האם אפשר לעשות סטריפינג שנה ו-8 חודשים אחרי ניתוח קיסרי?
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:39
יעשו לי סטריפינג אם אבקש?? שנה ו8 אחרי קיסרי
אני שבוע 39
💬7 תגובות
תגובות (7)
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:50
כן , לי עשו בלי בעיה כשניסיתי ללדת ויבק
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:50
אני רק לא יודעת לגבי השבוע והתנאים , בשביל סטריפינג צריך שיהיו תנאים ..
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:54
אם יש פתיחה יעשו אם אין אז אי אפשר לעשות סטריפינג
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:55
ואם את רוצה לעשות ויבק הייתי מתייעצת לפני אם כדאי בכלל לעשות כי כל התערבות מגדילה את הסיכוי לקייסרי אז אם אין סיבה רפואית תשקלי את זה למרות שבסוף זה כבר גהינום
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 01:06
זה לפי נוהל בית חולים בבלינסון עושים משבוע 39,
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 01:07
רק אני לא מסוגלת לשמוע על זה אתן ממש חזקות , אני ראיתי את אלוקים בעיניים שעשו לי את זה כל פעם שאני שומעת על זה אני נזכרת אייך צעקתי בבית חולים שבעלי שמע אותי מחוץ למחלקה