למה אחיות בתינוקייה גורמות לתחושת אשם על זמן מנוחה?

תסבירן לי למה האחיות בתינוקיה אוהבות לעשות כאלה רגשות אשם אם לא לקחתי את הילד שלי כל דקה ביום אם הייתי רוצה אפס הפרדה אז הייתי לוקחת ואם אני שמה בתינוקייה כנראה שאני צריכה זמן להתאושש או שפשוט באלי לנוח ולצבור כןחות לפני שאני חוזרת הביתה
💬3 תגובות

תגובות (3)

משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 15:14
אל תתייחסי ....בשני הילדים שלי הם היו בתינוקיה .אז בזמנו שזה לפני 12 שנה הילדה הראשונה הם היו נשארים שם כל הלילה במחלקה הישנה ואז בבוקר הם מביאים לי אותה לחדר ...זה היה נוח מאוד ונותן באמת זמן לנוח ולישון קצת יותר טוב ממה שישנתי בבית ששם היה רק אפס הפרדה חחחח . מה שכן לפעמים זה נובע מדיכאון אחרי לידה ולכן באמת הרצון לנוח . אולי בגלל זה חפרו לך קצת . כל עוד זה לא זה תהני מהלילות של שקט
משתמשת פורטי
משתמשת פורטי27 ביוני 2026 בשעה 18:00
כי הן כמה אחיות בודדות על מלא תינוקות ומדובר על תינוק שרק הגיע לעולם ולא מקבל את מלוא היחס אז כואב להן עליו, סורי אם נשמע קר.