האם אפשר לעשות סטריפינג שנה ו-8 חודשים אחרי ניתוח קיסרי?

יעשו לי סטריפינג אם אבקש?? שנה ו8 אחרי קיסרי אני שבוע 39
💬7 תגובות

תגובות (7)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:50
כן , לי עשו בלי בעיה כשניסיתי ללדת ויבק
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:50
אני רק לא יודעת לגבי השבוע והתנאים , בשביל סטריפינג צריך שיהיו תנאים ..
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:54
אם יש פתיחה יעשו אם אין אז אי אפשר לעשות סטריפינג
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:55
ואם את רוצה לעשות ויבק הייתי מתייעצת לפני אם כדאי בכלל לעשות כי כל התערבות מגדילה את הסיכוי לקייסרי אז אם אין סיבה רפואית תשקלי את זה למרות שבסוף זה כבר גהינום
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 01:06
זה לפי נוהל בית חולים בבלינסון עושים משבוע 39,
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 01:07
רק אני לא מסוגלת לשמוע על זה אתן ממש חזקות , אני ראיתי את אלוקים בעיניים שעשו לי את זה כל פעם שאני שומעת על זה אני נזכרת אייך צעקתי בבית חולים שבעלי שמע אותי מחוץ למחלקה

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

בבקשה אל תשפטו אותי אני מספיק מיוסרת!!!! אני רוצה לכתוב את זה פה כדי לקבל עצות וגם כדי לפרוק. אני מניקה את התינוק שלי, אני מאד משתדלת עבורו. אני אחרי ניתוח קיסרי בהול. שנינו זכינו בחיים במתנה מאת ה׳ ישתבח שמו לעד. אני מודה ושמחה !! העניין שאני מזינה אותו רק דרך הנקה, לפעמים אני שואבת אבל לרוב דרך הפטמה,, בלילה אני לא מעירה את הבן שלי לאכול וכשהוא מתעורר אני מאכילה אותו. הלילה הוא היה ממש ממש רעב ובסטרס ניסיתי להאכיל אותו והוא מזיז את הראש שלו לצד כדי להצליח לאכול, עכשיו הפטמה שלי לא יכולה להגיע לשם והוא בלחץ בגלל הרעב ואני בלחץ כי אני לא יכולה להביא לו את הפטמה לפה כי הוא ממש לוקח את הראש הצידה וחזק ומחפש את הפטמה. בקיצור אני נכנסת ללחץ אטומי. בלילה צעקתי עליו שקט שקט שקט כי הוא בכה חזק בעלי התעורר אמר לי שאני לא נורמלית ושזה לא בסדר שאני צועקת עליו שעדיף שהוא ישאר רעב במיטה שלו ושאני לא אניק אותו. הוא צדק!!!! אני מיוסרת כי אני מרגישה רעה. איך אפשר לצעוק על תינוק בן שבועיים אני גם לא מבינה את זה, החוסר שינה והדאגה המטורפת כלפיו ותחושת החוסר אונים שלי כשהוא רעב ולא מצליח לתפוס את הפטמה מוציאים ממני לחצים איומים שמובילים אותי לצעוק עליו. זה קרה כמה פעמים, אני מצטערת מאד אני מרגישה שבא לי למות. הבן שלי הוא האור שלי מהיום שראיתי אותו לראשונה (כמה שעות טובות אחרי שנולד) הרגשתי מה משמעות החיים. מה זאת אהבה אמיתית. שנינו הזענו מרוב לחץ. איך אני אוכל לכפר על זה,,לגרום לו להרגיש בטחון וטוב. הלב שלי כואב.
💬6 תגובות