היית אומרת שלום לאקס שלך ?
פגשתי אקס שלי במקום ציבורי (כל אחד עם הילדים והמשפחה שלו)
הוא ממש ניסה ליצור איתי קשר עין
ופשוט התעלמתי לחלוטין .
איך אתן הייתן מגיבות לסיטואציה שכזאת
💬7 תגובות
תגובות (7)
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 16:59
הייתי מגיבה בדיוק כמוך.
היה עבר נגמר , בשביל מה בכלל לתת לזה פתח?! אקס זה לא סתם חברה מפעם וגם כל הכבוד לך שאת מכבדת את בעלך , למרות שלא היה קורה כלום אם היית עושה שלום כזה עם הראש אבל עדיין אני גם כנראה הייתי מעדיפה להתעלם .
וגם זה שהוא יצר קשר עין , מה הוא מוזר??
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 17:11
לא ולא
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 17:33
אין סיבנ להתייחס או להגיד שלום
יש לך משפחה וילדים והוא רק חלק מהעבר שלך שלא רלוונטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 17:43
בדיוק כמוך.
אין שום סיבה לומר לו שלום
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 17:57
הייתי אומרת שלום ואפילו מתעניינת בנימוס, לא צריך מגע אלא יחסי אנוש, סך הכל אקס, לא אויב
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 18:50
אפשר להגיד שלום מרחוק
סך הכל אנשים בוגרים לא רואה בעיה