קיצור צוואר רחם ופתיחה מוקדמת בהריון – ניסיונות אישיות ותקווה

היי, בשבוע 24 היה לי קיצור צוואר ל 18 ממ שלחו אותי לרמבם וקיבלתי צלסטון . בשבוע 29 היה קיצור נוסף ל 10 וקיבלתי שוב צלסטון. בנוסף, הגעתי עם פתיחה 1 שגדלה ל4.. מפה לשם חדר לידה, אוטוסיבן, מגנזיום, אקמול, ובחסדי השם בסוף לא ילדתי . מאז מאושפזת באופן רציף, הרופאים אומרים לפחות עד שבוע 32 . קרה למישהי משהו דומה ? אשמח לקצת תקווה שבע"ה העובר יצא בריא, שלם ובזמן !!
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 12:12
הייתי במקום דומה, גם מאושפזת עם קיצורי צוואר ופתיחות. עם נרות כדורים ומה לא הצלחתי לעבור את שבוע 34
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 13:26
היה לי ככה בשתי הריונות לא הצלחתי להגיע לתשיעי שתי לידות ילדתי מוקדם
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 14:01
אני שבוע 23 אושפזתי בעמק עם קיצור צוואר גם 19 למשך 3 שבועות האשפוז עצמו משפיע נפשית אבל תחשבי טוב, אני מטופלת בנרות בוקר וערב היום אני שבוע 28 ואורך הצוואר משתנה בשמירה די מלאה הרבה מנוחה ותשתי הרבה מים ב"ה תהיה לנו לידה בידיים מלאות ובריאות ובזמן המדויק והרבה תפילות🙏🏼🙏🏼