חזה לא סימטרי בהנקה - מה לעשות ואיך לאזן?

היי, אני כמעט חודש אחרי לידה ראשונה ומניקה שמתי לב שאחד הצדדים בחזה גדול יותר מהצד השני. עדיף להניק יותר בצד הזה או הפוך? להניק יותר בצד השני? מה אפשר לעשות? והאם הגודל של החזה חוזר אח"כ לגודל לפני ההריון או נשאר ככה?
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 00:05
עוקבת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 00:51
ככה זה