איך לשמור על טהרה בזמן נידה: טיפים ועצות מניסיון אישי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 12:59
איך אתן מצליחות לשמור טהרה?
הרי זה קשה יש פיתויים
ודווקא בזמן נידה החשק שיש יותר מטריף
איך אתן צולחות את זה
והאם בתקופה הזאת אתן לא נוגעות ביכלל בבעל?
💬5 תגובות👍1 לייקים
תגובות (5)
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:10
עם השגרה וזה אז פחות חושבים על זה
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:22
קשה מאד מאד
המחשבה שמחזיקה אותי היא שהשם עושה לי כ"כ הרבה טוב בחיים, אם זה בריאות, בעל, פרנסה, ילדים, ומרגיש לי כפיות טובה לעשות משהו שמצער אותו.
אני גם מרגישה שהפרנסה והשלום בית ובעיקר הבריאות של הילדים תלויה בזה אז חוששת שאם ניכשל זה יפגע בדברים האלו.
תתפללי להשם שיתן לכם כח להחזיק כי זו באמת מצווה קשה
לי עוזר גם לזכור תמיד את היום של הטבילה שהוא פי אלף יותר מרגש ומחבר אם שומרים כראוי לפני.פ
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:45
דווקא בזכות הגדרות שחכמים קבעו כמו לא לישון יחד, לא לגעת בכלל, לשבת במרחק אחד מהשני וכו׳, הרבה יותר קל לעמוד בפיתויים.
חייבת להודות שבתחילת הנישואין היה לי ממש קשה עם המצווה, לא באמת הצלחתי להבין איך כולם אומרים שהתקופה הזו הכי מקרבת כשכל מה שבא לי כרגע זה חיבוק, אבל לאט לאט עם הזמן זה נהיה קל יותר, לומדים לנהל שיח, להשקיע זמן בארוחות משותפות, בדייטים ואפילו בלימוד משותף שזה ממש מקרב, לומדים למצוא את הקירוב דרך הריחוק.
אנחנו היינו ישנים במיטות נפרדות, לא נוגעים אחד בשני, בעלי היה גם משתדל לא להעביר לי חפצים מיד ליד וכו׳.
אם תרצי לשאול עוד שאלות את יותר ממוזמנת!
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 14:50
אני לא יודעת איך אפשר לחיות בלי זה
זאת אומנם תקופה לפעמים קשוחה אבל היא כל כך שווה את זה בעיני לפחות וזאת דעתי אני אפילו לא מדברת בפן ההלכתי אלא מתוך מה שזה יוצר בזוגיות וכמה זה מוסיף ושתדעי שכשנכנסתי להיריון היו רגעים בהתחלה שזה היה חסר לי מאוד
זה נכון שלפעמים יש הכי חשק מטורף או שקשה בכלל בלי שום חיבוק והמגע הכי קל אבל זה שווה הכל!!
מאחלת לך שתזכי לזה תמיד
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 15:34
וואי זה באמת תקופה קשה, אבל מצד שני תחשבי על יום הטבילה, על ההתרגשות, הפרפרים שזה עושה, הגעגוע, זה הכי שווה את זה בעולם