יאוווו גיליתי על הריון שלישייי אחרי שתי בניםםםםם
איך אני מקווה שזאת תהיה בת, כמובן מה שבא מבורך אבל אם זה בן כנראה נתגלגל להריון רביעייי 😂😮
💬3 תגובות❤️2 אהבה👍3 לייקים
תגובות (3)
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 18:09
בשעה טובה
בעזרת ה בת הפעם
תגלי לי איך עושים בנים חחח אמא ל2 בנות
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 19:15
חחחחח אני גם הריון שלישי בן אחרי 2 בנים תודה להשם כבר ליפני שאני יולדת יש ברכה שאןמרת אם הבנים שמחההה ותקשיבווווו רק בהריון הזה מקבלת פינוקים ונחת מהילדים משהו לא נורמאלי הם דןאגים לי מביאים לי מיים עוזרים לי לקום תודה להשם הם בני 3 ושנה וחצי כן 😁😆🤩🤩😘 רק נחת שיהיה לך מהםםם