סטריפינג בשבוע 40 - האם זה כואב וכדאי לעשות?

נכנסתי היום לשבוע 39 עוד שבוע זה המשוער שלי אני מרגישה שכלום לא מתקדם עם הלידה כל יופ עושה הליכות עולה מדרגות עושה את הכל אמרו לי להגיע בשבוע ה40 לעשות סטריפלנג האם זה כואב ??? והאם כדאי לעשות את זה ??
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 07:27
עוקבת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 07:53
אני בול בשלב שלך, עוקבת

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך