קהילה

היי תינוקת בת עוד מעט 5 חודשים המליצו לי בטיפת חלב להתחיל לה טעימות שבגיל חצי שנה תאכל כבר ארוחה מלאה מזה אומר ארוחה מלאה? בלי תמל? ואיך מתחילים טעימות ומשלבים ביחד עם התמל? מתי כדאי לתת? ומה? כנל לגביי אלרגנים אשמח מניסיונכם 🙏🏻
💬0 תגובות
הי יקרות שבוע מבורך יש לבעלי בטלפון צאטים נעולים מה זה אומר? מה זה בכלל נראה מחשיד מיד שפותחים ווצאפ רואים את זה כתוב
💬28 תגובות
שבוע 38+3 יש לי כבר שעה וחצי כאבים חזקים בגב התחתון כמו כאבי מחזור שלא עוברים בכלל ומדי פעם התקשויות בבטן זה לא סדיר אז אני לא מצליחה כל כך לתזמן את זה יש מצב שזה צירים ??
💬1 תגובות
הבת שלי בת שנה וחצי מפונקת ובכיינית,בררנית באוכל,ועושה בעיות בשינה קמה לבקבוקים כל כמה שעות ,זה מתסכל מאוד ,ברמה שלפעמים שהיא בוכה סתם בעלי צועק עליה והיא ממש נבהלת ובוכה והיא מאוד רגישה ושעתיים היא רק בכתה לי וחיבקתי אותה ושמתי אותה איתי לישון ,והיא נורא פחדה ממני בגלל שצעק עליה ,ואני נורא מבולבלת מהסיטואציה ,ולא יודעת איך לשנות את זה שלא יצעק עליה כי היא תינוקת ולא מבינה ,אציין שהוא רגוע הוא מחבק מנשק ומפנק
💬3 תגובות
שבוע 14 כאבים בצידי הבטן תקין? לא היה לי בהריון הקודם וזה כאב מוזר כזה
💬0 תגובות
היי, אני כמעט חודש אחרי לידה ראשונה ומניקה שמתי לב שאחד הצדדים בחזה גדול יותר מהצד השני. עדיף להניק יותר בצד הזה או הפוך? להניק יותר בצד השני? מה אפשר לעשות? והאם הגודל של החזה חוזר אח"כ לגודל לפני ההריון או נשאר ככה?
💬2 תגובות
איך החדרים באסותא אשדוד? לא בחדרי לידה, לאחר מכן הם חדר לכל יולדת?
💬1 תגובות
היי בנות למישהי מכן יש המלצות ליועץ/יועצת זוגית טובה במרכז בדגש על ראשון לציון דחוף
💬0 תגובות
תוך כמה זמן תינוק יכול לעלות לשלוש קילו משתיים וחצי?
💬2 תגובות
תינוקת בת 9 חודשים עדיין אוכלת בקבוק כל 3-4 שעות סביב ה5 בקבוקים ביום משלבת לה ארוחת בוקר וצהריים ומעדן לפעמים בין לבין עוד לא יצא לי כל כך להחליף לה בקבוק בארוחה למשל אם אכלה ארוחת צהריים ב 14:00 ב15:00 בערך כבר תרצה בקבוק איך אני יורדת מהבקבוקים האלה אמא צעירה לא ממש מבינה אשמח לרעיונות והצעות
💬2 תגובות
בנות אחרי כמה זמן בדרכ כלל נכנס מענק לידה / ודמי לידה ?
💬2 תגובות
יעשו לי סטריפינג אם אבקש?? שנה ו8 אחרי קיסרי אני שבוע 39
💬7 תגובות
יש כאן מישהי שעובדת בביטוח לאומי אני חייבת שאלה דחופה
💬0 תגובות
תקשיבו ישלי חוסר בטחון כלכך גדול בחזה שלי, אין לי כלום פשוט קרש חיתוך וכל פעם שבעלי בא לגעת שם אני מזיזה לו תידיים כי מתביישת בהם שלר ירגיש כלום, והוא נעלב שאני מרחיקה לו את היידים ושואל למה וכו, ואני לא רוצה להגיד לו את הסיבה האמיתית ולהפגין לידו חוסר בטחון, דיי אוףף איך רק לי אין פשוט כלוםם
💬2 תגובות
מה חשוב לזכור לפני הטבילה? שכחתי צריכה לקחת כסף ומגבת?
💬9 תגובות