ילד נפלה לו חתיכה מהשן - אפשר להשלים עם חומר סתימה?

הילד שלי בן שנה ו3 חודשים נפל בבוקר ונפלה לו חתיכה מהשן, אני לא מוצאת.. למישהי קרה ויודעת אם משלימים עם חומר סתימה?
💬4 תגובות

תגובות (4)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 05:50
לא משלימים בדרכ כי זה שן חלבית אז פשוט מחכים שיגדל השן הבשרית
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 05:52
לרוב בגיל הזה לא עושים השלמה. מאוד נפוץ שנשברות השיניים הן ממש עדינות. בכל מקרה קחי לרופא שיניים כי לפעמים זה חד וצריך לשייך וכדי שיבדוק שאין מכה רצינית יותר שלא רואים. על הדרך תשאלי אותו אם רלוונטי להשלים :)
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 06:01
זה קורה למלא ילדים מבאס ממש אבל אין דרך להדביק את זה בגיל הזה כי זה שיני חלב
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 06:59
קרה לי גם, הלכתי לרופא לראות שזה לא פגע במשהו וזהו השלמה אפשר לעשות בגיל יותר מאוחר רק לאסתטיקה אם זה ממש מפריע