ביקורות על אסותא אשדוד וקפלן - לידה עם אפס הפרדה

אשמח לשמוע ביקורות על אסותא אשדוד וקפלן מי שילדה ומרוצה , חשוב לציין שאני מעוניינת באפס הפרדה🤍
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:49
הייתי בקפלן בזמן המלחמה והייתי מרוצה מאוד צוות מדהים מההתחלה ועד השחרור
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 14:05
ילדתי בקפלן בניתוח קיסרי, צוות מדהים גם ביולדות וגם באשפוז
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 14:14
ילדתי באסותא אחלה בית חולים והאפס הפרדה ווואו אין מילים פשוט יחס מאה ממאה

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך