איך אני יכולה לדבר עם בעלי בלי שהעצבים יעלו? אני בנאדם כזה שמאמין שכל דבר…

איך אני יכולה לדבר עם בעלי בלי שהעצבים יעלו? אני בנאדם כזה שמאמין שכל דבר שמוסתר מין העין יש בו ברכה..ובעלי אחד כזה שמספר ממש הכל עוד לא קנינו בית(רק זכינו במחיר למדתכן) ישר מספר ראו לילדה טיפה לבן בחניכיים ישר מספר שיצאו השיניים עכשיו אני המון אצל ההורים שלי ומספרת להם הכל , ההורים שלי כמוני אפילו לאחים שלי לא מספרים ואומרים לי לא לדבר על ידם(חס וחלילה לא לעורר קנאה) אבל אמא של בעלי זה משהו אחר לגמרי !!!!!!! כל סתם בנאדם שמדבר איתה היא מספרת לו שקנינו בית שהילדה מוציאה שינייפ או מה לא וזה מאוד מאוד מאוד מפריע לי ברור שאני רוצה לשתף את חמתי אבל למה לספר לכל העולם? אי אפשר לשמור את זה לעצמנו ? מה הייתן עושות? אומרות לה ישירות? אני גרה אמלה ולא רוצה מצב לא נעים ופעם אחרונה שהיא עדתה לי קטע עם תמונות של הילדה והעבירה אותם לאנשים ואמרתי לבעלי הוא יצא עלי שזה בסדר ואם אני לא רוצה אז לא נשלח לאף אחד לא לה ולא להורים שלי איך אני מסבירה לו שאני כן רוצה לשתף אותה אבל לא את כל העולם???
💬6 תגובות

תגובות (6)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי7 בספטמבר 2020 בשעה 06:47
לא מספרת אין מה לעשות מי שלא יודע לשמור על הפרטיות שלי לא אספר לו גם חמותי ככה בשבוע 18 סיפרתי לה על ההריון
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי7 בספטמבר 2020 בשעה 06:49
תדברי איתו ותסבירי לו בפירוש,מה ששלכם,הוא נטו שלכם ולא של אף אחד אחר! לא של אמא שלו ולא של אמא שלך זה שלכם. אתם צריכים לשמור את האושר הזה בשבילכם. גם בעלי מרוב שמחה סיפר לחבר הכי קרוב שלו כשרק גילינו שאני בהריון,וצריך להעמיד במקום באותו הרגע! ואם זה לא נקלט ולא מתקבל,לא לספר ולא לשתף אף אחד!
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי7 בספטמבר 2020 בשעה 06:50
איף אני בדיוק באותו מצב כמו שלך החלטנו שאנחנו מספרים שיש לנו בת רק להורים תוך חצי דקה כל הדודים שלו אמרו מזל טוב אני בטוחה שהיא תיוולד חמתי תרצה לשלוח לכולם תמונות ואני אגיד לה חד וחלק שאם היא תעשה את זה אני לא אתן לה לצלם או אשלח לה תמונות אני לא סובלת שכולם יודעים דברים למרות שאני מספרת לחמתי ישר כל דבר אבל קשה מאוד שהיא מספרת לכל העולם זה בטוח לא מכוונה רעה או משהו פשוט אצלהם לא אכפת עין לא עין ולנו מאוד אכפת פעם זה היה ככה והיום זה אחרת אין מה לעשות תדברי איתה ישירות לפעמים הבעל חושב שאנחנו באות מכוונה רעה לאמא שלו אני הייתי מדברת איתה ישירות וברגע שהיינו מגיעות להבנה יחד אז הבעל אוטמטית יבין בלי להתווכח
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי7 בספטמבר 2020 בשעה 06:52
איך אני אגיד לה את זה ?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי7 בספטמבר 2020 בשעה 06:55
שבו לשיחה שתיכן ותגידי לה בלי להתבייש בכלום זה הילדים שלך וזכותך לבחור בישבלם בגיל הזה היא תבין את זה נראלי תגידי לה שזה ממש מפריע לך ואת רוצה לשתף אותה ישר בכל דבר פשוט את לא רוצה שכולם ידעו בטוחה שהיא לא תיפגע ותבין
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי7 בספטמבר 2020 בשעה 07:39
מה זה השטויות האלה להעביר תמונות של הילד/ה לאנשים? לא קיים חיה כזו שאני אהיה סבבה עם זה שהילדה שלי מופצת לכל העולם ועוד עם האנשים שיש היום שלא נדע. וכן, הייתי אומרת לה שזה לא לעיניין ואם אם מספרים לה משהו אז תוסיפי ״ולא צריך לספר לכולם שלא יפתחו לנו עין״ ותדברי עם בעלך כי זה ממש לא נעים שכולם יודעים מה קורה בחיים שלכם, מניסיון. גם חמתי כזו, ביום שסיפרתי לה שאני בהריון כבר סיפרה לכולם ויצאתי עליה ממש כי הייתי בהתחלה עדיין והיה לי הרבה בלאגן עם בדיקות בתחילת ההריון ומאז אני לא מספרת כ ל ו ם. וגם בעלי הפסיק לספר כל דבר כי זה כל הזמן עובר הלאה