משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 12:37
ילדתי לפני 9 חודשים ואני עכשיו ברוך השם בלי עין הרע בן פורת יוסף בחודש 7 , אני צריכה לעשות שוב חיסון שעלת? זה לא משהו שנשאר עדיין בגוף ? אשמח לחוות דעת כי הרופא שלי המליץ לעשות אבל אמר שבתכלס לא חייב לעשות כי ילדתי לפני פחות משנה
💬7 תגובות