משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 08:00
היי חברות אני רושמת ואני יודעת שיש כאלה שיגידו שזה לא חשוב ואל מה את מתבכיינת אבל לי זה חשוב ומי שיכולה אשמח לתגובה או לעצה באמת שראיתן שעזרה ,
אני בתחילת גיל העשרים ,הריון ראשון ,
אני לפני ההריון הייתי משקל ממש סבבה והייתי נראית טוב רזה וגבוהה
רק נכנסתי להריון אני תחילת חודש חמישי וכבר עליתי 8 קג
זה ממש גורם לי לנחיתות ואני יודעת שאם אני לא אחזור למשקל אחרי ההריון זה ממש ישבור אותי כי כל החיים אני במרדף אחרי המשקל אבל עכשיו אני ממש לא מצליחה לשלוט על זה
קרה לעוד משהי שעלתה ככ הרבה בהתחלה ואחכ התאזן או שהצליחה לרדת או משהו ?
תודה מראש לעונות
💬3 תגובות