שבוע 37 עם עובר גדול - מה הסיכוי ללידה רגילה?

מישהי יכולה להרגיע אותי אני שבוע 37 מחר והייתי היום במעקב גדילת עובר ואמרו לי שהיא ענקית והראש גדול ב4 שבועות זה הריון שני שלי אחרי לידה רגילה מפחדת להגיע לקייסרי מה הסיכוי שאלד רגיל את הגדול שלי ילדתי 3.300 וההיקף ראש שלו היה 34
💬0 תגובות

תגובות (0)

אין תגובות עדיין