עשיתי תרבית שתן יצאה -urine culture התוצאה:30,000 b/cc (-)צמחו גרם זה אומר שכן…

עשיתי תרבית שתן יצאה -urine culture התוצאה:30,000 b/cc (-)צמחו גרם זה אומר שכן נימצא חיידק בשתן למרות שיודעים איזה חיידק זה רק מ100,000 רופא המישפחה אמר לי לקחת אנטביוטיקה אבל הוא בעצמו לא יודע מזה!!!! אני לא רוצה לקחת סתם ורשמתתי אתזה בגוגל קרה לאותו מישהי בול אותו דבר 30,000 והוא רשם לה שלא מצריך אנטביןטיקה!!! לא יודעת מה לעשות מתה להתייעץ עם רופא מישפחה אבל זה רק בחמישייי!!! קרה למישהי????
💬15 תגובות

תגובות (15)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי6 בספטמבר 2021 בשעה 15:24
באמת לא יודעת מה לעשותתת באלי ללכת עכשיו לרפואה דחופה אוף אבל אני אומרת אולי עדיף לחכות לסמוך על בורא עולם לישמור את החג ובחמיישי ללכת מיתלבטתת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי6 בספטמבר 2021 בשעה 22:47
גם אצלי יצא ככה בדיוק והרופאה אמרה לי לעשות בדיקה חוזרת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי8 בספטמבר 2021 בשעה 17:05
ומה יצא בסוף,??
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי8 בספטמבר 2021 בשעה 17:29
וידעתי את זה בערב חג הרופא מישפחה היתקשר אלייי ולא טיפלתי בזה עדיין ניראלך נורא? זה הריון ראשון שלי אני לחוצה חחח
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי8 בספטמבר 2021 בשעה 17:43
בבדיקה החוזרת יצאה תקינה ברוך השם😁 *מציינת שאת הבדיקה החוזרת עשיתי אחרי 7 ימים עם אנטיביוטיקה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי8 בספטמבר 2021 בשעה 17:43
אה חחחח מצחיקה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי8 בספטמבר 2021 בשעה 17:43
מה הביאו לך איזה אנטביוטיקה את זוכרת? אולי זינט??
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי8 בספטמבר 2021 בשעה 17:45
אני אסביר מהתחלה…. עשיתי תרבית שתן, יצאתי חיובית ל-gbs, נתנו לי אנטיביוטיקה למשך שבוע ואז לעשות בדיקה שוב, בבדיקה החוזרת יצא לי -30,000 צמיחה, הרופאה צלצלה ואמרה לבצע שוב בדיקת שתן, עשיתי שוב ואז יצא תקין

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות