עליתי 8 קג בחודש חמישי להריון - מישהי עברה את זה?

היי חברות אני רושמת ואני יודעת שיש כאלה שיגידו שזה לא חשוב ואל מה את מתבכיינת אבל לי זה חשוב ומי שיכולה אשמח לתגובה או לעצה באמת שראיתן שעזרה , אני בתחילת גיל העשרים ,הריון ראשון , אני לפני ההריון הייתי משקל ממש סבבה והייתי נראית טוב רזה וגבוהה רק נכנסתי להריון אני תחילת חודש חמישי וכבר עליתי 8 קג זה ממש גורם לי לנחיתות ואני יודעת שאם אני לא אחזור למשקל אחרי ההריון זה ממש ישבור אותי כי כל החיים אני במרדף אחרי המשקל אבל עכשיו אני ממש לא מצליחה לשלוט על זה קרה לעוד משהי שעלתה ככ הרבה בהתחלה ואחכ התאזן או שהצליחה לרדת או משהו ? תודה מראש לעונות
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 11:09
ילד ראשון ילדתי בגיל 19 שקלתי 58 ועליתי 13 קילו כל ההריון ואחרי חודשיים כזה מבלי לעשות כלום ולא אימונים ושום דבר ירדתי את הכל ואפילו יותר עכשיו התחלתי הריון במשקל 55 ועליתי 6 קילו ואני שבוע 21 אבל אני אוכלת מה שבא לי לא דופקת חשבון אני במחשבה שגם ככה עולים במשקל בהריון אז לפחות להנות ראיתי הבוקר מלא נשים שרשמו שהן מתאמנות כמה פעמים בשבוע ואוכלות בריא והן עלו בדיוק כמוני באותו שבוע אז אני משחררת זה הכי בריא לי לנפש תאמיני לי כאחת שסבלה מהפרעות אכילה בגיל ההתבגרות…
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 15:27
בדרכ נשים רזות עולות יותר במהלך ההיריון,ולכן גם לרוב יורדות מהר לאחר מכן, אל תדאגי