משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 04:10
איזה באסה שגל ניצחה באח הגדול
אני מצטערת שבכלל ראיתי את העונה הזאת
זהו אני בפעם הבאה אני לא רוצה לראות את התוכנית הזאת
שרק מי שמשחק אותה מסכן שעובר חרם משחק אותה בוכה זורק עקיצות ובסוף איכשהו הוא הנפגע מנצח שונאת אנשים ולפי דעתי לא מגיע להם לזכות בכלום !!!!! והכי מעצבן עוד שההפקה עזרה לה בזה תמיד נתנו לה זמן מסך ,הראו את הריבים שלה תוכנית מכורה ....קיצר מעצבן
💬17 תגובות👍2 לייקים