האם צריך לחסן שוב נגד שעלת בהריון שני תוך שנה?

ילדתי לפני 9 חודשים ואני עכשיו ברוך השם בלי עין הרע בן פורת יוסף בחודש 7 , אני צריכה לעשות שוב חיסון שעלת? זה לא משהו שנשאר עדיין בגוף ? אשמח לחוות דעת כי הרופא שלי המליץ לעשות אבל אמר שבתכלס לא חייב לעשות כי ילדתי לפני פחות משנה
💬7 תגובות

תגובות (7)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 12:45
את צריכה כי זה לעובר החיסון לא בשבילך
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 12:53
זה לא משנה אם זה בגוף שלך את צריכה להעביר את זה לעובר דרך השיליה את צריכה לעשות שוב
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:28
את לא צריכה לעשות הנוגדנים בגוף
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:31
חייב כל הריון לעשות.
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:39
כל הריון עושים
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:40
עקרונית זה לא עובר מהריון להריון. חשוב לקחת בחשבון שבחיסון יש גם טטנוס שזה לא ממש מוצלח לקבל שוב בהפרש כזה צפוף (בשבילך)
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 15:30
וואוו איך את עושה את זה מטורף הריון בתוך הריון איזה מטורף השם גדול מאיפה הכוחות