משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 14:58
מעניין אותי,
אמנם זו אפליקציה שמתחילה כמקום להריוניות, אבל הפורומים כבר ממשיכים משם גם לאימהות.
ואני נשארתי פה, למרות שהילדים כבר גדלו ממש ממש.
אז מעניין אותי, כמה אתן נהנות מהאימהות?
כמה אתן מאושרות ביומיום?
זה עולה לי במיוחד כשבעלי לא נמצא, שזה בעיקר שבתות ואז אני איתם פשוט שעות רבות ברצף.
אני רואה לפעמים את הטענה הכועסת, אז למה הבאתן ילדים בכלל? אם אתן לא רוצות לגדל אותם, להיות האחראיות על החינוך, שניה אחת של חופש ואתם רק מחכות לזרוק אותם למסגרת.
אז הילדים שלי אפילו לא בצהרונים.
שאני אוספת אותם אני מאושרת, כל כך התגעגעתי.
שניה אחר כך כמובן שהכל כבר מתהפך.
כל פעם שבעלי יוצא והוא מתקשר לשאול מה נשמע, אני עונה לו על הקצה, נשימה לפני פיצוץ. ובאמת שכבר מתביישת שכל פעם שהוא מתקשר ברור שאני סובלת. סובלת עם הילדים שלי. מרגישה בייביסיטר שרק מחכה שהזמן יעבור, שבעלי יחזור הביתה, שיהיה זמן ערב ויהיה טיפה של שקט.
אני מנסה לחשוב עם עצמי כמה אחוז מהיום אני גם נהנית?
💬5 תגובות❤️1 אהבה