כמה אתן באמת נהנות מהאימהות ביומיום?

מעניין אותי, אמנם זו אפליקציה שמתחילה כמקום להריוניות, אבל הפורומים כבר ממשיכים משם גם לאימהות. ואני נשארתי פה, למרות שהילדים כבר גדלו ממש ממש. אז מעניין אותי, כמה אתן נהנות מהאימהות? כמה אתן מאושרות ביומיום? זה עולה לי במיוחד כשבעלי לא נמצא, שזה בעיקר שבתות ואז אני איתם פשוט שעות רבות ברצף. אני רואה לפעמים את הטענה הכועסת, אז למה הבאתן ילדים בכלל? אם אתן לא רוצות לגדל אותם, להיות האחראיות על החינוך, שניה אחת של חופש ואתם רק מחכות לזרוק אותם למסגרת. אז הילדים שלי אפילו לא בצהרונים. שאני אוספת אותם אני מאושרת, כל כך התגעגעתי. שניה אחר כך כמובן שהכל כבר מתהפך. כל פעם שבעלי יוצא והוא מתקשר לשאול מה נשמע, אני עונה לו על הקצה, נשימה לפני פיצוץ. ובאמת שכבר מתביישת שכל פעם שהוא מתקשר ברור שאני סובלת. סובלת עם הילדים שלי. מרגישה בייביסיטר שרק מחכה שהזמן יעבור, שבעלי יחזור הביתה, שיהיה זמן ערב ויהיה טיפה של שקט. אני מנסה לחשוב עם עצמי כמה אחוז מהיום אני גם נהנית?
💬5 תגובות❤️1 אהבה

תגובות (5)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 15:48
חייבת לכתוב לך שקודם כל - כל הכבוד על השיתוף, אני בתור אמא שגם עובדת מחוץ לעיר וגם אוספת ישר אחרי שאני חוזרת ושומרת ודואגת ומאכילה ומקלחת ומנקה ומבשלת ומסדרת שהבעל חוזר לרוב היא כבר ישנה .. זה לא פשוט בכלל! ומי שתגיד לך אחרת היא כנראה מקבלת המון עזרה מבחוץ או שהיא מלאך אני לא יודעת. מאד טבעי מה שאת מרגישה! אני מנסה לקחת נגיד בשבתות או בכל זמן שהבעל נמצא פשוט את הרגע הזה לעצמי, אני ממש מנצלת (בקטע טוב) כל דקה בנוכחות שלו בבית. להשתדל לצאת עם חברות או ממש לעשות לעצמך דברים שאת אוהבת שימלאו אותך(אותי לדוגמא: כל מה שקשור לטיפוח ממש ממלא אותי). וזהו, אין מושלם. חיבוק ענק ואת אמא נהדרת!!!!!❤️
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 15:55
זה קשוח אבל היום אני נהנית מזה ממש.. ילד בן 8 על הרצף ותינוק בן חודשיים בשנים הראשונות סבלתי ממש עד שהוא אובחן והטיפול בו השתנה לגמרי

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך