איך מפחיתים בקבוקים לתינוקת בת 9 חודשים?

תינוקת בת 9 חודשים עדיין אוכלת בקבוק כל 3-4 שעות סביב ה5 בקבוקים ביום משלבת לה ארוחת בוקר וצהריים ומעדן לפעמים בין לבין עוד לא יצא לי כל כך להחליף לה בקבוק בארוחה למשל אם אכלה ארוחת צהריים ב 14:00 ב15:00 בערך כבר תרצה בקבוק איך אני יורדת מהבקבוקים האלה אמא צעירה לא ממש מבינה אשמח לרעיונות והצעות
💬2 תגובות

תגובות (2)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 21:26
עוקבת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 21:37
תתחילי לתת לה בקבוק רק לפני שהולכת לישון בין אם זה שינת בוקר/צהריים/ערב.. תבססי לה יותר ארוחות , בין לבין פירות , מעדן או כל דבר אחר שאת נותנת .. שתהיה שבעה.. כבר יפחית לך כמה בקבוקים.. עצם זה שאוכלת5 בקבוקים ביום זה אומר שהיא לא קמה בלילה לאכול ? שזה כבר מצוין והתחלה טובה! לאט לאט בהמשך מורידים נגיד בקבוק בצהריים ונשארים עם בוקר ולילה .. אח״כ מורידים בוקר ונשאר רק לילה .. עד שגומלים לגמרי .. זה כמובן תהליך של כמה חודשים.. לא שמיד כל שבוע תפחיתי .. היא בגיל שסבבה לגמרי שתיקח 3 בקבוקים ..

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

אוף חייבת עיצה והרגעה עברתי הפלה בשבוע 8 דימום והפסיק הדופק אחרי חודש נקלטתי שוב והי מעולה עד שבסקירה גילו מום בלב שלא ניתן לפתור ועברתי הפסקת הריון בשבוע 20 עכשיו אחרי שנה פלוס גילתי על הריון שבוע 6 לא יודעת מה לעשול עם עצמי מדחיקה את הפחד אבל בתכלס אני כל היום סביב זה כרגע אין לי תסמינים רק קצת עייפות ועד אתמול כאבו הםטמות ממש אבל היום נרגע שגם זה תורם לחרדה למה אין תסמינים כבר הבטא הכפילה את עצמה אני ממש קשה לי עם המחשבות השלליות מפחדת להביא על עצמי רע אבל מתה מפחד עוד לא סיפרתי לאמא שלי אפילו כי לא בא לי שילחיצו אותי מצד שני היא איתי בטוב וברע אז מה זה משנה שהיא תדע מה עושים?? ואייך נרגעים לא בא לי ללכת לבדוק דופק אני כל כך בחרדה מתפללת כל כך ששה יצליח הפעם אבל מרגישה סקפטית פשוט כי לא בא לי להתאכזב שוב מישהי לעודד קצת?? כל כך בא חי להיות חיובית אבל משקשקת מפחד חייבת לפרוק😔 תודה למי שקראה
💬18 תגובות❤️5 אהבה👍2 לייקים