האם הייתם אומרות שלום לאקס שלכן במקום ציבורי?

היית אומרת שלום לאקס שלך ? פגשתי אקס שלי במקום ציבורי (כל אחד עם הילדים והמשפחה שלו) הוא ממש ניסה ליצור איתי קשר עין ופשוט התעלמתי לחלוטין . איך אתן הייתן מגיבות לסיטואציה שכזאת
💬7 תגובות

תגובות (7)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 16:59
הייתי מגיבה בדיוק כמוך. היה עבר נגמר , בשביל מה בכלל לתת לזה פתח?! אקס זה לא סתם חברה מפעם וגם כל הכבוד לך שאת מכבדת את בעלך , למרות שלא היה קורה כלום אם היית עושה שלום כזה עם הראש אבל עדיין אני גם כנראה הייתי מעדיפה להתעלם . וגם זה שהוא יצר קשר עין , מה הוא מוזר??
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 17:11
לא ולא
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 17:33
אין סיבנ להתייחס או להגיד שלום יש לך משפחה וילדים והוא רק חלק מהעבר שלך שלא רלוונטי
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 17:43
בדיוק כמוך. אין שום סיבה לומר לו שלום
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 17:57
הייתי אומרת שלום ואפילו מתעניינת בנימוס, לא צריך מגע אלא יחסי אנוש, סך הכל אקס, לא אויב
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 18:50
אפשר להגיד שלום מרחוק סך הכל אנשים בוגרים לא רואה בעיה
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 19:33
הייתי מתעלמת גם