משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 06:07
נכנסתי היום לשבוע 39 עוד שבוע זה המשוער שלי אני מרגישה שכלום לא מתקדם עם הלידה
כל יופ עושה הליכות עולה מדרגות עושה את הכל אמרו לי להגיע בשבוע ה40 לעשות סטריפלנג
האם זה כואב ???
והאם כדאי לעשות את זה ??
💬2 תגובות