איפה כדאי ללדת? נשים משתפות את חוויות הלידה שלהן

נשים שילדו , איפה ילדתן ואיך הייתה החוויה שלכן? מה הכי מומלץ לפי מה שידוע לכן
💬6 תגובות

תגובות (6)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:13
איזה איזור?
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:14
אני 2 לידות בשערי צדק שבירושלים ותאמת זה רק תפילו. באמת להתפלל שיהיו שליחות טובות ברוך השם היה חוויות מדהימות הצוות עושה הכל משליחןת זה מדהים כמובן שיש פה ושם דברים מעצבנים כמו אחיות שלפעמים לא רגישות מנסות להלחיץ ...
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:21
אחד בברזילי לא חוזרת לשם השני שיבא וואוו מושלם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:45
אני שיבא הם מאד מקצועיים אם חלילה מסתבך משהו כמו שקרה לי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 15:47
הראשון אסותא-לא חוזרת לשם השניה קפלן- היה מעולה ומקצועי