משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 17:38
שבוע טוב❤️
הבן שלי בן שבועיים וסבל מגזים בשעות הצהריים רעב רק שבמיומיים האחרונים הוא סבל יותר וצרח יותר
התחלתי לתת לו ביוגאיה אתמול 5 טיפות והבנתי שיש שיפור אחרי שבוע
זה הגיוני שכבר יש שיפור או שזה בפוקס?
ועדיף לתת פחות מ5 טיפות?כי הוא עדיין לא בן חצי שנה
💬0 תגובות