איך החדרים באסותא אשדוד אחרי לידה?

איך החדרים באסותא אשדוד? לא בחדרי לידה, לאחר מכן הם חדר לכל יולדת?
💬1 תגובות

תגובות (1)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 23:01
אני הייתי עם עוד יולדת אחת יש גם חדרים של 3 תלוי בעומס.. גם באפס הפרדה את עם עוד מישהי