משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 12:01
היי, בשבוע 24 היה לי קיצור צוואר ל 18 ממ שלחו אותי לרמבם וקיבלתי צלסטון .
בשבוע 29 היה קיצור נוסף ל 10 וקיבלתי שוב צלסטון. בנוסף, הגעתי עם פתיחה 1 שגדלה ל4.. מפה לשם חדר לידה, אוטוסיבן, מגנזיום, אקמול, ובחסדי השם בסוף לא ילדתי .
מאז מאושפזת באופן רציף, הרופאים אומרים לפחות עד שבוע 32 .
קרה למישהי משהו דומה ? אשמח לקצת תקווה שבע"ה העובר יצא בריא, שלם ובזמן !!
💬3 תגובות