שבוע 7 ללא תסמינים אחרי הפלה - האם ההריון תקין?

מחר שבוע 7 ולא מרגישה שום תסמין מלבד נפיחות ורגישות בשדיים אני אחרי הפלה קרה למישהי וההריון שלה תקין?
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 15:26
כן לי גם ההריון הראשון נפל והרגשתי מזעזע ובהריון התקין הרגשתי מעולה