המרכז הרפואי שיבא תל השומר

המרכז הרפואי שיבא תל השומר

4.5(524 דירוגים)

תיאור

תל השומר הוא בית חולים ממשלתי הגדול ביותר בישראל, הממוקם באזור תל השומר השייך לרמת גן. בית החולים קרוי על שם חיים שיבא במרכז נשים ויולדות פועלות שתי מחלקות יולדות, שאליהן מופנות נשים לאחר לידה רגילה או לאחר ניתוח קיסרי. מעבר למנוחה במחלקה לאחר הלידה, ניתן לקבל שפע של מידע מועיל וסדנאות על הטיפול הראשוני בתינוק, על הנקה ועוד.

פרטים נוספים

עיר:רמת גן
טלפון:03-5302777
מספר חדרים במחלקת יולדות:35
קורס הכנה ללידה:
מחוז:גוש דן
פייסבוק:@shebababys
סיור מקדים בחדר לידה:
אינסטגרם:@sheba_yoldot
שהיית מלווה בלילה:אפשרי, במידה שהשותפה לחדר מסכימה
מספר חדרי לידה:12
אפשרות לידה טבעית:
מספר יולדות בחדר יולדות:1-2
ציוד בחדר לידה:שירותים, מקלחת, כורסא למלווה, כדור פיזיו
מספר מלווים בחדר לידה:2

תמונות

תמונה 1 של המרכז הרפואי שיבא תל השומר
תמונה 2 של המרכז הרפואי שיבא תל השומר
תמונה 3 של המרכז הרפואי שיבא תל השומר
תמונה 4 של המרכז הרפואי שיבא תל השומר
תמונה 5 של המרכז הרפואי שיבא תל השומר

חוות דעת לקוחות

ר
ראות
25 במאי 2026
ילדתי בשיבא ואני רוצה להמליץ מכל הלב על הצוות המדהים שם. הצוות היה מקצועי, אנושי, סבלני ואדיב לאורך כל הדרך, ונתן לי תחושת ביטחון גם ברגעים מאוד מורכבים. הייתה לי שלייה נעוצה, ובזכות המקצועיות, המהירות והטיפול המסור שלהם הצליחו לשמור לי על הרחם. אין לי מילים להודות על היחס, הדאגה והמסירות שקיבלתי שם. ממליצה בחום לכל יולדת והמלצה חמה במיוחד לד"ר קסטל רופא מקצועי עם יחס אישי אדיב סבלני ומכבד
saray
saray
27 באפריל 2026
פעם שלישית בשיבא ואין מקצועיות מהם!! כן חשוב שהצוות של יולדות (אחרי הלידה) יהיה יותר נעים, סבלני ואדיבולא ייתן הרגשה לא נעימה ליולדות מעבר לזה מושלם!!
A
Adi
24 באפריל 2026
הצוות הכי טוב שיש, מיילדת מקסימה ומקצועית. רפלקסולוגית שעוזרת ותומכת, וחדר לידה חכם וכיפי. ממליצה בחום
אמא לליאם ואלרואי
אמא לליאם ואלרואי
10 באפריל 2026
מדהים ילדתי במלחמה צוות מדהים התנהלות מדהימה אישפוז מושלם
קורל
קורל
5 באפריל 2026
וואו וואו וואו פשוט נהנתי ללדת שם, למרות המצב והמקום הצוות שם מעולה ורגיש להכל וזה היה לי הכי חשוב
אמא ל4 ❤️
אמא ל4 ❤️
4 באפריל 2026
אחלה בית חולים
הריון 3
הריון 3
4 באפריל 2026
היה לי לידה טובה ואין על המיילדת ורד
מלי
מלי
29 במרץ 2026
שירות מעולה ברמה גבוהה, צוות מקצועי

פוסטים קשורים

אני עצבנית וחוששת ממש עשיתי בדיקת nipt בשיבא ביום שלישי שעבר ולא קיבלתי תשובות. עברו 7 ימי עסקים. הם כאלו חצופים וגם לא עונים ולא חוזרים. אני חוששת שלא שלחו לי כי משהו לא בסדר וצריך לצור איתי קשר. קרה למישהי?
💬1 תגובות
היי בנות🌸 תוך כמה זמן הגיעו לכן תוצאות NIPT של שיבא? עוד שאלה, איך מגיעות התוצאות? זה חיובי/שלילי או סיכויים במספרים כמו בשקיפות עורפית? ולגבי מין העובר, זה ממש בולט לעין בתוצאות? 😅 מה עשיתן אם רציתן לעשות חשיפה יפה למין העובר?
💬2 תגובות
בנות שילדו בשיבא/ אסותא אשדוד בלבד 🙏🏽 אשמח לשמוע איך היה לכן כל התהליך- מהקבלה, לידה ואשפוז ואיזה מיילדת הייתה לכן שעשתה לכן חווית לידה וואו 🤩 אני ממש צריכה ללדת כל יום ובהתלבטות אם ללדת באסותא קרוב לבית או לנסוע לשיבא
💬10 תגובות
היי, מי שהיתה בקורס הכנה ללידה בשיבא חוץ מזה שכתוב שזה בשעה 17:00 לא כתוב כמה שעות הקורס העלות או כמה מפגשים, מישהי שהיתה ויכולה לעזור לי עם הפרטים
💬0 תגובות
איזה בית חולים יותר מומלץ ללדת בו תל השומר או וולפסון? תודה
💬4 תגובות
מישהי עשתה ניפט בשיבא? אני יודעת שיש דעות לכאן ולכאן, אשמח לשמוע מה אתן חושבות. יש לי נשאות גנטית שקשורה לזכרים אבל כרגע יש דעות לכאן ולכאן לגבי זה. לא מתכננת לעשות מי שפיר לפי הגיל, אלא אם ממש יומלץ וזה יהיה בן. אין לי החזרים מקופת חולים או ביטוח
💬18 תגובות
מישהי יודעת או יכולה לעזור איך ניתן להשיג את שיבא? אי אפשר לדעת איתם באף דרך
💬3 תגובות
אשמח לשמוע איך החווית לידה בשיבא?
💬1 תגובות
רוצה לקרוא את כל חוות הדעת והפוסטים?הורידי את אפליקציית פורטי לגישה מלאה לחוות דעת לקוחות ופוסטים מהקהילה