גיליתי על הריון שלישי אחרי שני בנים - מקווה לבת!

יאוווו גיליתי על הריון שלישייי אחרי שתי בניםםםםם איך אני מקווה שזאת תהיה בת, כמובן מה שבא מבורך אבל אם זה בן כנראה נתגלגל להריון רביעייי 😂😮
💬3 תגובות❤️2 אהבה👍3 לייקים

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 18:09
בשעה טובה בעזרת ה בת הפעם תגלי לי איך עושים בנים חחח אמא ל2 בנות
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 19:15
חחחחח אני גם הריון שלישי בן אחרי 2 בנים תודה להשם כבר ליפני שאני יולדת יש ברכה שאןמרת אם הבנים שמחההה ותקשיבווווו רק בהריון הזה מקבלת פינוקים ונחת מהילדים משהו לא נורמאלי הם דןאגים לי מביאים לי מיים עוזרים לי לקום תודה להשם הם בני 3 ושנה וחצי כן 😁😆🤩🤩😘 רק נחת שיהיה לך מהםםם

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

בעלי ואני עובדים מתחילת המלחמה שנינו חיוניים.. חמותי ואמא שלי מתחלקות בשמירה על הילדים.. אני ביקשתי והסברתי להם את הסדר יום של התינוקת בת 7 חודשים (הגדולים פחות קריטי לי) אבל שמתי לב שחמותי עושה לי דווקא לא לעשות מה שאני אומרת.. עכשיו ברור שאין לי תלונות ותודה רבה מי שעוזר לא מובן מאליו.. אבל שמתי לב שכשאמא שלי שומרת עליהם הקטנה רגועה יותר בלילה לא בוכה מתוך שינה נינוחה מאוד ולא קמה לאכול.. וכשהיא חוזרת מחמותי הילדה לא רגועה בעליל רעבה יותר בלילה שינה לא רגועה בכלל .. גם כשאני אוספת אותם היא מספרת לי שהילדה שלי לא רגועה בכלל לא משנה מה היא עושה לא ישנה כמעט וכו וכו.. אתמול היינו שם שבת והבנתי מה הסיבה... היא מרדימה אותה על הידיים ואז מורידה ללול ואחרי 5 דק הילדה מתעוררת לה בצרחות.. אי אפשר לדבר עם חמותי בכלללל היא ישר רבה איתי לא יודעת מה לעשות.. מצד אחד אני צריכה את העזרה לא יכולה לקחת חופשים מצד שני זה פוגע בילדה..
💬11 תגובות