ביוגאיה לתינוק עם גזים – מתי מרגישים שיפור?

שבוע טוב❤️ הבן שלי בן שבועיים וסבל מגזים בשעות הצהריים רעב רק שבמיומיים האחרונים הוא סבל יותר וצרח יותר התחלתי לתת לו ביוגאיה אתמול 5 טיפות והבנתי שיש שיפור אחרי שבוע זה הגיוני שכבר יש שיפור או שזה בפוקס? ועדיף לתת פחות מ5 טיפות?כי הוא עדיין לא בן חצי שנה
💬0 תגובות

תגובות (0)

אין תגובות עדיין