משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:27
משהו יכול להסביר לי בפרטים מה התהליך של להכניס לגן או מעון? ❤️אין לי את מי לשאול. מתי יש הרשמות או צריך להתחיל לחפש..מה הכי מאוחר שניתן לחכות...מחירים..מאיזה גילאים עד איזה יש רק פרטי? ציבורי זה מאיזה גיל? האם הציבורי תפוס בדרך כלל וקשה להכניס אז לא כדאי לבנות על זה? מה יותר זול?
יש לי תינוק בן 3 חודשים שנולד בתחילת שנה ..רוצה שיהיה לפחוות בן שנה כדי להכניס אותו
💬1 תגובות