מישהי יןדעת מה ההבדל בין מטרנה AR לבין נוטרילון AR???
משתמשת פורטי25 ביולי 2021 בשעה 19:22
מישהי יןדעת מה ההבדל בין מטרנה AR לבין נוטרילון AR???
💬16 תגובות
תגובות (16)
משתמשת פורטי25 ביולי 2021 בשעה 19:26
אין הבדל רק החברה ורכבים כנירא...,הפעולה היא אותו הדבר
משתמשת פורטי25 ביולי 2021 בשעה 19:28
מטרנה נוזלית יותר
נוטרילון סמיך יותר ממש קצפתי, בשביל להכין נוטרילון צריך להמתין 7 דקות בבקבוק כדי שההסכמה תרד טיפה ואז להאכיל
משתמשת פורטי25 ביולי 2021 בשעה 19:30
אני אישית לא אהבתי את נוטרילוו הבנתי גם שזה עושה ממש כאבי בטן ועצירות
מטרנה היה לו נוזלי מדי ועדיין פלט
ורק סימילאק התאים לו, מכינים באותו הרגע מוכן, היה קצת כאבי בטן בהתחלה וזהו התרגל
משתמשת פורטי25 ביולי 2021 בשעה 19:36
אני ממש מתלבטת..היא פגה..היינו אוכלים סנסטיב של מטרנה... ועכשיו היא פולטת מלא ומשתנקת..אז אצרו לי להביא AR...אז קניתי AR של מטרנה ואז גיליתי שזה עןשה לה אדמומיות בפנים..אז הפסקתי.השאלה של איזה חברה לעבור
משתמשת פורטי25 ביולי 2021 בשעה 19:38
תראי אין לך יותר מדי אופציות
זה או סימילאק או נוטרילון
אני מהנסיון שלי לא התחברתי לנורילון בגלל ה7 דקות הזה והוא סמיך ממש
ישר הלכתי לסימילאק והוא ממש התחבר..הכל זה ניסוי וטעייה
אל תשכחי שגם לוקח זמן עד שהם מתרגלים לפורמולה חדשה בערך שבועיים אס לא למהר לקפוץ בין פורמולות
משתמשת פורטי25 ביולי 2021 בשעה 20:13
הייתי נשארת עם המטרנה..אבל פתאום יצא אדמומוות
משתמשת פורטי25 ביולי 2021 בשעה 20:14
הדיאטנית משום מה המלחצה על נוטרילון
משתמשת פורטי25 ביולי 2021 בשעה 20:56
אני משתמשת בנוטרילון ar ואנחנו ממש סבבה עם זה לא פולט הרבה, אבל באמת כדאי לחכות קצת לפני שנותנים ..