שגל ניצחה באח הגדול - האם ההפקה עזרה לה לנצח?

איזה באסה שגל ניצחה באח הגדול אני מצטערת שבכלל ראיתי את העונה הזאת זהו אני בפעם הבאה אני לא רוצה לראות את התוכנית הזאת שרק מי שמשחק אותה מסכן שעובר חרם משחק אותה בוכה זורק עקיצות ובסוף איכשהו הוא הנפגע מנצח שונאת אנשים ולפי דעתי לא מגיע להם לזכות בכלום !!!!! והכי מעצבן עוד שההפקה עזרה לה בזה תמיד נתנו לה זמן מסך ,הראו את הריבים שלה תוכנית מכורה ....קיצר מעצבן
💬17 תגובות👍2 לייקים

תגובות (17)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 04:15
ממש לא הכי מגיעה לה כנראה שלא ראית טוב מה הלך שם כדי להבין את הרוע שעשו עליה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 04:16
גם אלירן התמסכן שם ו... לא זכה ורפאלה בכלל הייתה.צרחכה לעוף מזמן
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 04:23
עונה גרועה כן לאף אחד לא הגיע אבל מההתחלה הגיעה עם מטרה לנצח וראו עליה היא באה אם טקטיקה שלעשות את עצמה זאת שעוברת חרם לאהצליחה לנצח בהישרדות והינה ניצחה עכשיו
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 04:24
אני כבר בעונות הקודמות התבאסתי על הרמה. אז כבר העונה הזאת לא ראיתי ואני ממש שמחה פעם היה רמה לתוכנית מרגיש לי שהעונות האחרות הם ממש בלי רמה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 04:30
ןווואי ממש אימאלה איזה אנשים תמימים יש בארץ ישראל מזה הדבר הזה ? איך אפשר לקנות התמסכנות כזאת מזויפת ???
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 04:35
הכי אמיתית שיש דיברה בנועם בלי צעקות כמו המגעילים האחרים דאגה להם וזילזלו בה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 04:47
כבר מאמצע התוכנית כשראיתי שזה הולך לכיוון הזה הפסקתי לראות כדי לא להתבאס. זה כת של נשים מבוגרות או מחילה,טפשות. קשה לפספס את המשחק... אני מעדיפה אנשים עם עמוד שידרה ולא כאלה שחייבים להתמסכן ולהתקרב בשביל לקבל אהדה. זאת עונה שלאף אחד לא הגיע לזכות באופן מוחלט אבל בהחלט היו עדיפים ממנה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 04:47
להתקרבן*

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך