מיני חששות כלכליות זה ממש טבעי הרגשות שלו אבל מרגיש לי שגם מה שאני הרגשתי בסדר סתם הרגשתי צורך לפרוק כי אף אחד לא יודע עדיין ואין לי את מי לשתף ואיתו אני לא בטוח כל כך ואני ממש מנסה אשמח לעידוד כי אני לא מפסיקה לבכות ואני מרגישה שזה יכול להזיק😥
💬20 תגובות
פרסום הנס 🙌🏽❤️ הבטחתי לפרסם במשך 40 יום הדלקתי נרות לרחל אימנו וברוך ה׳ נושעתי ביקשתי הריון תקין ובריא וברוך ה׳ נושעתי 🙏🏽🙏🏽 תודה תודה רבה לבורא עולם ולרחל אימנו 🙏🏽🙏🏽
💬1 תגובות❤️1 אהבה👍4 לייקים
היי בנות יש לי בבית ילד בשם רפאל ועוד אחד דוד מה הייתן בוחרות לבת משהו דומה כזה לשני השמות
💬6 תגובות👍1 לייקים