משאבת הנקה בודדת או זוגית – מה עדיף לקנות?

היי בנות , ממליצות לקנות משאבת הנקה בודדת או זוגית?
💬11 תגובות

תגובות (11)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 19:50
אני משתמשת ב2 משאבות ברגע שהוא ישן אני שואבת בו זמנית
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:04
זוגית ולא אלחוטית
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:12
בודדת זוגית קשה לתמרן ואת מרגישה כמו מחלבות טרה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 20:22
לגמרי זוגית! חוסך מלאאאא זמן..
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 21:20
זוגית. מקסימום אפשר לשאוב רק מאחד
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 21:49
תלוי אם את מניקה בלעדית או לא, אם בלעדי אז ברור שזוגי, אבל אני נגיד מניקה גם אז אני שואבת תוך כדי שאני מניקה ככה שחוסך לי זמן... ומספיק לי אחת
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 21:50
שואבת בלעדי*
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי28 ביוני 2026 בשעה 00:46
זוגית לא משנה אם את שואבת גם פעם ביומיים

רוצה לראות תגובות נוספות?

הורידי את אפליקציית פורטי לצפייה בכל התגובות